İyi okumalar...
Bölüm şarkısı: Mert Kıyak - Gel
◉◉◉◉◉◉
Ben, yağmurları durdururum
Kopamıyorum nedense senden◉◉◉◉◉◉
HAZİRAN 2007
SENA'DAN...
Annem, babam ve ben bir yere doğru yürüyorduk. Ben ortalarındaydım ve babamın elini tutuyordum.
Evden çıkarken beni çok seveceğim bir yere götüreceğini söylemişti babam. Heyecanlanmıştım o böyle söyleyince. Neresi olduğunu sorunca sürpriz demişti. Ben de tahmin etmeye çalışıyordum yürürken.
Büyük bir sahanın yakınına gelince durduk. Şaşkınca babama baktım.
"Burası mı?" diye sordum. Gülümsedi ve hizama çöktü.
"Burası bitanem. Çok seveceksin. Birazdan da biriyle tanışacaksın." dediğinde kafamı kaldırıp anneme göz attım. Sonra yine babama bakıp kafamı salladım anladığımı kastederek.
"Peki, kim o?" diye sordum.
"Birazdan görürsün." dedi ve doğruldu.
"Gidelim hadi. Daha fazla sabırsızlanmasın Sena." dedi anneme. Annem saçlarımı okşadı.
"Hadi güzelim." dedi ve o da diğer elimi tuttu. Sahaya yaklaşınca içeride bir kız vardı. Benimle yaşıt olabilirdi. Yerde duran topları inceliyordu.
"Bu... O mu, Serdar?" diye sordu annem kızı izleyerek.
"O." dedi babam sadece. Kimdi ki bu kız?
"Kuzum, hadi git, tanış onunla." dedi annem. Ona baktım çekinerek.
"Kim ki o?" diye sordum.
"Git de kendin öğren." dedi babam. Ellerini bıraktım yavaşça. Birkaç adım attım ve arkama baktım tereddüt ederek.
"Git hadi." dedi annem yine. Tekrar önüme döndüm ve bir cesaretle hızlıca yürüyerek sahaya girdim. Kızın arkası dönük olduğu için fark etmemişti beni. Ona yaklaşınca durdum. Hâlâ elindeki bir topu inceliyordu.
"Şey... Merhaba." dediğimde irkilerek bana döndü.
"Ödüm koptu ya." dedi korkarak.
"Seni korkutmak istememiştim." dedim. Kafasını salladı.
"Sen kimsin?"
"Ben... Sena." deyip elimi uzattım. Gülmeye başladı.
"Neden gülüyorsun?" diye sordum şaşkınca. Çok şeker bir kızdı.
"Büyükler gibi el mi sıkışacağız?" diye sordu.
"Sadece büyükler mi el sıkışır? Biz de yaparız." dedim biraz tebessüm ederek. Gülmeye devam ederek hâlâ havada duran elimi tuttu ve sıktı.
"Ben de Melike." dedi neşeyle.
"Sen niye buradasın?" diye sordu sonra.
"Bilmiyorum ben de. Annemle babam oradalar. Onlar getirdiler beni." dedim arka tarafı işaret ederek.
"Onlar... Senin annenle baban mı?" diye sordu. Bunun için üzülmüş müydü?
"Evet. Onlar benim annemle babam. Hoşuna gitmedi mi?" diye sordum. Kafasını iki yana salladı yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENA "Aslan Kızlar"
Fiksi RemajaCimbom'un kızı SENA... Aslan Kızlar'ın kaptanı SENA... Kaan'ın Sare'si SENA... _____ "Aslan Kızlar'a dahil olduğum için gururlu hissediyorum. Ve nesillerce süregelen bu kaptan grubuna dahil olup kaptanı olduğum için de. Size söz veriyorum ki...