Merhaba arkadaşlar!!
Yeni bir kitaba başlayacağımı size söylemiştim. Başladım da.
Bu kitaptan çok umutluyum, sebebini bilmeden.
Yeni kitap, yeni yazım tarzı, yeni hikaye...
İzninizle kitaba başlıyorum.
İyi okumalar okur-chanlar~
__________________⊂((・▽・))⊃__________________
"Hadi ama! İllaki biriyle evli olmak zorunda mıyım?" Naruto hokage olmak için her özelliğe sahipti. Halk tarafından seviliyor ve güçlüydü. Belki de dünyanın en güçlüsü? Ama olmuyordu. Ona birileriyle evlenmezse çocukluk hayalini, kendine verdiği sözü gerçekleştiremeyeceğini söylüyorlardı. "Üzgünüm Naruto. Kurallar..." Kakashi onun ne kadar çok istediğinden haberdardı. Ama hokage olsa bile kuralları çiğneyemezdi. "İzninizle..."
Naruto kendisinin olmasını istediği odadan çıkarken sinirli, kızgın ve bir o kadar da üzgündü. Sözünü tutamamıştı. Düşünüyordu. Aslında Kakashi de bekâr. O nasıl hokage olabilirdi? "Acil durumlarda bu kural yok sayılır." Naruto, beyninin içinde yankılanan sese göz devirdi ve Sakura'yı aramaya başladı.
Uzun süre aramıştı ama bulamamıştı. Bir Uzumaki olduğu için çakrasını hissedebilirdi belki? Odaklandıktan kısa bir süre sonra ona doğru gelen Sakura'yı hissetti. Ama yanında tanıdık bir çakra daha vardı. Sasuke?! Köye gelmesini beklemiyordu. Gelecek olsa ona söylerdi... Değil mi? Yere oturdu ve onlar gelene kadar Sasuke'nin neden haber vermediğini düşündü. "Selam, Naruto!"
"Sela-" Naruto kafasını düşüncelerinden kaldırınca ikisinin birbirine kenetlenmiş ellerini gördü. Sustu. Demek bu yüzden haber vermemişti. Kendini kage bunshin gibi göstererek kayboldu. İki sevgili neye uğradıklarını şaşırdı. Oysaki o devasa çakrayı tam olarak burada hissetmişlerdi. Birbirlerine bakıp hokage binasına doğru ilerlemeye başladılar. Belki oraya gitmiştir diye düşünüyorlardı.
O sırada Naruto ise neden böyle bir şey yaptığını bile bilmiyordu. Sadece kalbinin acıdığını hissetmişti. Herkesten uzaklaşmak istemişti. Anlayamıyordu. Ne oluyordu ona? Devasa Minato heykelinin üstüne çıkıp oturdu ve köyün manzarasını seyre daldı. Kendini kaybetmek istiyordu. Aklına gelen eğlenceli şeyi yapmak istedi.
Ayağa kalktı ve koşarak kendini heykelin üstünden aşağıya attı. Yüz üstü aşağıya düşüyordu. Umrunda değildi. Tenini sıyırarak geçen hava çok hoşuna gidiyordu. Bunu en son küçükken yapmıştı. Tabii, Kakashi onu kurtarıp böyle şeyler yapmaması için güzelce tembihlemişti. O ayrı bir mesele. Kıkırdadı. Yere çakılmasına son iki yüz metre.
Sasuke'nin aklına başka bir yer daha gelmişti. Büyük bir ihtimalle oradaydı. "Sakura, sen hokage binasına git. Ben başka bir yere daha bakacağım." diyip hızla uzaklaştı. Hokage binasında değildi. Bundan emindi. Ama Naruto'nun bir derdi var gibi gözüküyor. Yoksa neden orda olmasına rağmen kendini bunshin gibi göstersin?
Hızla heykellere doğru koşarken aşağıya doğru düşen o bedeni gördü. Olduğu yerde çakılı kaldı. Ne yapıyordu bu aptal?! Hızla oraya koştu. O kadar hızlı koşuyordu ki koştuğu çatıların kiremitleri kırılarak toz haline dönüyordu. Geniş meydana geldiğinde son çatıdan atlayarak düşmekte olan bedeni tuttu. Çatılardan atlayarak Naruto'nun evine gitti. Açık pencereden içeri girdi ve onu yere bıraktı. "Sen aptal mısın?!! Kendini öldürecektin az daha!"
"Evet, aptalım. Var mı bir diyeceğin?" Naruto arkasını dönüp merdivenlerden inmeye başladı. Sasuke şaşırmıştı. Normalde olsa asla aptal olduğunu kabul etmezdi. Gerçekten de bir derdi vardı. Sesli bir nefes verdi ve onun arkasından inmeye başladı. Naruto mutfağa girip dolabı açtı. Sasuke kapıda durmuş ne yaptığına bakıyordu. Naruto bir şişe viski çıkarıp masanın üzerine oturdu. Tıpasını çıkarıp şişeyi dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT - SASUNARU -
FanfictionEğer Naruto'nun hokage olabilmesi için evlenmesi gerekseydi? . . "Lânet olsun! Sana ve sana olan aşkıma! Lânet olsun!" . . Hokage olmak için evlilik kuralının açığını arayan Naruto; gelecekte 4 çocuğa sahip olacağını, sevdiğiyle de evleneceğini nası...