15. BÖLÜM~ EMANET

62 16 0
                                    

İyi okumalar...

Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - Biliyorsun

◉◉◉◉◉◉

SENA'DAN...

Bu da mı hayaldi? Yine hayal görüyordum kesin.

"Buğra? Hoş geldin oğlum." dediğini duydum babamın. Hayal değildi demek ki... Yoksa babamın sesi de mi hayaldi?

En önemli soru ise... Kafayı mı yiyordum?

"Ben... Eve birkaç parça bir şey almaya gelmiştim de. Senin de burada olduğunu duyunca gelip göreyim diye düşündüm, amca." dedi. Hayal değildi. Konuşuyordu. Dikiliyordu karşımda.

"Ama müsait değilsiniz sanırım." dedi sonra da. Bana hiç bakmıyordu bile.

"Olur mu? Müsaidiz. Gel Buğra." dediğini duydum ablamın da.

"Sena, çekil de içeri girsin Buğra." dedi babam.

"Yok, ben hiç girmeyeyim. Seni gördüm yeter, amca." dedi. Hâlâ kapıda dikiliyordum.

"Olmaz. Çay yapmıştım tam. İçeri gelip bir bardak iç hiç değilse." diyerek ısrar etti ablam.

"Sena çekil hadi." dedi sonra da koluma dokunduğunda ablam, şaşkınlıkla kenara çekildim. Yavaşça girdi içeri.

"Size iyi günler." dedi Melih. Ne zamandır arkamdaydı?

"Görüşürüz." dedi babam ve Melih çıktı evden.

Bu sırada ablam onu salona götürmüştü. Babamın arkasından salona yürüdüm ben de. Serhat daha da gergin görünüyordu. Kolumdan tutup yanına oturttu beni.

"Nasılsın amca?" diye sordu. Bu sefer benim gözlerim yerdeydi. Şoktan çıkamıyordum.

"İyiyiz şükür." dedi babam da.

"Annem bir şeyler anlattı. Doğru mu?" diye sordu.

"Doğrudur. Semra teyzen annesinin yanında. Ben de bugün döndüm yanlarından. Onlar da yarın gelecekler. Buraya yatıracağız tedavi için." diyerek açıkladı babam.

"Bu arada... Semra teyzen de bana bir şeyler anlattı. Çocuklara soracaktım ama misafirimiz vardı. Fırsat bulamadım. Benim duyduklarım doğru mu peki?" diye sorarak devam etti sonra.

"Ne duydun ki?" diye sordu o da.

"Aran bozulmuş bizimkilerle?" dedi babam sorarcasına

"Tam öyle oldu denemez." dedi sadece. Ve hiçbirimizden çıt sesi çıkmadı.

"Anlatın. Derdiniz ne?" diye sordu babam ısrarla.

"Ben de anlamadım, baba." dedi ablam.

"Biz de anlayamadık." dedi Serhat bastırarak.

"Ortada bir şey yoksa neden bozuştunuz? Yalan söylemeyin bana. Anlatın çözelim." dedi babam. Eğer şuan her şeyi anlatırsa babam ona inanmazdı ve suçlu yine kendisi çıkardı. Anlatacağını sanmıyordum. Serhat'ı dürttüm. Anlatmamalıydık. Onun babamla da kötü düşmesini istemiyordum.

"Küçük bir mesele, baba. Biz kendi aramızda çözeriz." dedi Serhat.

"Değil mi, canım kardeşim?" diye sordu sonra da yine bastırarak ona.

SENA "Aslan Kızlar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin