「 𝐁𝐈𝐆 𝐌𝐈𝐒𝐓𝐀𝐊𝐄 」
!uyarı! küçük küçücük smut
Birisinin beni izlediğini hissettiğimde elime gelen ilk şeyi alarak vurmaya yeltenmiştim. "Giselle! Tanrım bu huyundan nefret ediyorum." annemin cıyaklaması ile elimdeki kar küresini bıraktım "Bende öyle." Ne huyu mu? Altıncı his. Benimki normal insanlarınkiyle kıyasla biraz fazlaydı. Bunun avantajları vardı tabiki ama şuana kadar yaşadıklarıma dayanarak daha çok dezavantajı olduğunu söyleyebilirdim. Mesela hiçbir zaman gerçekten uyumadım yani şöyle anlatmam daha doğru olur uyuduğum zaman yanımda olan şeyleri hep hissettim ve duydum. Bu kesinlikle sinirimi bozuyordu ve güvende hissetmiyordum. Ama buna alışmıştım ve yapıcak bişey yoktu. Giselle Byrnes olmak sorun ve o sorunlarla başa çıkma yolu bulmak demekti. Anlayacağınız kontrol her zaman bende olmalı.
"Anne, ne diye gece gece başımda dikiliyorsun?!" annem tedirgindi ve bunu sadece hislerime dayanarak söylemiyorum. Yüzü bunu gayet belli ediyordu. "Hiç-" arkasını döndü ve gitmeye yeltendi ama vazgeçerek yeniden bana baktı. "Aslında seninle konuşmak istediğim bişey var." "Peki konuşalım." Anneme yanıma oturması için yer açtım. Tedirgin adımlarla yanıma geldi ve yatağıma oturdu. Onu daha önce hiç böyle görmemiştim. Bilirsiniz Alessia Byrnes havalı anne, gamsız, sexy diğerlerinden çok farklı ama aynı zamanda da herkesi kendine hayran bırakan başarılı bir avukat. Kendisi ile hiç benzemediğimizi anlatmama gerek yok herhalde. Her ne kadar mükemmel olsa da kendisi tam olarak mütevazi queen. Ben ise tam olarak 'egonu sikeyim' diyeceğiniz kişilerdenim. Annem çok cana yakınken ben ise insanlara çabuk güvenmem ve onlara soğuk yaparım ama annem kesinlikle çok çok yardımsever ve güler yüzlü. O gerçekten mükemmel bir kadın. Bu mükemmel kadının çok garip yanları da vardı tabi. Daha önce de bahsettiğim gibi kalıplaşmış anne figürüne hiç uymuyordu o tam olarak bir arkadaş pardon en yakın arkadaş gibi davranıyordu. Beni çok genç yaşta doğurmasının da etkisi vardır tabi ama o kesinlikle bir çatlaktı. Hangi ebeveyn çocuğunun sex hayatı olmasını isterdi ki? Alessia Byrnes isterdi. Sebebini söylemese de tahmin ettiğim üzere onun yaptığı hatayı yapmamam için tam 8 yaşımda sex ne demek ve nasıl yapılır bana öğretmişti. Sekiz yaşındayken hangi çocuk sex yaparken nasıl korunması gerektiğini öğrenir ki? Tabiki Giselle Byrnes. Biz kesinlikle ailecek çatlaktık..."Anne, geveleme artık!" derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı "Bebeğim, yıllarca sadece ikimiz vardık ve her zaman öyle olacağına dair sana söz vermiştim. Giselle, unutma kimse senden daha değerli olamaz benim için." boş duran ellerimi kavradı. "Biliyorum anne. Sende benim için en değerli kişisin. Ama artık sadede gelsen diyorum!"
Bu tür uzun ve dramatik konuşmaları çekebilecek biri değildim ya da sadece kaçan bir korkaktım bilmiyorum. Ama kimse inkar edemez annem o an gerçekten çok uzattı. "Ben uzun zamandır biriyle görüşüyorum ve o beni mutlu ediyor. Seninle tanıştırmak istiyorum." Bunları anlatıyorken gözlerinin içi gülüyordu. Ben ise dışardan bişey belli etmiyordum ama kesinlikle o kişi kimse onu istemiyordum. Ama annem mutluluğu hakediyor ve bu sefer onun hayatını boka batırmak gibi bir niyetim yok. "Yarın kahvaltıya gelebilir." annem hiç beklemiyormuş gibi şaşırdı ve hemen bana sarıldı. Haklıydı,bende beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOST CONTROL , peter parker
Fanfic「🕸」- 𝖑𝖔𝖘𝖙 𝖈𝖔𝖓𝖙𝖗𝖔𝖑, Giselle Byrnes'ın hayatı bir günde tamamen değişmişti. Annesi, ünlü bir iş adamını üvey babası olarak tanıtmıştı. Üstelik, doğduğu günden beri yaşadığı İtalya'nın ünlü şehri Venedik'ten New York'un sıradan semti...