「𝐄𝐋𝐄𝐕𝐄𝐍:yes, you're so perfect」

815 75 180
                                    


Bir ay geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.












Bir ay geçmişti. Spider-man ile hiç görüşmemiştik. O günden beri o kendi yolunda, ben kendi yolumdaydım. Olması gerektiği gibi.
Okulda ise Peter Parker belası ile uğraşıyordum. Bir ay geçmişti, ama bizim kavgalarımız bitmek bilmemişti. Nefes aldığımız için bile kavga edebilirdik, sorun ise her kavganın daha eğlenceli geçmesiydi. Kabul etmek istemesem de kavga ederken onunla eğleniyordum.

Bir hafta sonra tatil vardı. Gerçekten dinlenmem lazımdı, bu bir ay oldukça yorucu geçmişti.

"Günaydın, çocuklar!" Mrs Keller neşeyle girdi sınıfa. Herkes günaydına benzer bişeyler mırıldandı.

"Derse geçmeden önce yeni konumuzu anladığınızdan emin olmak istiyorum. Kim bildiklerini paylaşmak ister?"

Tabiki ben ve Peter hemen parmak kaldırmıştık. Mrs Keller sınıfta göz gezdirdi. Süpriz değildi, her zamanki kişilerin söz isteyeceğinin farkındaydı.

"Giselle?"

" 'Bağ' demek, 'etkileşim' demektir.
Etkileşimler, kimyasal türleri bir arada tutan çekim kuvvetleridir.Bağ enerjileri konusunda, bizi ilgilendiren bağlar; kovalent bağlardır,iki ametal atomu arasında kurulan güçlü etkileşimlere kovalent bağ denir.
Kovalent bağlar, moleküllerin oluşmasını sağlar. Bağ oluşması olayı, ekzotermik yani enerji veren bir olaydır.İki atom, bir kovalent bağ oluşturduğunda, enerji açığa çıkar. Bağların kopması olayı, endotermik yani enerji alan bir olaydır.İki atom arasındaki kovalent bağı koparmak için enerji harcamak gerekir. Bağ enerjileri hazır verildiği gibi bazen de, kovalent bağın kopması tepkimesine bakarak biz buluruz."

"Teşekkür ederiz, hayatım. Derse geçebiliriz." Mrs Keller minnetle gülümsedi ve yeni konu hakkında bişeyler yazmaya başladı.

"Ne oldu, eleştirecek bişey bulamadın mı?" sessizce Peter'a yaklaştım.

"Hayır, o kadar mükemmelsin ki." dedi yapmacık yapmacık ve defterini açtı.

"Biliyorum mükemmel olduğumu." bende kitabımı açarken konuştum.

"Bir gün de egonu evde bırak da gel!"

"Sen bu dediğini mantıklı buldun mu?" dedim hafif ona dönerek. Başını 'maalesef hayır' anlamında salladığında devam ettim "Ben de öyle düşünmüştüm."


selam selam selam
naber??
küçük bir geçiş bölümü atayım dedim
artık yavaş yavaş asıl olaylara dalıyoruz bu bölümden sonra
kaos yani😏😉✌🏻👽🤪🤟🏻😋🦾🤛🏻
bu arada loki kitabımı yayınladım, beklerim😉😉😉😉🤪👽✌🏻🙄🙄
bu kitaba bölüm yazmak o kadar iyi hissettirdi ki anlatamam
diğer kitapta sanki kasıyorum böyle yorumlarda falan o kadar şey konuşuyorum ki, yani yeni bir kitap ve çok seviyorum kitabımı, ama yeni okuyuculara ve onların bana alışması zaman alacak gibi
şimdi biraz götünüz kalktı farkındayım pekdlepdkrlpfogk ama dürüst davranmak istedim bu konuda
hadi hepiniz öpüldünüz<3

LOST CONTROL ,   peter parkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin