☔🌠☔
~12 Eylül 1994~
İyi ki doğdun iyi ki hayatıma en ihtiyacım olduğu anda girdin, Kim Namjoon...
Sana sevgimi dökebileceğim çok cümlem var ama ifade edebileceğim doğru sözcüklerimi sıraya dizebileceğim cümlelerimi oluşturamıyorum. Hani sen demiştin ya, "Keşke seni seviyorum cümlesinden daha fazlasını söyleyebilseydim." Diye işte sana olan sevgimi ifade edebileceğim daha fazlasını söylemek istiyorum.Sen de aynı benim gibisin biliyor musun? Fazla düşünüyorsun ve düşündükçe de kendini üzüyorsun. Üzülünce gökyüzüne bakıyorsun. Gülümseyince gökyüzüne bakıyorsun. Kitap okumayı ve okuduğun sayfalar da hoşuna giden kısımları paylaşmayı çok seviyorsun. Müzik dinlemeyi dinlediğin müzikleri bizlerle paylaşmayı çok seviyorsun. En çok da dertleşmeye ihtiyacın olduğunu hissettiğinde bizimle Weverse de canlı yayın yaparak konuşmayı seviyorsun.
Ve uzun mektup yazarak bizlerin mutluluktan aslında daha çok senin derin sözlerinin etkisiyle gözlerimiz dolunca içinde bulunmuş olduğun sıkıntıyı hissederek üzülüyoruz. Çünkü sen hep mutlu ol o kocaman gamzelerini bizlere sergileyerek gülmeni seviyoruz istiyoruz.
Ayrıca konuşurken de tavsiyeler verip yol gösterdiğinde aslında hayatın o kadar da önemli olmadığını ve kısa olduğunu sadece mutluluğumuza, sağlığımıza, hayallerimize yönelmemizi defalarca söylediğinde daha çok tutunuyoruz biliyor musun?
Bu kitabı yazmamın amacı kilometrelerce saat farkının olduğu ülkeden sana beslediği kocaman sevgisini yüzüne açıklayamadığı için hayallerimde senin yanında olduğumu düşündüğümden yazma kararı aldım. Sen her üzüldüğünde destek olup sarılamadığım için hayallerimde düşüncelerim de daha yakın hissettiğimden Mira yoluyla yazıyorum. Yazarken gerçekten seninleyim biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐎𝐎𝐍𝐂𝐇İ𝐋𝐃 𝐊.𝐍𝐀𝐌𝐉𝐎𝐎𝐍
FanfictionBen ona tutsaktım o bana sağırdı. Ben onun için sadece bir hayrandım, o ise bir İDOL'dü. Ben onunla olmanın hayalini kurarken bile o çok imkânsızdı. Aramızda kilometrelerce uzaklık vardı bunu aşarak ona yakın olduğumu zannettim, ama o Namjoon olarak...