BÖLÜM ATTIMMM!!!
ALKIŞLARLA YAZAR-CHAN!!!
JSOSMXOSMXOX
İyi okumalar~
________________(╯°□°)╯︵ ┻━┻________________
*BEŞ YIL SONRA*
(...)
"Kimse Naruto-sama'nın nasıl hokage olduğunu bilmiyor."
"Bu biraz şüpheli değil mi?"
"Evet ama bu konuda soru sorulmaması için özel bir kanun çıkartıldı. Daha fazla kurcalamasak iyi olur."
(...)
"Naruto, köy dedikodular ile yankılanıyor. Ne olduğunu açıklamayacak mısın?" Naruto her şeyden haberdardı. Önceden bu kadar can sıkıcı değildi. Fakat şimdi diğer uluslarda da bu olaydan söz ediliyordu. Konaha'nın adil bir şekilde hareket etmediğini savunuyor ve iç karışıklıklar çıkarmak için uğraşıyorlardı. "Sence ben bunu bilmiyor muyum, Shikamaru?" Naruto sır saklamayı sevmezdi. Hatta bütün sırlardan nefret ederdi. Ama mecburdu. Shikamaru, sana bile söylemediğime göre önemlidir. Anlamanı beklerdim.
"Naruto... Seni anlıyorum ama beni de düşün. Köyü de düşün. İç savaş çıkmasından korkuyorum. Hatta bu yüzden kurul iç ve dış önlemleri arttırılmasını istedi." Naruto yerinden kalktı ve pencereden dışarıya baktı. Ellerini sırtında birleştirdi. Düşünüyordu. Hatta o kadar derin düşünüyordu ki 'onun' geldiğini hissetmedi bile. Arkasını döndü ve yerine geri oturdu. Önündeki boş parşömene bir şeyler yazmaya başladı. "Shikamaru, bütün köye duyur! 'Büyük sır' bir hafta sonra açıklanacakmış, de!.. Artık saklayacak gücüm kalma-"
Parşömenden kafasını kaldırdığı zaman Shikamaru yerine 'o' kişiyi görünce dili tutuldu. Kendini topladı ve "Hoşgeldin Sasuke! Shikamaru sen onu iki hafta yap." dedi. Shikamaru izninizle, diyip odadan çıktı. Sasuke ise duvara yaslanarak sarışının kendisine bile söylemediği sırrı neden aniden herkese duyurma kararı aldığını düşündü. "Hoşbuldum." Naruto yazacağı sadece bir kaç cümle olmasına rağmen odaklanamıyordu. "Bana öyle bakma. Yazamıyorum."
"Neden bu kadar ani?" Naruto durdu. Cevap vermeden önce yazması gereken bir kaç cümleyi iki kelimeye sığdırdı. Sonra da parşömeni Uzumakilere özel jutsu ile yolladı. "Karin'in bildiğini sanıyordum." Naruto yerinden kalktı ve Sasuke'ye arkası dönük bir şekilde masaya dayandı. "Biliyor zaten..." Sasuke bir süre cümlesini tamamlamasını bekledi. Ama tamamlamayacağını anladığı zaman sordu. "Neden çağırıyorsun?"
"Yanımda olması gayet iyi olacaktır." Sasuke bir şey sormak için ağzını açmıştı ki kapı kırılırcasına açılınca bir şey demedi. "Naruto! Ne saçmalıyorsun?! Bunu açıklaman işleri iyice kızıştıracaktır!" Naruto'nun göz ucuyla kendisine bakmasıyla Kakashi sustu ve kenara çekildi. Beş dakika geçmeden Tsunade de odaya gelmişti. Ama gürültü yapmadan. Tsunade arkasından kapıyı kapattı ve söze girdi. "Naruto... Emin misin?" Emin değildi ve her geçen saniyede vazgeçme isteği artıyordu. "Sanırım..."
"Cidden onlara bir şey kanıtlamak zorunda değilsin." Naruto açık pencereye yanaştı. "Yanılıyorsunuz... Zorundayım... Ben yedinci hokageyim ve Konaha'yı korumak benim asıl görevim!... Bunu hepimiz gayet iyi biliyoruz... Sasuke, iki hafta sonra burada ol." Naruto pencereden çıktı ve olayların asıl başladığı yere doğru gitti. Namikaze Minato'nun dev heykeline...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT - SASUNARU -
FanfictionEğer Naruto'nun hokage olabilmesi için evlenmesi gerekseydi? . . "Lânet olsun! Sana ve sana olan aşkıma! Lânet olsun!" . . Hokage olmak için evlilik kuralının açığını arayan Naruto; gelecekte 4 çocuğa sahip olacağını, sevdiğiyle de evleneceğini nası...