6.Bölüm

170 23 133
                                    

~BİAS'IN KİM?~

"Sizi özlediğim zaman (sizi) görmeme izin verdiğiniz için teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sizi özlediğim zaman (sizi) görmeme izin verdiğiniz için teşekkür ederim. Ve buna rağmen sizi çok seviyorum çünkü siz her zaman yanımdasınız."

-Park Jimin

☔🌠☔

Arkadaşlar satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz sahneler de neler hissettiniz hepsini bilmek istiyorum. İyi okumalar Kayan Kutup Yıldız'larım...
🌠🌠🌠

☔🌠☔

Telefondan duyulan "Dıt...dıt...dıt..." sesleriyle şaşkınlığımı üzerimden atamamış bir şekilde ekrana bakarken gözlerimi karşımda duran Hye Sun'a çevirdim. O da neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Tekrar aramayı düşünüyordum. Belki de yanlışlıkla kapatmış da olabilirdi. Eğer yine aynı şey olursa artık aramayacaktım.

"Yüzünün hali de ne böyle? Ne oldu bir şey mi söyledi?" Sol yanağımın içini dişlerken elimi sandalyenin başlığına koyarak ayakta beklemeye devam ettim. Bende bir anlasam cevap verecektim ama niye böyle bir şey olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Cevap verdi sesini de duydum ama ben konuştuktan sonra telefon aniden suratıma kapatıldı.

"Yah! Mira duyuyor musun beni? Sana soruyorum sen adresi isteyince ne söyledi?"

"Hiçbir şey."

"Nasıl hiçbir şey?" Giyinme dolabımızın önünde durmaya devam ederken cevabımla kaşları anlamazca havalandı. Elinde elbisesiyle bana doğru yürüyüp tam karşımda durdu. Bende şaşırdığım için ne tepki vereceğimi bilemiyordum. Ama açıklamam gerekiyordu.

"İlk başta konuştu 'Alo...kimsiniz?' diye sordu. Adresi istediğim anda telefon suratıma kapandı. Bende niye böyle olduğunu anlayamadım." Dudağımı büzdüğümde omuzlarımı silktim. Ellerini kollarımın iki yanına koyarak sıktı ve desteklercesine konuştu.

"Ben yanlışlıkla kapandığını düşünüyorum. Birdaha arayalım." Başımı onaylarcasına salladığımda stresle önüme gelen saçlarımı geriye doğru attım. Dilimi kuruyan dudaklarımın üstünde gezdirdiğimde tekrar aradım.

☔🌠☔

BANGTAN ÜYELERİ

JUNGKOOK

(Dinlediği şarkı=Dept, Ashley, Alisha, Nobody likes you pat - WİNTER BLOSSOM) 🎶🎶🎶

Salonda koltukta sağ bacağımı kırmış koltuğa yaslı bir pozisyonda dururken diğerini uzatmış öylece uzanıyor, hem şarkı dinliyor hem de telefonumla uğraşıyordum. Instagram da dolanırken duyduğum kahkaha sesleriyle şarkıyı kapattım ardından telefonumu da kapatarak oturur pozisyona geldim. Sıcakladığım için üstten açtığım pencereden gelmeye devam eden seslerle meraklı yanım beni fazlaca dürtüklerken ayağa kalkıp karanlık oda da pencereye doğru ilerledim. Perdeyi aralayıp baktığımda karşı evde pencere de oturan iki kız gördüm. Biri telefonuyla ilgileniyordu diğeri de aynı benim gibi gözlerini hiç ayırmadan beni izlemeye devam ediyordu. Yanındaki kız telefonunu bıraktığında hareketlendi ve o kıza bir şeyler dedikten sonra evin içine girerek gözden kaybolunca yalnız kaldı. Tanıdık müzik sesine kulak verdiğimde dinlediği şarkının benim şarkım olduğunu anlayınca tüm içtenliğimle gözlerim kısılana kadar gülümsedim.

𝐌𝐎𝐎𝐍𝐂𝐇İ𝐋𝐃 𝐊.𝐍𝐀𝐌𝐉𝐎𝐎𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin