24.

50 5 2
                                    

Louis

Dnešní trénink mi připadal náročnější než normálně. Čeká nás začátek sezóny a je to znát i na zvyšující se intenzitě tréninků.

Dorazím před Harryho dům unavený a těším se, že si dnes spolu jen lehneme a budeme se tulit. V domě je tma a když zvoním nic se neděje. Unaveně si sednu na schody a ztratím se v myšlenkách.

"Ahoj Boo, moc se omlouvám, doufám, že nečekáš dlouho." Chrlí ze sebe omluvně Harry. Tiskne mě v objetí a mezi pusinkami po celém obličeji se mi stále omlouvá.

"Dorazil jsem před chvílí o nic nejde." Položím dlaně na jeho tváře a přitáhnu si ho k polibku.

"Jako omluvu tě vezmu na luxusní večeři."

"To není nutné, vždyť se nic nestalo."

"Ale já ti to chci vynahradit." Nedá si říct Harry. Objímá mě kolem ramen a spolu vstupujeme do domu.

"Jaký byl trénink? Jedl jsi už?"

"Trénink byl brutální, to víš blíží se první zápas sezóny. A ne ještě jsem nejedl, myslel jsem že si něco objednáme k telce."

"Dobře, dáme si pizzu, čínu, nově má rozvor i ta restaurace na konci ulice? Mají vynikající těstoviny."

"Vyber cokoli na co máš chuť a vem to dvakrát." Vyčerpaně se svalím na gauč. Harry nám objedná jídlo a posadí se vedle mě. Přitáhnu si ho k sobě. Obejmu ho a oba nás položím. Ležíme vedle sebe v objetí a on mi hlavou spočívá na hrudi. Výskám ho ve vlasech a tisknu k sobě.

"A jak ses měl ty se Zaynem?" Když chvíli neodpovídá zvednu hlavu abych mu viděl do obličeje. Vypadá zamyšleně. "Zlatíčko, stalo se tam něco?" Začínám se strachovat.

"Zayn mi něco svěřil. Nechci ti nic říkat a není důvod se bát. Až se na to Ze bude cítit pravděpodobně to řekne všem jak ho znám." Ať už to znamená cokoli, celkem mě to uklidní. Políbím ho na vrásku mezi obočím a on mě hladí po hrudi.

Harry se mírně nadzvedne a trochu se ode mně vzdálí což se mi vůbec nelíbí. Našpulím rty. Než se naděju sedí obkročmo nade mnou a natahuje se k polibku. Polibek je za začátku něžný, jen mi oždibuje rty. Jazykem přejede po mém spodním rtu a prosí o pozvání dál. Vyjdu mu jazykem vstříc a ochutnávám ho jakoby byl ten nejsladší dezert. Tiskne se na mě svou pevnou hrudí a já začínám mít v kalhotách celkem problém, ale jsem moc unavený na jakoukoli akci. Harry přeruší polibek a začne si prolíbávat cestu níž  k mé hrudi. Když dorazí k lemu mých kalhot zvedne ke mě oči a předvede ty své roztomilé dolíčky. Pomalu potahuje gumu mých sportovních šortek. Nic pod nimi nemám. Odhalí mou chloubu úplně a olízne si rty. Jazykem přejede od kořene až po špičku a já málem zavřu oči slastí. Je to tak příjemný pocit, ale nemůžu se připravit o tu podívanou. Jeho vlasatá hlava se velmi pomalu pohybuje nad mým klínem. Užívám si každou vteřinu. Rukou mu vjedu do vlasů a pevně je sevřu. Tempo nechávám úplně na něj jen si ho pevně držím. Sténám a on na mě upírá ty své hluboké oči, ze kterých chtíčem téměř zmizela jejich zelená. Pozná že se blížím, olízne mi špičku a zrychlí tempo. Volnou rukou, kterou se do teď zapíral vedle mých boků, promne mé koule a já se ocitám v ráji. Před očima vidím hvězdičky stále dokola sténám Harryho jméno. 

Omámeně se na Harryho dívám. 

"Přijímáš alespoň tohle jako omluvu?" pokládá se zpátky na mě Harry s širokým úsměvem na tváři. 

"Jestli je tohle tvůj způsob omluv, prováděj něco častěji" škádlím ho s úsměvem na tváři. 

Zpátky se ke mě přitulí a mě teď do stehna tlačí jeho masivní erekce. Položím mu ruku za krk a přitáhnu si ho k hlubokému polibku. V podstatě na něj dravě zaútočím. Druhou rukou mu stisknu zadek a pomalu se přesouvám k centru mého zájmu. Uchopím ho pevně přes kalhoty, čímž si vysloužím hlasité zasténání.

"Nedělal jsem to pro to abys mi službu vracel." Vyráží ze sebe Harry se ztěžklým dechem.

"Já vím" pošeptám mu, ale jeho slabý protest mi nezabrání v mém úmyslu. Na to je odměna až moc sladká. Políbím ho na krk pod uchem a vsaju jeho kůži. Značka se objeví až příliš rychle. Přesouvám se níž a dávám si záležet aby pohyb celého mého těla cítil na správném místě. Rozepínám mu kalhoty. Jeho úd na mě nadšeně vyskočí a já ho jedním rychlým pohybem vsaju nejhlouběji jak umím. Slastí zvedá boky. Pomalými pohyby ho přivádím k šílenství. Vidím to na něm. Ruce zaťaté v pěst. Na nohou napnutý každý jeden sval. Zrychlím pohyby a jazykem ho při každém přírazu dráždím na špičce. Nehty volné ruky mu přejíždím po břišních svalech. Harryho steny by přivedli mrtvé z hrobu doslova. Ty zvuky jsou rajskou hudbou pro mé uši. Je neuvěřitelné, že na něj tolik působím. Harryho dech těžkne s každým mým pohybem. Jeho pták se mi na jazyku napíná a já vím že je hodně blízko. Tvrdě vsaju, pomalu povolím a vsaju znovu. Harryho hlava padá zpátky na polštář a já polykám každou jeho kapku. 

Ještě než se Harry stihne vrátit zpátky na zem zvoní zvonek. To bylo o fous, pomyslím si. Zvedám se a jdu ke dveřím pro jídlo. Harry jen pomalu mrká, zatím stále úplně omámený. S potěšením zjišťuju, že pro dnešek vybral těstoviny s boloňskou omáčkou. Mňam. Cestou ode dveří vyzvednu v kuchyni příbory a jdu si sednout za tím kudrnatým andělem, který se ještě stále nepohnul. 

"Zlatíčko, jídlo je tu." položím jídlo na stůl a dám mu pusu na čelo.

K jídlu si na Netflixu vybereme nějakou kravinu jen jako kulisu. 

"Vybral jsem dobře?" ptá se Harry, když odložím vidličku na už prázdný talíř. 

Ani se nezmůžu na odpověď jen přikývnu. Jsem vyčerpaný, uspokojený, dobře najezený teď už mi chybí jen postel. Harry se zvedá jako první natáhne ke mě ruku a společně se ploužíme do ložnice. Oči se mi začnou klížit ještě dřív než moje hlava dopadne na polštář.

Ahoj všichni, moc se omlouvám za delší pauzu. Ale jsem zpět. A pokud jste na mě a můj příběh nezanevřeli, můžete se těšit na pokračování tohoto příběhu.

Votes a komentáře potěší  ♥ Váš názor mě zajímá.

L.

Rainbowbear /Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat