Merhabalar!!!!
Geç kaldığım için üzgünüm. Okulಠ‿ಠ
----------------------ᕦ༼ຈل͜ຈ༽ᕤ--------------------
"Gerçekten işe yarıyor mu? Ona güvenebilir miyiz?" Sarı saçlı kadın elindeki tüpten gözünü Sakura'ya çevirdi. "Ona hiç bir şekilde güvenmiyorum. Bu yüzden de denenmesi amacıyla Su Ülkesine göndereceğim. Öncelikle Naruto'nun haberi olmalı tabi. Ben gidiyorum, sen burada kal ne olur ne olmaz." Tsunade'nin imasına karşın Sakura kafasını salladı. "Hai! Naruto'nun karşı çıkacağını zannetmiyorum." Tsunade ilaç tüpünü kemerinin içine soktu ve düz, geniş alandan çıkarak merkeze doğru ilerlemeye başladı. En sonunda dev çakranın yanına geldiğinde o görüntü kendini gururlandırdı. "Kolay gelsin!""Hai!" Tsunade sütunun yanına geldi ve oturdu. "Konuşmamız gereken önemli bir mesele var." Naruto birkaç gündür ona yardımcı olan ninjalar sayesinde baya rahatlamıştı. Sütundan dışarıya doğru kırmızı çakra süzüldü ve Naruto'nun şeklini aldı. "Sizi kimsenin dinlemediğinden emin olacağım. Gidebilirsiniz." Tsunade ayağa kalktı ve klon ile yürüyerek oradan uzaklaştılar...
... Bu kadar çabuk mu? 'Pek inandırıcı olmasa da başka bir seçenek göremiyorum.' Haklısın. Kabul ettiğimi söyle. Ancak kimse dışarı çıkmayacak. İlacı haberci kuş ile göndereceksiniz. 'tamam aynı şekilde iletiyorum.' Naruto bu konuşmadan sonra odaklanmaya devam etti. Bu fazla şüpheli. Gözlerini açıp karşısında oturan adama, adamın yanında oturan çocuğuna, sonra da kendi yanında oturan diğer çocuğuna baktı. Gerçekten görüp de dokunamamak çok acıydı. Gözlerini biraz önce gelen Shikamaru'ya dikti. "Beni çağırdın?"
"Baa-chan'ın yanına git, o anlatacak." Shikamaru kafasını salladı ve oradan uzaklaşmaya başladı. Naruto günlerdir kıpırdamadan duran vücudunu biraz ileri geri hareket ettirdi. Offff, sırtım tutulmuş! Boynum ve... Ve vücudumun her yeri!!! 'Ben geldim.' Her yerim ağrıyor yaaa! Şu salgın bitse de kurtulsak! 'İlacın işe yaramasını umalım.' Başka şansımızın olmaması da sinir bozucu. 'Bir bokluk çıkacak, hissediyorum.' Sen her zaman haklıydın, tekrar haklı çıkarsan şaşırmayacağım...
(Zaman atlaması falan yapacağım, yeter valla! Bıktım arkadaş, ne salgınmış!)
*BİR HAFTA SONRA*
"Naruto! Naruto!" Shikamaru koşarak gelmişti. Anında herkesin dikkati ona döndü. Çünkü mutlu gözüküyordu. "Shikamaru? Sorun ne?" Shikamaru gizli anlamında bir işaret yaptı. Naruto kafasını salladı ve sütundan kırmızı bir çakra dışarıya doğru süzüldü. Shikamaru oluşan klon ile hızla uzaklaşmaya başladı. Saniyeler sonra Kurama onunla konuşmaya başladı. 'İlaç işe yaramış! Hatta akıl edip iki tane göndermiştik ya birini hasta birinin üzerinde denemişler, adam iki güne ayaklanmış!" Ne?! İnanmıyordum! 'Üstelik diğerini de sağlıklı birinin üzerinde denemişler ve hastaların yanına sokmuşlar. Adama hiç bir şey olmamış!' Pek güvenmiyorum ama ilacı seri üretime geçirin ve -öncelikle biz olarak- bütün ülkelere gönderin. Baa-chan'a da haber verin. 'hai'
"Menma, Kawaki'yle beraber eve gidin. Karin'i de buraya gönderin." Naruto çakra iplerinin bağlantısını kesmişti. Tabi Kawaki ve Sasuke'nin aynı yerden iletildiği için Sasuke'nin ki de kesilmişti. "Ama an-" Naruto göz ucuyla ona bakınca Menma korkarak ayağa kalktı. "Hai!" Menma sütundan dışarıya çıkınca dizlerinin üzerine düştü. "Menma!" Menma bir şey demeden ayağa kalktı. "İyiyim. Bacaklarım uyuşmuş sadece." Naruto ne kadar inanmak istese de derin nefes verdi. "Eve gidin ve geri dönmeyin, artık size ihtiyacımız yok. Sasuke sen de gidebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT - SASUNARU -
FanfictionEğer Naruto'nun hokage olabilmesi için evlenmesi gerekseydi? . . "Lânet olsun! Sana ve sana olan aşkıma! Lânet olsun!" . . Hokage olmak için evlilik kuralının açığını arayan Naruto; gelecekte 4 çocuğa sahip olacağını, sevdiğiyle de evleneceğini nası...