~KARIŞAN DUYGULAR~
"Hayatlarınızda size yardımcı olan ve sizi destekleyen biriyimdir umarım..."
-Kim Namjoon
☔🌠☔
Arkadaşlar satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz sahneler de neler hissettiniz hepsini bilmek istiyorum.
İyi okumalar Kayan Kutup Yıldız'larım...
🌠🌠🌠‼️Diminie'nin lisedeki sınıf arkadaşları, onun bir köpek yavrusu gibi göründüğünü düşündükleri için ona Ddochi demeye başladılar. Bu, Jimin tarafından 2013'teki bir röportaj sırasında ortaya çıktı.
‼️Arkadaşlar burada Jungkook'a Jung Hoon (정훈) ve Taehyung'a Taehyun (태현) demesinin nedenini tabi okuyunca anlayacaksınız ama ben yine de kısaca açıklayayım. Gizlendikleri için o şekilde hitap ediyor. Aynı şekilde Jimin'e (지민) Ddochi diye dalga geçilmesi gibi.
☔🌠☔
Gök gürültüsünün ardından gelen ışıkla olduğum yerde çığlık attığımda, zihnim de dolaşan kemirgen yırtıcı canavarlar bir bir zihnimi tırmalayarak canımı acıttı. Korkuyordum. Hem de delicesine. Kalbim hızlı atarken göğsüme sertçe çarpıyor kulaklarıma sesi yankılanıyordu. Gözyaşlarım yanaklarımdan sicimle süzüldüğünde dişlerimi dudağıma etlerimi koparırcasına bastırdım. Elimle bastırdığım daralan göğsüm hızla inip kalkıyor nefes almamı daha da güçleştiriyordu.
Hayır...hayır...
Korkuyu düşünmemeliydim.
Bu beni daha çok korkutuyordu.
"Korkuyorum...ne olur duyun sesimi."
☔🌠☔
"Yalnız değilsin çünkü ben varım."
Olduğum yerde duyduğum kapıya vurma ve bağırma sesiyle sımsıkı yumduğum gözlerimi heyecanla açtığımda elimdeki mumla koşarak kapıya ilerledim korkuyla açtım. Dışarı da maskeli iki kişiye şaşkınlıkla ve korkuyla bakarken titriyordum.
Kimdi bunlar?
Alışık olmadığım görüntüleri karşısında elimde rüzgârdan dolayı ateşi yana savrulan mumla öylece korku dolu bakışlarımla onlara bakıyordum. Benim için gelmişlerdi. Evet tam olarak benim için gelmişlerdi. Seslerini duymuştum. Yanağımda serinlik hissettiğimde bunun gözyaşım olduğunu anlayınca utanarak hızla başımı eğerek saçlarımla yüzümü gizlemeye çalıştım. Ne kadar becerebildim orası tartışılırdı çünkü başımı eğmeden önce sürekli göz göze geldiğim iri vücutlu keskin bakışlı çekik gözlü çocukla göz göze gelmiştik. Ve saklamaya çalıştığım gözyaşlarımı yine görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐎𝐎𝐍𝐂𝐇İ𝐋𝐃 𝐊.𝐍𝐀𝐌𝐉𝐎𝐎𝐍
FanfictionBen ona tutsaktım o bana sağırdı. Ben onun için sadece bir hayrandım, o ise bir İDOL'dü. Ben onunla olmanın hayalini kurarken bile o çok imkânsızdı. Aramızda kilometrelerce uzaklık vardı bunu aşarak ona yakın olduğumu zannettim, ama o Namjoon olarak...