Devetnaesto poglavlje

5.6K 174 20
                                    

Napetost u prostoriji sve više raste, a meni nije jasna jedna stvar. Zašto sam ja zaista udata za Ognjena? Ko je Krstić o kome se priča, čime je deda to ucenjen i kako je Ognjen umešan u sve to? Meni više baš ništa nije jasno. Ognjen me podigne iz krila pa ustane i poče da korača gore-dole po sobi.

"Zašto mi odmah nisi rekao za to Mandžukiću? Zašto nisi rekao Luki?! Krstić se ne šali, Lazare, ako se on bude dočepao Dunje..... ti ćeš ostati bez svoje jedine unuke, ja bez žene a Dušan bez deteta! O čemu si ti jebeno razmišljao kada si prihvatio Krstićev poziv?! Da li si uopšte razmišljao?", ne gleda u mene, pogled mu luta po sobi i uvek se zaustavi na mom dedi, koji ne gleda u njega. Deluje kao da ga se plaši. "Kada sam pristao da oženim Dunju, izdao sam vam jasna naređenja oko toga kako da radite i za svaku pretnju da se obratite meni. A ti opet radiš kako ti se digne da radiš i evo sada problema! Slušaj me dobro, u život se kunem da ću te ubiti budeš li još jednom uradio nešto na svoju ruku.", prosiktao je na dedu pa pogledao u mene. "Ja svako veče ležem pored nje razmišljajući šta će biti sutra, da li će se Krstić uopšte ikada više pojaviti ili je odustao od svega a ti ćutiš o stvarima o kojima ne smeš da ćutiš! Da Nemanja i Ognjen nisu saznali sa kime si išao da se vidiš, šta misliš da bi se desilo Dunji?"

Izbečim oči na Ognjena koji sve besniji hoda po sobi suzdržavajući svoj bes zbog Pece i Igora koji Bogu hvala ne razumeju ništa što on priča. Eventualno se nasmeju na neku psovku koja mu sklizne sa usana ali niko se ne usuđuje da ga opomene zbog toga. Pogleda na kratko u mene i zastane a onda pogleda u dedu.

"Ja ću ti reći, pošto je tebi maca pojela jezik a svraka ti je popila mozak, ubio bi je čim bi mu se ukazala prilika za to!", nastavio je da viče a onda me povukao sa kauča i zagrlio.

"Ko je taj čovek i kakve ja veze imam s njim? Zašto ja ceo život moram da patim zbog vaših problema iz prošlosti? Neko hoće da me ubije i vi svi o tome kao mule ćutite!", odgurnem Ognjena od sebe jer sam i na njega ljuta. On me je žednu preko vode preveo a ja budala mislila da on mene voli. "Ti me uporno prevodiš žednu preko vode i pričaš mi bajke! A i ja sam glupa čim sam zaboravila da je moj život horor a ne bajka!"

"Ja te nijednom nisam slagao! Rekao sam ti da postoji veći razlog od firme koja je pred bankrotom i da je taj razlog zapravo razlog zbog kog smo u braku! I nemoj da me nerviraš i ti, pričaćemo kada odemo kući. Postoje stvari koje se tvoje familije ne tiču.", ošamarim ga jer mi steže ruku i jer ne planira da je pusti, ali ja sam Mandžukić. Ja ne plačem već udaram.

"Sreća moja pa se tvoje familije sve tiče! Odmah da si krenuo kući, inače ja sedam za volan tvog voljenog automobila a ti razmisli u kakvom stanju ćeš ga naći kasnije.", bez reči i pozdrava izađem iz dnevnog boravka kuće u kojoj sam nažalost odrasla držeći ključ automobila u ruci. Čujem kako hoda iza mene i duboko diše jer garant pokušava da me ne ubije. Pa normalno, čim mu se zapreti autom sve će da uradi. Muška svinja. Bez reči sedamo u kola a u vožnji do kuće nijedno reč nije progovorilo. Znam da me je par puta pogledao jer sam ja sve vreme gledala u njega i znam da ću mu popustiti čim me poljubi ali želim da znam istinu kakva god ona bila. Ako neko već planira da me ubije bolje da to saznam od ljudi koje volim nego od ljudi koji planiraju da me smaknu. Čim se vrata našeg stana zatvore za nama, nađem se pribijena uza zid odmah pored njih, zarobljena u rukama svog muža. Zatim njegove usne grubo nađu put do mojih, tako da od siline poljupca udarim glavu u zid na koji sam naslonjena. Prihvatim poljubac a kao kaznu za laganje počnem da mu grizem usnu.

"Prva stvar, ne pričam ti nikakve bajke. Mislim da je već svima jasno koliko sam odlepio za tobom i koliko te jako volim. Druga svar, kazniću te večeras za onaj šamar voćkice....", obliže krvavu usnu i opet gurne jezik nazad u moja usta, pribivši telo uz moje tako da osetim koliko je uzbuđen.

"Treća stvar večeras te držim u celibatu da naučiš da više ne smeš da me lažeš. Tako da večeras ćeš morati da se pobrineš sam za sebe baš onako kako si to radio u tinejdžerskim danima.", prstom pokupim krv s njegove usne pa se provučem ispod njegove ruke pošavši prema dnevnoj sobi. Čula sam da se kikoće iza mene ali on nije svestan koliko sam ja ozbiljna.

"Pa dobro onda, pobrinuću se ja za tebe pošto ti za mene nećeš.", sačekam da uđe za mnom u dnevnu sobu dok se smeštam na kauč namerno šireći noge, a s obzirom da sam u miniću sigurno vidi sve što želim da vidi. Neka gleda i crkava od muke.

"M-m gospodine, večeras će svako da se pobrine sam za sebe. Od mene si tražio iskrenost a ti sam nisi bio iskren prema meni.", pogled mu je uperen baš tamo gde sam očekivala da će biti, a od tog pogleda me hvata neka prijatna jeza. Jednim pogledom čovek je uspeo da otera jezu duž moje kičme. "Sada da čujem. Ko je Krstić?"

"Krstić je nekadašnji prijatelj tvog dede. Ne znam koliko si upućena u to kako je Dule živeo pre nego što je oženio Cecu i dobio tebe, ali počeo je da se bavi sitnim dilovanjima po gradu i uličnim tučama. Jednog dana je slučajno ubio pogrešnog čoveka, to je bio Krstićev mlađi sin, Viktor. Ukratko."

Ukratko, ovo je traumatično saznanje za mene. Znala sam da tata nije anđeo, ali nikad nisam pomislila da bi on mogao da ubije nekoga. I kako se dođavola desilo da ubije slučajno? To je isto kao kada kažeš da si slučajno nekome razbio glavu kamenom.

"Zato sam ja uvek predstavljana kao Filipova sestra bliznakinja, zar ne? Zato što je taj čovek želeo da se osveti tati.", klimne glavom ovog puta gledajući u moje lice. Moj horor život upravo je postao pakao. Moj tata je ubica. "Idem da se istuširam i legnem. Ti u rerni imaš ostatak od ručka ako si gladan jedi."

U prolazu nežno prođem rukom po njegovoj glavi tiho mu šapćući da ga volim.

Posle mesec i jače evo mene i novog nastavka. Iskreno se nadam da me niste zaboravili i da se ne ljutite što me tako dugo nije bilo. Staro ime (nasaaproslost) sam promenila jer mi je bilo malo dosadno na ovom podužem odmoru od pisanja ali evo mene nazad sa istim pričama i likovima koje sam sigurna da mnogo volite. Sve vas volim, vaša Mara.❤️

Njegova supruga (Dunja & Ognjen)Where stories live. Discover now