16. BÖLÜM ~ KAYBETTİĞİN KENDİN

60 16 0
                                    

İyi okumalar...

◉◉◉◉◉◉

SENA'DAN...

"Sabah Tudor belasına helva kavuracağım." dedi Melike. Burnumuzdan soluyorduk hepimiz.

"Kurtulacağız bu heriften başka yolu yok. Mahvetti takımı." dedi Zeynep de.

"Neyse... Boş verin. Bizim sevgimiz maç kazanmaları ya da kaybetmeleri değil. Unutmayın ki biz futbolu değil, Galatasaray'ı seviyoruz. Mesleğimiz futbol olabilir ama taraftarlık başka." dedi Merve abla da.

"Haklısın." dedim sadece.

Maçtan dönüyorduk. Türk Telekom Arena'da Beşiktaş derbisi vardı ve yenilmiştik. Yüreğim sancıyordu.

Yedimiz bir gidelim bu maça demiştik ve sonradan Fırat'ı da dahil etmiştik.

"Görür onlar bir dahaki derbide. Yeni sezonda Fatih Terim gelip alayının içinden geçecek." dedi Fırat.

"İnşallah." dedi Yusuf abi de.

"Sneijder gidecek diyorlar." dediğinde Çağla abla, Zeynep'le bakıştık.

"Nereye gidiyor? Duymadım ben." dedi panikle.

"Tudor yollayacak herhalde. Sabah gördüm haberi." dediğinde Çağla abla, bir küfür kaçtı Zeynep'in ağzından.

"Anasını satayım... Bir Zeynep'in idolü kalmıştı takımda. Bir bir eksiliyor masadan dostlar." dedi Melike.

"Sizin idolleriniz kimlerdi? Hiç bahsetmediniz." dedi Merve abla.

"Şu kıza bak. Yerli üretim Drogba kendisi." dedi Melike beni işaret ederek.

"Vay, Didier Drogba demek." dedi Yusuf abi omzumu sıvazlayarak.

"Benimki de Pitbull... Yani Felipe Melo." dedi sonra da Melike.

"Rümeysa da Fernando Muslera olmalı." dedi Fırat da.

"Milli olarak kimleri beğeniyorsunuz?" diye sordu Merve abla.

"O konuda da Burak Yılmaz, Sena." dedi yine Melike.

"Ofsayt dışında." dedim alayla.

"Millilerde de pozisyonum değil ama Selçuk İnan'a bayılıyorum." dedi Zeynep.

"Ona kim bayılmıyor ki?" diye sordu Yusuf abi de hayran hayran.

"Haklısın abi." dedim.

"Hadi bir şeyler söyleyelim. O kadar geldik gidiyoruz." dedi Esra abla.

"Doğru söylüyor. Nevizade Geceleri'yle başlayalım o zaman. Şu anki atmosfere uygun." dedi Yusuf abi ve başladık sonra da parçaya.

"Giden her sevgilinin ardından
Hep biz olduk el sallayan
Haykırsak duyarlar mı sesimizi
Hangi sevdadan galip çıktık ki

Yürüyoruz sessiz ve kederli
Nevizade geceleri
İnletiyoruz her çıkışında
İstiklal caddesini

Boşuna çekilmedi bunca çile
İçiyoruz gündüz gece
Haykırdık ama duymadı hiç kimse
Peşindeyiz her yerde

Zaten aşklar hep yalan dolan
Sonu hep acı hüsran
Bize her sevdadan geriye kalan
Sadece Galatasaray

Cimbombombom Cimbombombom
Canım feda olsun sana
Hiçbir şeye değişilmez
Senin sevgin bu dünyada"

SENA "Aslan Kızlar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin