☔🌠☔
~12 Eylül 1994~
İyi ki doğmuşsun, Ay'ın Çocuğu. Ve iyi ki hayatımın en anlamsız geçen zamanında hayatıma girerek varlığından haberdar ettin. Sana olan özlemim öyle yoğun ki, Joon. Bu özlem duygusu gözlerimi doldururken yine de gökyüzüne bakarak gülümseyebiliyorum. Varlığına öylesine şükürler ediyorum ki...gerçekten iyi ki varsın.
Bugün hasta halimle işe gitmek zorundaydım. Ve gittim de. Öyle zorlandım ki. Ama varlığın ve seninle aynı gökyüzünün altında göz göze gelebilme ihtimaline sığınarak baktım. Bana güç verdi. Kuşlar özgürlüğe kanat çırparken yemyeşil çam ağaçları sanki beyaz pamuk gibi bulutlara dokunabilirmişçesine dallarını uzatmıştı.
Seni düşünmediğim bir an bile yok. Askerde olduğun için tam olarak seninle ilgili her bilgiyi alamıyoruz. Umarım iyisindir ve sağlığın yerindedir, Joon. Sana kelimelerimin bile ifade etmeye yetemediği bol sevgilerimi iletiyorum. Sana buradan küçücük kalbinde kocaman sevgisini sunan, Army selamını ve iyi dileklerimi yolluyorum.
30'lu yaşların sana tüm güzellikleriyle gelmesini diliyorum. Mutlu olmayı öyle çok hak ediyorsun ki. Yanağındaki gamzelerini kimsenin soldurmasına izin verme. Ben hep buradayım ve seni sevgimle desteklemeye her zaman da devam edeceğim, Ay'ın Çocuğu.
Seni çok seviyorum....
Ve lütfen iyi hissetmediğin her an gökyüzüne bakarak soluklan gülümse. Buruk bir tebessüm bile olsa dudaklarının kıvrılmasına izin ver.
Burada yani Türkiye'de gece saat 01.32 Güney Kore'de ise 07.32...
Çoktan uyanmışsındır eminim. Askerde herkes erken uyanır. Sabahın ilk ışıkları yüzüne aydınlık bir gülümsemeyle vursun. Kendine hep iyi bak. Sağlığına lütfen dikkat et.
Seni çok seviyorum. 🥰🥰🥰
Ve günaydın. 🌥🌥🌥
Bana da iyi geceler.... 💫💫🌙🌙
💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐎𝐎𝐍𝐂𝐇İ𝐋𝐃 𝐊.𝐍𝐀𝐌𝐉𝐎𝐎𝐍
FanfictionBen ona tutsaktım o bana sağırdı. Ben onun için sadece bir hayrandım, o ise bir İDOL'dü. Ben onunla olmanın hayalini kurarken bile o çok imkânsızdı. Aramızda kilometrelerce uzaklık vardı bunu aşarak ona yakın olduğumu zannettim, ama o Namjoon olarak...