>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
Pozdrav svima. 😊❤️
Ovo je moja prva priča na Wattpadu i nadam se da će vam se svidjeti.
Svatko voli različite priče gdje se uživi u samu priču, dijelove ili likove.
Ja se osobno opuštam dok čitam neku priču ili dok pišem svoju.
Prije Wattpada sam imala toliko puno ideja. Nisam znala kako da ih iskoristim, ali sad znam.
Sve što želim je da i vi uživate uz priču kao i ja dok je pišem. Jednostavno volim kad netko uživa u čitanju.
Ovdje sam prije samo čitala priče. Uvijek sam razmišljala o tome da i ja počnem da pišem, ali mi u tom periodu apsolutno ništa nije bilo dovoljno dobro, sve do jednog trenutka.
Sa ovim želim da poručim nešto svima koji trenutno čitaju ovo. Ako imate želju da napišete svoju priču, napišite. 😊 Mislim da je ta želja ipak veća i bitnija od vaših misli da nije dovoljno dobra ili nešto slično tome.
Nemojte da razmišljate o tome jer je to nešto vaše, nešto što volite i nešto što želite. Ako to volite,
napravite to! ❤️ Nekad je najteže da se krene sa nečim, ali je zato kasnije puno lakše.Početak je uvijek težak, ali kasnije shvatite da ste ipak napravili pravu stvar za sebe.
>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
Sad je vrijme da se prebacimo na ono glavno, a to je da vam ukratko objasnim tematiku priče.
Ova priča je proizvedena iz moje mašte, mojih ideja i mojih razmišljanja.
Možda nekome neće da se svidi jer je logična stvar da ne voli svatko ovakve vrste priča, ali znam da ima i onih koji vole jer smo svi različiti.
Svatko ima nešto svoje i ne može svatko da voli iste stvari, a u ovom slučaju su to priče.
Definitivno neću puno da vam otkrivam jer vam onda neće biti toliko zanimljivo i napeto. Bar ja tako smatram.
Djevojka koja je živjela miran i opušten život sa svojim dečkom, društvom, prijateljima i sa svojom obitelji, igrom slučaja se odjedanput našla u rukama opasnog, bahatog, ali i zavodljivog mafijaša.
Da li jedna zabava stvarno može da promjeni sve u njenom životu ili čak bolje rečeno, u njihovim životima?
U priči možete da saznate kako se sve to točno desilo, na koji način i kako će sve to dalje da se odvija. Samo morate da krenete sa čitanjem.
>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
Priču možete da pratite i uz neke svoje pjesme koje volite. Meni je osobno čak nekad i draže da slušam pjesme dok čitam ili dok pišem. 🙈🎧
>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
ISPOD OVOGA VAM ODMAH STAVLJAM I LIKOVE KAKO IH JA ZAMIŠLJAM U PRIČI!
SAMO MORATE DA UĐETE U JEDAN DIO ODMAH ISPOD OVOGA KOJI JE POD IMENOM:
☆𝘓𝘐𝘒𝘖𝘝𝘐☆.>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
Jako mi je bitno vaše mišljenje tako da uvijek možete ostaviti VOTE☆ ili neki KOMENTAR💬, ali naravno, samo ako vi to želite. ❤️ U komentarima isto tako možete da ostavite svoje mišljenje ili neki savjet, a svaki vote, komentar, mišljenje ili savjet meni osobno puno znači. 🥰
>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
⚠️ NAPOMENA! ⚠️
Ovo je moja prva priča.⚠️ UPOZORENJE! ⚠️
Priča sadrži sex scene, vulgarni vokabular pa sve što čitate, čitate na vlastitu odgovornost.PRIČA SPADA POD MATURE CONTENT!
⭐ UŽIVAJTE U PRIČI. ⭐
>>>>>>>>>>>>>>>☆<<<<<<<<<<<<<<<<
YOU ARE READING
☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆
Romance𝘜 𝘴𝘷𝘪𝘫𝘦𝘵𝘶 𝘬𝘳𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘬č𝘪𝘫𝘦, 𝘰𝘱𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘰𝘵𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘥 ž𝘪𝘷𝘰𝘵𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘦 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘢 ž𝘪𝘷𝘪 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘢𝘯 ž𝘪𝘷𝘰𝘵... 𝘴𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘬 𝘯𝘦 𝘶𝘱�...