~İLK GÖRÜŞ TÜM ŞANSIM~
"Bende senin hayranınım. Yaşadığın yalnızlığı, savaşları ve yaşamı sessizce destekleyen bir hayran. Sahne arkasından ve stüdyomdan müzik ve notlarla yazdığım mektuplarımı sana gönderiyorum. Umarım sana duyduğum özlemin sesini okursun...
🫂🫂🫂"-Kim Namjoon
☔🌠☔
Arkadaşlar satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz sahneler de neler hissettiniz hepsini bilmek istiyorum.
İyi okumalar Kayan Kutup Yıldız'larım...
🌠🌠🌠‼️Arkadaşlar bu not çok çok çok önemli!!! Yetiştiremeyeceğim diye endişe duyduğum bir bölüm. Nedeni de Kore saatine göre bugün Namjoon ve Taehyung'un askerlik görevlerine başlamaları. İkisi de 10 Haziran 2025 tarihinde görevlerini tamamlamış olup terhis edilecekler. Hepsi kendilerine verilmiş olan tarihler de askerlik görevlerine başlayacak 18 aylık bir süreç boyunca görevlerinde olacaklar. Çok uzun bir süre. Zaman gerçekten duracağı yeri o kadar iyi biliyor ki...Ağır ağır ilerleyecek büyük bir özlem duygusuyla, yalnızlıkla, boşlukla baş başa bırakacak. Şimdiden öyle hissetmeye başladım bile. Ahh...özlem duygusu sen ne ağır bir duygusun böyle?
😭😭😭😢😢😢🤧🤧🤧🫂🫂🫂☔🌠☔
MİRA
"Yoongiiii!!!"
Balkondakiler hızla buraya döndüğünde arkalarından içeridekilerde çıktığında hepsi de bize hiç ayırmadığı gözleriyle bakmaya başladı. Üstelik karşımdaki kişinin de gözleri kocaman açılmıştı.
Hey! Neler oluyordu burada?
Birileri çıkıp bana açıklayabilir mi?
Herkes birbirine sonra bana sonra kediye sonra bir de karşımdaki beyaz tenli hayalet caspera bakıp duruyordu. Allah aşkına biri bakışmayı durdurabilir mi? Onlar yüzünden bende aynı onlar gibi aynı şeyleri yapıp duruyordum. Balkondaki şahısların bazıları elleriyle yüzünü kapatıp parmak aralarından bakarken diğerleri de nedenini anlayamadığım bir şekilde telaşlı duruyor yerlerinde devinip duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐎𝐎𝐍𝐂𝐇İ𝐋𝐃 𝐊.𝐍𝐀𝐌𝐉𝐎𝐎𝐍
FanfictionBen ona tutsaktım o bana sağırdı. Ben onun için sadece bir hayrandım, o ise bir İDOL'dü. Ben onunla olmanın hayalini kurarken bile o çok imkânsızdı. Aramızda kilometrelerce uzaklık vardı bunu aşarak ona yakın olduğumu zannettim, ama o Namjoon olarak...