Keyifli okumalar 🥂
Sabah antrenmanı bitmiş ve herkes yemek yemek için kafeteryaya geçiyordu. San da yemek tepsisini alarak Seonghwa ve Yunho'nun bulunduğu masaya ilerledi.
Menüde güzel yemekler olduğu için kafeterya epeyce kalabalıktı. Etrafta çok uğultu vardı.
Yeosang ortalarda görünmüyordu ama onun yerine Hyunjin masadaki üçüncü sandalyeyi doldurmuştu. San da boş olan tek yere oturdu ve sandalyesine yerleşti.
Hyunjin basketbol oyuncusuydu ve Seonghwa ile sık sık muhabbet ederlerdi. Okulda bazılarının onun Felix'den hoşlandığı hakkında bir şeyler konuşup duruyordu uzun zamandır. Ama bunu doğrulayan hiçbir şey yoktu. Okulda sık sık böyle dedikodular çıkardı. Bu yüzden de San bu söylentileri pek gerçekçi bulmuyordu. Muhtemelen canı sıkılan birkaç kişinin eseriydi hepsi.
Masada bulunan üçlü gelecek branş maçları hakkında sohbet ediyordu. San da sessizce oturup yemeğini yemeye başladı. Bir yandan da etrafa göz atıp geleni geçeni dalgın gözlerle izliyordu.
Bakışları birkaç masa ilerideki Wooyoung'u bulduğunda elindeki çubuklarla pilavı karıştırıp durmaya başladı.
Wooyoung tepsisini kenara koymuş yemek yemek yerine masaya başını koymuştu. Kolunu başının altına alarak yastık yapmış dalgın gözler ve kısık bakışlarla bakınıyordu.
Bugün sınıflar kendi aralarında antrenman yapmışlardı ve sınıf antrenmanları diğer zamanlara göre çok ağır geçiyordu.
San elindeki çubuğu tepsisine bırakarak cebindeki telefonunu çıkardı.
-1 yeni mesaj-
Choi S4n
Kafeterya ve yatakhaneyi
karıştırdın sanırım
Burası uyumak için değil
yemek yemek içinWooyoung'un masadaki telefonuna uzanıp mesajları okumasını izledi. Ardından cevap yazmadan yerine bıraktığında kaşlarını çattı San. Böyle mi yapıyordu Jung Wooyoung her zaman?
Choi S4n
Çok ayıp
Kınadım seni
Annen seninle konuşulunca
cevap vermeyi öğretmedi mi
WooyoungAnnem daha çok şerefsizin önde
Ügideni olduğunu bildiklerinlekonuşma diyordu
Ayrıca ister uyurum ister yemek yerim
Sanane mesela bundanChoi S4n
Çok ağzını bozuk Jung Wooyoung
Tch tch tchAntrenmanda mı yoruldun
Seni böyle sessiz görmek
kıyamet alameti gibi sanki
Korkmamak elde değilWooyoung
Hmmhm
hem antrenman
Hem de ismi lazım değil
baş harfi S4n diye bir piçin
teki dün uykumu zehir etti
Choi S4n
Kıyamet kopmuyor yani?
Tamam gerisi beni ilgilendirmiyorSan birkaç masa ilerideki Wooyoung'un göz devirişini izledi. Gerçekten çok yorgun duruyordu. Göz altları oldukça koyuydu ve teni solgun görünüyordu.
Merakına yenik düşerek yeniden parmaklarını klavyede gezdirdi.Choi S4n
Neden bu kadar çok uyku
problemleri yaşıyorsun
Doktora gittin miSan karşısındaki Wooyoung'un dişlerini alt dudağına geçirişini ve parmakları ile masada ritim tutmaya başlamasını seyretti. Aniden gergin görünmeye başlamıştı. Ardından bir süre bir şeyler yazsa da mesajı göndermedi. Muhtemelen yazdıklarını geri siliyordu. Birkaç dakika sonra bir yeni mesaj belirmesi ile ekrana döndü San.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pitcher and batter ● woosan ✔
Fiksi Penggemar●◐○ Okulun en iyi atıcı oyuncusu Jung Wooyoung karşı takımın vurucusu Choi San'a sinirliyken mesaj attı. Ve San ona sahada görüşeceklerini söyledi. | enemies to lovers / hate - love / highschool | |diğer shipler: seongjoong / yungi / jongsang |