「𝐍𝐈𝐍𝐄: enemies on the same side」

857 78 96
                                    



'İ'm so so sorry, Byrnes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'İ'm so so sorry, Byrnes.'












Bu sefer daha erken kalktım. Hemen hazırlandıktan sonra çıktım. Yolda kendime tost aldım. Dünden beri bişey yememiştim ve karnımda resmen depremler oluyordu.
Okula vardığımda yine Flash isimli kendini romantik sanan avanakı gördüm. Bana doğru gelmeye başladığında onu görmezden gelerek tarih sınıfına hızlıca girdim. İlk ders tarihti, kesinlikle nefret ediyordum o dersten. İyi olan tek yanı Peter Parker ile ortak olmamasıydı.
İlk ders bittikten sonra kantine indim ve kendime yine bişeyler aldım, tost kesinlikle kesmemişti. Yemeğim bittiğinde matematik sınıfına doğru gitmeye başladım. Bu ders kimlerle olacak bilmiyordum, tek yapabileceğim şey Peter Parker ile olmamasını ummaktı. Fakat misafir umduğunu değil, bulduğunu yermiş. Ne alaka ya? Neyse, anlatmak istediğim Peter Parker ile ortak olduğuydu ve yetmiyormuş gibi Flash avanakı da buradaydı. En sevdiğim iki ders sabote edilmişti, ne güzel!

"Mio caro, gelmişsin!" dedi Flash bana yaklaşarak.

"Senin sevgilin mi var?" dedim alaycı bir şekilde gülerek ve boş olan yerlere baktım. Peter, Flash ve tanımadığım bir kız. Tabiki tanımadığım kızın yanına oturacaktım, tabi yanına koşarak bir arkadaşı oturmasaydı. Peter ve Flash. Harika! Hangisi daha kötü? Peter: ukala, suçlu ve güçlü, iyi rekabet ediyor -benim kadar olmasa da- ve düşmanım. Flash: avanak, sapık, bacağıma dokunarak beni taciz etmesi ve benim onu döverek öldürmem muhtemel. İkisinden de nefret ediyorum ve bu okulu seçtiğim güne lanet ediyorum, evet.

"Günaydın, çocuklar!" dedi bir adam içeri girerek. Daha sonra gözleri beni buldu ve heyecanla konuştu. "Sen yeni öğrenci olmalısın?"

Bilmem kaç milyonuncu defa bunu duyduğum için bıkkınlıkla cevap verdim "Evet, o benim."

"Mrs. Keller senden çok bahsetti ve Peter ile çok iyi eş olduğunuzu duydum. Madem bir yerin yok, Peter ile oturmak bir sorun olmaz?"

Peter ile eş dediği yerde istemsizce yüzümü buruşturmuştum. Bunlar birleşip bizi yan yana getirme konusunda sözleşmiş resmen! Ve gerçekten seçenek bırakılmaması işinden nefret ediyordum, bir kere bu benim karakterime aykırı bişeydi!

"Siz nasıl isterseniz." dedim sahte bir gülümseme ile ve Peter'ın yanına gittim.

"Günaydın!" dedi çok kısık bir sesle. Şaşırsam da geri cevap verdim.

"Günaydın!"

"Size yaz için ödev vermiştim. Yaptınız mı?" bütün sınıfta onay sesleri duyulmuştu. Mr. Keller bütün ödevleri kontrol etmeye başladı.

"Flash, bu ne?" dedi şaşırarak adam.

"Ödev."

"Onu görüyorum. Cevaplar niye A grubunun?"

LOST CONTROL ,   peter parkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin