-Senin ismin kimlikte hâlâ Kenan Acar dimi?
-Evet.
-Neden değiştirmiyorsun ki onu?
-Bilmem ki, hiç vaktim olmadı...
-Olur mu öyle ya... Bir ara hallet şu işi, hatta beraber halledelim...
-Olur hallederiz...
Diyerek gülümsedi Kenan...
---------------------------------------------------------
12.Bölüm-KENAN KAYA
(Ciritçi Abdullah'ın EVİ)
O sabah herkes Ciritçi Abdullah'ın evinde toplanmıştı. Hep beraber ailecek bahçede kahvaltı yapmak istemişlerdi. Halime'nin taraf, Hüseyin'in taraf, Muammer'in taraf, herkes oradaydı.
Erkekler masada oturmuş sohbet ediyor, kadınlar da kahvaltıyı hazırlıyorlardı. Sofranın kurulması bittiğinde herkes masanın etrafına toplandı. Kahvaltıya başlamak için Ciritçi Abdullah konuşacakken, eksiklerin olduğunu farketti.
-Muammer, Kenan ile Veysel neredeler?
-Onlar Asliye Hukuk Mahkemesine gittiler baba, Kenan'ın kimlikteki anne baba adı ve soyadı değiştirmesi için.
-Hee iyi yapmışsınız. Torunum hâlâ başka soyismi kullanıyordu değil mi?
-Evet baba öyle, geçenlerde Veysel'le konuşmuşlar. Bugün de nöbetçi bir mahkeme ile hemen halledilecek.
-O kadar çabuk olur mu?
-Kenan'ın bir tanıdığı mı ne varmış orada. O hemen bir nöbetçi mahkeme ayarladı.
Sonra Taner konuştu.
-Eee amca, Veysel biraz bahsetti ama nasıl yapacaklar şimdi?
-Yani geçerli bir sebep olmadan olmuyormuş bu işler, Kenan'ım araştırma yapmıştı biraz... E ama biz onun gerçek ana babasıyız bundan geçerli sebep mi olur?
-Nasıl kanıtlayacaklar?
-Kenan benden DNA testi için birkaç birşey aldı. Ne olur ne olmaz diye Veysel'den de aldı. Şimdi o DNA testini yapıp kanıt olarak mahkemede kullanacaklar. Sonra da kimlik değişecek işte.
-Siz daha önceden yapmadınız dimi DNA testi?
-Yok, yapmadık...
---------------------------------------------------------
(Laboratuvar önü)
Kenan ile Veysel oturmuş DNA testinin çıkmasını bekliyorlardı. O sırada Veysel biraz gergindi. Kenan bunu farketmişti.
-Abicim sen iyi misin?
Veysel hemen kafasını kaldırdı.
-İyiyim, ne oldu ki?
-Bilmem, biraz endişeli gibisin, ya da gergin...
Veysel sıkıntılı bir nefes verdi. Sonra gözlerini abisinin gözlerine çevirdi.
-Yani abi...
- Anlat hadi...
Kenan'ın sesi yine çok huzurluydu.
-Ben çok korkuyorum.
Kenan şaşırdı.
-Neyden korkuyorsun?
-DNA testinin yanlış çıkmasından...
-Nasıl yani yanlış derken?
-Farklı yani... DNA'lar uyuşmazsa diye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYKEN-BAŞI BELADA
FanfictionBarış'ın gelişi nedir? Bir abi özlemi mi yoksa peşi sıra getirdiği felaketler mi? Veysel'in ve Kenan'ın başına durmadan birşeylerin geldiği, arada eğlenceli bölümlerin olduğu heyecanla okuyacağınıza emin olduğum bir hikaye :))