-İnşallah abicim. Sen de iyi ki varsın. Ve hep olacaksın. Hiçbir yere gitmene izin vermeyeceğim. Bizi koparmalarına izin vermeyeceğim. Bize bu oyunları kim oynuyor... Bulup teker teker hesabını soracağız Veysel... Merak etme, herşeyi halledeceğiz.
-Halledeceğiz abim... Halledeceğiz...
---------------------------------------------------------Eveet aylar oldu gerçekten, hepinizden çok özür diliyorum bu kadar beklettiğim için. Gerçekten üzgünüm bu durumdan dolayı hep huzursuz hissettim. Ama artık yavaş yavaş düğümlerin çözülmeye başladığı bölümlere geldik. Bir sonraki bölümde katili bile öğrenebiliriz.
Lütfen satır aralarındaki yorumları elinizden geldiğince (ve istediğiniz zaman tabii ki) arttırın çünkü okurken çok keyifleniyorum ben. Yorumlarınız benim için çok önemli ve güzel.
EN ÖNEMLİ DUYURU!!!!!
BU HİKAYEDE YER ALAN BARIŞ ACAR'IN ŞU ANDA GÜNCELDE GÖNÜL DAĞI DİZİSİNDE YAYINLANAN BARIŞ ACAR İLE BİR ALAKASI YOKTUR BU O DEĞİLDİR ÇÜNKÜ ÖYLE OLUNCA KIYAMIYORUM JXLSNOAMWPSLS O BARIŞ'I ÇOK SEVİYORUM BEN
Neyse daha fazla uzatmadan sizi bölümümüzle yalnız bırakayım iyi okumalarrrr...
---------------------------------------------------------24.Bölüm- HERŞEYİ DEĞİŞTİREN MEKTUP...
(2 AY SONRA)
Hayatlarında hiç birşey değişmedi. Hâlâ Veysel hapishanede, Kenan onun için uğraşıyor ama bütün umutlarını kaybetmiş, neredeyse herkes normal hayatına dönmüştü. Cemile sürekli gelip gidiyordu. Veysel'in de umutları tükenmişti artık ama eskisi kadar üzülmüyordu. Tek üzüntüsü Cemile'nin hâlâ umutlu olmasıydı. Ama o artık buradan asla çıkamayacağını düşünmeye başlamıştı.
O sırada o iki ayda Ramazan, Taner ve Kenan şahitle konuştular.
-Ben gördüğümü söyledim.
-Ya bak oğlum!
Ramazan adamın üzerine doğru giderken Kenan ve Taner onu tuttular.
Kenan:
-Dur abicim dur. Anlayacağız ne var ne yok sen bir sakin ol.
Ramazan sakinleştiğinde bütün bakışlar adama döndü. Kenan devam etti.
-Anlat bakalım, ne gördün?
-Baştan mı anlatacağım bir de size! Zaten tramva gibi birşey oldu bende bu mesele. Hani bir insan defalarca birinin bıçaklandığını görünce etkileniyor yani. Ben unutmaya çalışıyorum siz sürekli anlattırıyorsunuz.
-Kardeşim! Bak! Veysel öyle birşey yapacak birisi değil! Emin misin o olduğuna?
-Eminim tabii ki.
-Allah'ım sabır...
Adamı ne kadar zorlasalar da aksi olan tek bir kelime bile etmedi...
---------------------------------------------------------
(Veysel Koğuş)
-Haydi Veysel kalk.
-Ne oldu hayrola?
-Hadi artık sen yapacaksın işleri.
-Ne?
Veysel yatağından kalktı. Anlamaz gözlerle herkese baktı sıra sıra. Hepsi gülüyordu.
-Öyle işte, artık yemektir, çaydır, temizliktir hepsini sen yapacaksın.
-Neden?
Diye şaşkınlıkla sordu Veysel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYKEN-BAŞI BELADA
FanficBarış'ın gelişi nedir? Bir abi özlemi mi yoksa peşi sıra getirdiği felaketler mi? Veysel'in ve Kenan'ın başına durmadan birşeylerin geldiği, arada eğlenceli bölümlerin olduğu heyecanla okuyacağınıza emin olduğum bir hikaye :))