/ Taylor Swift konseri sabahıAlessia, kızı Giselle'in duşta şarkı söylemesiyle uyandı. Güzel bir melodiydi ama Alessia kelimeleri seçemiyordu. Kendi kendine gülümsedi ve "Bu kızın sesi melek gibi" diye düşündü.
Yataktan kalkıp banyoya yürürken, Giselle'in sesinin daha yüksek ve kendinden emin bir şekilde yükseldiğini duydu. Alessia kapıdan içeri baktı ve kızının bir rock yıldızı gibi davranarak bir şarkı söylediğini gördü.
"Günaydın süperstar!" dedi Alessia gülümseyerek.
Giselle şaşkınlıkla sıçradı ve hemen duşu kapattı. "Anne, beni korkuttun!"
"Özür dilerim tatlım. Sadece günaydın demek istemiştim," dedi Alessia gülümsemeye devam ederek.
Giselle gözlerini devirdi ve "Anne ben sabah insanı değilim. Beş dakika daha alabilir miyim?" dedi.
Alessia kıkırdadı ve "Elbette uykucu. Ama kahvaltı istiyorsan acele etsen iyi olur" dedi.
Giselle inledi ve "Öf, zorunda mıyım? Yolda sandviç falan yerim?"
Alessia başını salladı. "Olmaz hanımefendi. Duştaymış gibi bir rock yıldızı olmak istiyorsanız düzgün bir kahvaltı yapmalısınız."
Giselle sırıttı ve "Tamam, güzel. Ama pankek yaparsak." dedi sırıtmaya devam ederek.
Alessia gülümsedi ve "Aklımı okudun." dedi.
Birlikte kahvaltı hazırlarken, Giselle birkaç şarkı daha söyledi ve Alessia da onlara katılmaktan kendini alamadı.
En zarif performans değildi ama sevgi ve kahkaha doluydu. Pankeklerini yemek için oturduklarında, Alessia kendi kendine, "Mutluluk böyle bir duygu," diye düşündü. Her şey geride kaldığı için mutluydu.
/ Taylor Swift konseri akşamı
Beklenen an gelmişti.
Peter, Taylor'ın konser için şehre geleceğini duyduğunda gitmeleri gerektiğini biliyordu. Biletler satışa çıkar çıkmaz satın aldı ve sürpriz yaptı, sonraki birkaç haftayı ise konsere kalan günleri sayarak geçirdiler.Nihayet o gün geldiğinde ikisi de o kadar heyecanlıydı ki kendilerini zor tutuyorlardı. "Taylor Swift'i gerçekten göreceğimize inanamıyorum!" Stadyuma doğru yürürlerken Giselle haykırdı.
"Biliyorum, değil mi? Aylardır bu anı bekliyordum," diye yanıtladı Peter sırıtarak.
Koltuklarını bulduklarında, sahneyi harika bir şekilde gördüklerini görünce çok heyecanlandılar. Yerleştiler ve konserin başlamasını beklediler. "Noel sabahını bekleyen küçük bir çocuk gibi hissediyorum," dedi Giselle, koltuğunda bir aşağı bir yukarı zıplayarak.
Peter kıkırdadı ve "Bu duyguyu biliyorum. Bu gece bizim için neler hazırladığını görmek için sabırsızlanıyorum" dedi.
Taylor nihayet sahneye çıktığında kalabalık çıldırdı. Peter ve Giselle, müziğe göre dans edip sallanarak her şarkıya eşlik ettiler. Birbirlerine sarılarak anın tadını çıkardılar. "Bu harika!" Giselle müziğin üzerine bağırdı.
"Biliyorum, değil mi? Özel bir şeyin parçası olduğumuzu hissediyorum," diye yanıtladı Peter, kulaktan kulağa sırıtarak.
Konser sona ererken, Taylor kalabalığa seslenmek için bir dakikasını ayırdı. "Bu gece geldiğiniz için hepinize teşekkür etmek istiyorum," dedi. "Hepiniz harikasınız ve desteğiniz için çok minnettarım." Kalabalıktan tezahüratlar ve alkışlar yükseldi.
Peter ve Giselle birbirlerine baktılar, gözleri sevgi ve mutlulukla parlıyordu. Birlikte özel bir anı paylaştıklarını ve bu geceyi her zaman hatırlayacaklarını biliyorlardı. Giselle gülerek, "Bu şimdiye kadarki en iyi geceydi," dedi.
"Daha fazla katılamazdım," diye yanıtladı Peter, onun elini tutarak.
El ele stadyumdan çıkarken az önce paylaştıkları deneyim için minnettar hissettiler. Bu hatıraya her zaman sahip olacaklarını ve her zaman birbirlerine sahip olacaklarını biliyorlardı. Peter durup Giselle'e dönerek, "Bu gece harika zaman geçirdim," dedi.
Giselle ona gülümsedi, kalbi sevgiyle doluydu. "Ben de aynı şekilde hissediyorum," diye yanıtladı, bir öpücük için eğilerek. Büyülü bir andı ve ikisi de özel bir şeyleri olduğunu biliyordu. Arabalarına geri dönerken konserin en sevdikleri anlarından ve Taylor Swift'in müziğini ne kadar sevdiklerinden bahsettiler.
Giselle gülümseyerek, "Onu bizzat gördüğümüze inanamıyorum," dedi.
"Biliyorum, bu çılgınca. Kendimi çok şanslı hissediyorum," diye yanıtladı Peter.
Eve dönerken radyoda Taylor Swift'in şarkılarına eşlik ederek bu deneyimi yeniden yaşadılar. Bunun asla unutamayacakları bir gece olduğunu biliyorlardı.
Eve döndüklerinde sessizce Giselle'in odasına geçtiler. Peter son ziyaretlerinden kalan kıyafetlerinden üzerine geçirdi. Giselle, havanın ve minicik alkolün verdiği sıcaktan bunaldığı için tişört dışında bişey giymeden yatağa atladı. Bu büyülü akşamı sarılarak güzel bir uyku ile bitirdiler. Fakat biliyorlardı bu büyülü akşam ilkti, ama son değildi. Çünkü kitap bitse bile, hikayeler devam etmeliydi.
𖦹
Selamm
Giselle ve Alessia eskisi gibi, çok çektiler yavrularım. Böyle olmaları beni duygulandırdı ne yalan söyleyeyim.
Peter kesin swiftie, Giselle'de ondan kaptı. Kesin bilgidir.
Son 2 💋
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOST CONTROL , peter parker
Fanfic「🕸」- 𝖑𝖔𝖘𝖙 𝖈𝖔𝖓𝖙𝖗𝖔𝖑, Giselle Byrnes'ın hayatı bir günde tamamen değişmişti. Annesi, ünlü bir iş adamını üvey babası olarak tanıtmıştı. Üstelik, doğduğu günden beri yaşadığı İtalya'nın ünlü şehri Venedik'ten New York'un sıradan semti...