Bölüm -22-

254 27 123
                                    

~||~

'Kabul etmiyorum...' Niye? Naruto bir anda kendini Kurama'nın karşısında bulunca ona şaşkın bakışlarını yolladı. 'Sana senin fikrini bile sormadılar.' Ama ben zaten Sasuke'nin söylediğini kabul ettim, sormalarına gerek var mıydı? Sonuçta bir isim karar verildi. '...emin misin bu isimden?' Evet, niye olmayayım? 'Boşver, saçma bir kuruntu...' Tamam?

Naruto gözlerini açtığında hala üstünde olan çocuklar ile derin nefes verdi. "Kemiklerimi bu şekilde kırmaya uğraşmayın çocuklar, işe yaramaz." Gülerek ve hafif sinirle söyledikleri sonucunda ikizler aynı anda kalkmış ve onu rahat bırakmışlardı. "Şimdi ikiniz mutfağa gidiyorsunuz ve bana güzel bir kahvaltı hazırlıyorsunuz, anlaşıldı mı?"

Menma elini alnına koydu ve Kawaki ile eş zamanlı olarak "Hai!" diye bağırdı. Daha fazla durmayarak da ikiziyle beraber mutfağa doğru ilerledi.

İkizler gittikten sonra Naruto hala Sasuke'nin üstünde yattığını fark edince hızla doğrulmaya çalışsa da bir anda kendini onun altında buldu. "Sasuke." Yatağa gömülmüş olan yüzünü yan çevirip tamamen kendisine yaslı olan nişanlısına baktı.

"Hm?" Sarışının başını çevirmesi ile ortaya çıkan dudaklarına eğildi. Şimdi ateşli bir öpüşme yaşıyor olsalar da bu ateşli öpücüğün devamını gece alacaktı. Şu anlık sadece günaydın, demek istiyordu ama altındaki beden sürekli hareket etmeye çalışınca biraz zor oluyordu. "Hareket etme."

"Çekil o zaman! Çocuklar içeride..." Ellerini hareket ettirmek için uğraşıyordu ama elleri başının üzerinde birleştirilmişti. "Sasuke..." Gözleri şaşkınlıkla açılırken hissettiği şişkinlik ile yutkundu.

"Sadece öpmek istemiştim, niye başka bir anlam çıkarıyorsun ki?" Sasuke sırıtarak konuşurken geriye çekilip altındaki bedeni rahat bıraktı.

Naruto yüzünü ona çevirmeden ayağa kalkıp arkasını döndü. "Bi' yerlerin başka konuşuyor, ağzın başka konuşuyor... Hemen yüzümü yıkayıp çıkacağım, sen de işini hızlı hallet."

Sasuke onun arkasından öylece baka kaldığında aniden alt tarafına giren sızı ile ne demek istediğini anlamıştı. Elini pantolonun şişkin kısmına koyup okşadı. Off Naruto... Beni çok fena etkiliyorsun... Sen de benim gibi etkilensen ne olurdu acaba, benim gibi sadece ufak dokunuşlarla... Yüzünü buruşturup yataktan kalktı ve gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.

Pantolonu hariç giysilerini çıkardığında Naruto da banyodan çıkmış ve ona kısa bir bakış atıp dolaba yönelmişti.

Banyoya girdi ve ardından kapıyı kapatmadan önce sarışının hafifçe kızaran yüzüne baktı yandan ama onun kendisine eşlik etmek gibi bir niyeti olmadığı belliydi...

)*Bir Kaç Hafta Sonra*(

Görevde olan ikizleri fırsat bilen Sasuke; Naruto Sarada'yı uyutmak için yanından gidince pencere karşısında oturup sessiz geceyi seyretme işini başka bir güne erteleyerek odalarına çekildi.

Yatakta sırtüstü uzanmış öylece tavanı izlemeye başladıktan kısa bir süre sonra kapı yavaşça açılmış ve sarışını gözükmüştü.

Naruto Sasuke'nin neden bu kadar erken uyumaya karar verdiğini düşünerek yanına oturdu. "Neyin var? Hasta mısın ya da ağrın mı var?" Elini ateşini kontrol etmek için Sasuke'nin alnına ters bir şekilde koydu. Ateşi de yok... Hayırdır?

I AM NOT - SASUNARU -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin