İyi okumalar...
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - Son Bakış
◉◉◉◉◉◉
SENA'DAN...
Dikkatle panoda geziyordu gözlerim. Ayağa kalktım ve daha yakından incelemeye başladım ciddiyetle.
Takipçileri, takip ettikleri, yayınladıkları... Ustalıkla şema hâline getirilmişti.
"Bunları sen mi hazırladın?" diye sorduğunu duydum Eldina'nın.
"Evet." diye cevap verdi Melike.
"Başla bakalım." dedim Zeynep'e ve az önce kalktığım yere tekrar oturdum.
"İlk önce biyografisiyle başlıyorum. Profil fotoğrafını görüyorsunuz zaten." diyerek eliyle işaret ettiği yere baktım. Güneşi arkasına alıp yüzünün sol profil kısmını koymuştu.
"Eşsiz..." dedim sırıtarak. Eldina'nın kahkaha attığını duyduğumda sırıtmam silindi. Ben onu sesli mi söylemiştim?
"Devam ediyorum." dedi Zeynep gülmemeye çalışarak. Ciddiyete büründü sonra.
"Biyografisini şurada görüyorsunuz." dediğinde bu sefer işaret ettiği bir diğer kısma baktım.
Hançer gibi keskin ve çiçekler gibi ince...
"Sadece bu cümle var." dedi Zeynep.
"Bu bir şarkıydı sanki." dedi Eldina düşünceli bir sesle.
"Geri Gelmeyen Mektup." dedi Melike.
"Sen nereden biliyorsun bunu?" diye sordum Eldina'ya. Genelde bizim şarkıları bilmezdi. Ayrıca bunu bilmesi çok şaşırmıştı beni.
"Serhat söylemişti bana." dediğinde kafamı salladım.
"Başka nereden bilecek zaten bu şarkıyı?" dedi Melike de.
"Şimdi soru şu... Bu cümlenin bir anlamı olabilir mi? Birine gönderme mi yapıyor? Ve en önemlisi, bu kişi kim?" diye sıraladı Zeynep.
"Kelime kelime inceleyebiliriz." dedi Eldina.
"Peki... Öyle yapacak olursak..." deyip inceledi bir süre Zeynep. Ben de inceliyordum her bir kelimeyi.
"Hançer, keskin, çiçek, ince..." diye tekrar ettim kendi kendime.
"Keskin!" deyip beni işaret etti Zeynep.
"Ne alaka?" dedim gözlerim büyürken.
"Soyadın." dedi Eldina aydınlanma yaşayarak. Ağzımdan bir küfür kaçtı.
"Saçmalamayın lan!" dedim sonra.
"Bence de çok saçma. Her şeyden bir şey çıkarmayın derim ben. Üzülen kardeşim olacak." dedi Melike.
"Bu birinci ihtimal. Ama hâlâ güçlü değil. Diğer kısımlarla devam edelim." dedi Zeynep ve panoya geri döndü.
"Takipçilerinin hepsiyle karşılıklı takipleşmiyor. İlk önce karşılıklı takipleştiği yabancı cisimlere göz atalım." dedi Zeynep.
"Yabancı cisim?" dedim sorarcasına.
"Tanımadıklarımız yani." dedi Zeynep.
"İlk başta Cemre Uzun diye biri var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENA "Aslan Kızlar"
Novela JuvenilCimbom'un kızı SENA... Aslan Kızlar'ın kaptanı SENA... Kaan'ın Sare'si SENA... _____ "Aslan Kızlar'a dahil olduğum için gururlu hissediyorum. Ve nesillerce süregelen bu kaptan grubuna dahil olup kaptanı olduğum için de. Size söz veriyorum ki...