29. BÖLÜM ~ HÜLYALI

40 14 0
                                    

İyi okumalar...

◉◉◉◉◉◉

SENA'DAN...

"Süs bebeği gibi oldum ya." dedim sitemle.

"Gayet güzel oldun işte, Sena. Gelinin kız kardeşisin sen." dedi Melike elindeki makyaj fırçasını sallayarak.

"Yine de fazla oldu. Ayrıca bu sadece bir isteme. Ablamdan fazla makyaj..." dediğim anda ablamı gördüm. Ayağa kalktım.

"Sen... Harika olmuşsun." dedim hayranlıkla.

"Sence seninki fazla mı? Şimdi söyle." dedi Melike.

"Maşallah. Çok güzel olmuşsun abla." dedi Zeynep de. Ablamın makyajını yapan Sevgi ablamdı. Elbisesi ve saçlarıyla da halam ve yengem ilgilenmişlerdi.

"Çok sağ olun. Sena'yı güzel hazırlamışsınız. Siz de mükemmel olmuşsunuz." dedi ablam.

"Senin yanında sönük kalır." dedim ve kollarımı açarak yaklaşıp sarıldım ona.

"Duygulanmak falan yok. Yasak hepinize. Gelin bakalım bu tarafa. Büyükler de görsün." dedi Sevgi ablam kapının önünde dikilerek. Ablam beni kendinden ayırdı ve derin bir nefes verdi.

"Gidelim." dediğinde hepimiz bizim odadan çıktık ve salona gittik. Her kafadan bir ses çıkarken ablam girince sessizlik oldu ve babam ayağa kalktı. Sonra da annem kalktı ve hemen geldi. Ablamın ellerini tuttu. Gözleri bulutlanmıştı.

"Maşallah yavruma." dediğini duydum halamın. Annem yanağını öptü ablamın.

"Duygusallık yok arkadaşlar. Bozuşurum ağlayanla." dedi Sevgi ablam.

"Tamam. Merak etme." dedi annem gülümsemeye çalışarak. Ama sonra babam da gelip sarılınca bir damlayı tutamadım gözümden. Hemen sildim.

"Ya amca... Al işte ağlattın." dedi Sevgi ablam yine sitemle. Babam kızarmış gözleriyle gülümsedi ve ablamı kendinden ayırıp yanaklarını tuttu. Alnını öptü sonra.

"Yarın gitmiyor evden. Bu kadar duygusal olmayın." dedi halam.

"Seni de göreceğiz Suna." dedi annem.

"Bize çok var daha." dedi Melis'e sarılarak.

"Harika olmuşsun abla." dedi Serhat da ona sarılarak. Hepimizin aksine neşeliydi o.

"Gel bakalım. Sen de çok güzel olmuşsun kızım." dedi babam kolunu açıp. Gidip sarıldım ona ve sonra da uzaklaşıp yanağını öptüm.

"Maşallah kızlarıma. Hepsi çok güzel olmuş." dedi Sedat amcam da.

"Ne zaman geliyorlar?" dedi Cemile yengem saate bakarak. Akşamüstü altı buçuktu saat.

"Yedide geliriz diye haber gönderdi Zümra." dedi annem. Zil çalınca ben gittim açmaya. Fırtına tayfası tam kadro gelmişlerdi her zamanki gibi. Mustafa abi hariçti tabi. Erkek tarafındandı o bugün. Funda abla içeri girdiğinde kucağındaki minik Eslem'i aldım. Bugün tam üç aylık olmuştu sanırım.

Aralık ayının sonlarındaydık. Yarın 31 Aralık'tı hatta. O gün doğuma gittiğimizde Handan hocanın vefat haberini almıştık. Cenaze çok kalabalıktı. Büyük hoca yıkılmıştı aslında hazırlıklı olsa da. Handan hocadan devraldığımız geleneği biz sürdürecektik. Mirasları her daim yaşayacaktı ve yaşatacaktık.

Bu arada ablamı Kemal amca isteyecekti. Eniştemin üvey annesini hem o hem de annem arayıp davet etmişlerdi ama gelmemişti kadın. Kardeşleri de gelmemişti tabi.

SENA "Aslan Kızlar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin