20.BÖLÜM-CESET

438 15 38
                                    

Alacağını almıştı işte Barış. O şeyi almıştı. Kalan şey planın geri kalanıydı ve kimin kurban edileceğiydi. Gözü dönmüştü Barış'ın. İstediği tek şey kendisine ettiği o lafları, yaşattığı o anları tek tek Veysel'e ödetmekti. Yapacaktı da... Yakında her şey hazırdı.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.Bölüm-CESET...
*Birine birşey olacak...*

(3 HAFTA SONRA)

Pencerenin kenarına oturmuş, kollarını göğsünde kavuşturmuş, buğulu gözlerle camdan yağan yağmuru izliyordu Kenan.

3 hafta... Koca 3 hafta tek bilgi gelmemişti. Evet son zamanlarda çok sinirini bozuyordu ama onunla büyümüştü Kenan. Anneliği ve babalığı çok meşgul olduğundan ona hep Kenan bakıyordu. Mesela ilk ona gülümsemişti. Yere düştüğünde ona ağlamıştı. Uyuyamadığı zaman Kenan uyutmuştu onu. Ama şimdi bilmiyordu. Barış neredeydi?

Veysel kapıyı çalıp içeri girdi. Kenan düşüncelere daldığından  ona bakmadı bile. Bir süre oturduktan sonra Veysel lafa girdi.

-Yok mu bir haber?

-Yok.

Uzun süredir sustuğu için sesi çıkmamıştı doğru dürüst. Boğazını temizleyip tekrar etti.

-Yok.

Veysel kafasını duvara yaslayıp karşıya bakarken derin bir iç çekti.

-Abi ben kendimi suçlu hissediyorum.

Kenan nihayet gözlerini ayırıp Veysel'e dönebildi.

- Neden?

-Barış'ı son görüşümüzde biz kavga etmiştik. Sinirle çıkıp gitti. Bir daha da göremedik. Sanki benim yüzümden ol...

-Saçmalama Veysel!

Diyerek sözünü kesti Kenan.

-Bir daha duymayacağım!

Veysel derin bir iç çekti.

-Peki abi...

Sonra gözleri duvara kaydı. Abisinin duvara astığı hediyesini gördü.

-Duvara mı astın?

-Hayatımda aldığım en güzel hediye.

En sol üst köşede Döndü'nün gizli gizli çektiği bir fotoğraf vardı. Kenan hasta yatağında, Veysel elindeki kaşığı zorla ona vermeye çalışıyordu.

Onun yanında yani üst ortada,yan yana salıncaklara oturmuş ellerinde kağıt helva vardı.

En sağ üst köşede Çağla bahçesinde çekilen bir fotoğraf vardı. Veysel elindeki Çağla'yı ısırıyor, Kenan da gizlice selfie çekiyordu.

2. Sıra solda Kenan uyuyor Veysel de Yağmur'un küçük lastik tokalarından birini Kenan'ın saçının önüne bağlamıştı. Gülerek selfie çekiyordu.

En ortada Asuman'ın istemesinde yan yana oturulmuş ve yine haberleri olmadan çekilen fotoğrafları vardı.

Onun sağında gondolda çekilen bir fotoğraf vardı. Veysel abisinin koluna sarılmış bağırıyor, Kenan ise kocaman gülüyordu.

En alt sıralarda da kimisi arabada kimisi evde çekilmiş fotoğraflar vardı.

Çok güzel ışıklarla süslenmişti ve Kenan gördüğünde gözleri parlamıştı. Gerçekten aldığı en güzel hediyeydi.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Ertesi Gün-Sağlık Ocağı)

VEYKEN-BAŞI BELADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin