「𝐍𝐈𝐍𝐄𝐓𝐄𝐄𝐍: they don't deserve you..」

802 86 398
                                    


                          【 19▾ 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 】

                                ❛𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧❜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                ❛𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧❜

oy sınırı: 20
yorum sınırı: 300

"Onu nasıl ikna edeceksin? O tehdite gelmez, hemen bir çözüm yolu bulur ve robotlarımız yine eksik kalır!" kadın sinirle konuştu. Artık saldırıyı düzenlemek istiyordu, ama baş patron ve aynı zamanda abisi işi her zaman erteliyordu.

"Sana çözeceğim dedim, Flora!" yüzü görünmeyen adam sinirlenmeye başladı.

"Uykusunda güçlerini almak bu kadar mı zor! Uzun zamandır çözüyorsun, Christian ve benim sabrım taştı. Kızım beni hala ölü biliyor, sen bir anne için bunun nasıl bir acı olduğunu biliyor musun,ha!" Flora'nın sabrı taşmak üzereydi. Christian Louboutin dönek herifin tekiydi.

"Aptallık etme, Flora! Yaptığımıza uyanırsa kızını bir daha hiç göremezsin. O yüzden işi zeki olanlara bırak ve verilen emirlere uy!" Christian'ın soğuk gözleri alevlenmişti bir anda. İşine karışılmasını sevmiyordu. Kontrolcü bir tipti. Ağırlığını gösterdikten sonra eski püskü duran yeri terk etti. Arkasında ise abisinin saçmalıklarından bıkan bir Flora ona sinirli gözlerle bakıyordu.

"Parker, aptalsın ama bu kadar olamazsın!" Giselle hayretle baktı genç oğlana. Peter masumlukla yaptığı hatayı bulmaya çalıştı. Bu Giselle'in kahkaha atmasına sebep oldu.

"Hatanı arama, çünkü komple hatalı." Giselle çoktan çözdüğü sorunun gerçek cevabını uzattı. Peter sonuçları inceledi, haklı olan Giselle ise gururla onu izliyordu. Peter onun haklı olduğunu gördüğünde umursamazca kağıdı geri uzattı.

"Yine haklı olduğuma göre ve yine zorla beraber yaptığımız ödev bittiğine göre artık gidiyorum. Beni ve haklılığımı özle, Parker." yere resmen yayılmış olan Giselle flörtöz bir şekilde göz kırptı. Yanakları kızaran Peter hemen dağınıklığı toplamaya başladı. Bu hareketi ile Giselle'i oldukça şaşırtmıştı. Büyük düşman Peter Parker onun yanında heyecanlanıyor muydu yani? Hah! Bununla zamanı geldiğinde büyük dalga geçecekti.

"Almanya gezisine geliyor musun?" konuyu dağıtmak için sordu Peter.

"Sana ne, Parker. Bakıyorum bensiz markete bile gidemez oldun." alaylı alaylı konuştu genç kız.

"Aslında geleceksen listeden adımı sildirecektim." ukala ukala kollarını doladı genç oğlan.

"Yanımda heyecandan ölme riskin var, sen de haklısın tabi. Az önceki kırmızı halini gördük."

"Senin yanında? Ben? Hayır!" Peter şiddetle karşı çıkmaya devam ediyordu. Giselle yanında duran yastığı ona fırlattı. Bir anda odadaki her şey yere düşmeye başladı. Kimin kimi kovaladığı her bir saniyede değişiyordu. May odadaki sesleri duyunca içeri daldı. Girdiğinde Peter'ı döven bir Giselle beklemiyordu tabi, daha romantik bir şeylerdi yani. Giselle hemen Peter'ı bıraktı ve cici kız moduna girdi. Peter da hiçbir şey olmamış gibi üstünü düzeltti. İkisinin de oyunculuğuna laf yoktu.

LOST CONTROL ,   peter parkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin