________________ʕ'• ᴥ•̥'ʔ_____________
"Sasuke!!" Kawaki koşarak odaya girdi. Sasuke de arkasından girdi. "Ateşi düşmüyor. Islak bez yaptım ilk
önce. Sonra soğuk su ile banyo yaptırdım ama ateşi düşmüyor! 40,3 oldu.""Tamam. Sakin ol. Hemen hastaneye götürelim." Naruto Menma'yı kucakladı ve hastanenin önüne ışınlandı. Hızla hastanenin içine girdi. Sakura ise o sırada girişin önünde çıkmadan önce imzalaması gereken evrakları imzalıyordu. Kapının hızla açılması ile kafasını oraya çevirdi. "Naruto?" Naruto hızla Sakura'nın yanına geldi. "Ateşi düşmüyor." Sakura elini Menma'nın alnına koydu. Gözleri kocaman açıldı. Hemen sedye istedi. "Banyo yaptırdın mı?" Naruto hızla kafasını salladı. Gelen sedyeye yatırdılar. Sakura'nın özel muayene odasına götürdüler. "Ben elimden geldiğince ateşini düşürmeye çalışacağım ama sen ne olur ne olmaz Karin'e haber ver. Banyo yaptırmana rağmen ateşi arttıysa önemli bir şey olsa gerek."
"H-hai!" Naruto gözlerini kapattı ve köyün her yerini taradı. En sonunda Karin'i bulunca onun yanına ışınlandı. Karin ve Mitsuki aniden karşılarına çıkan Naruto ile neye uğradıklarını şaşırdı. "Naruto iyi misin? Ne oluyor?" Naruto ıslık çaldı. Bunun üzerine anbu grubu yanlarına atladı. "Mitsuki'yi Kakaski-sensei'nin yanına götürün. Aynı şekilde de onu korumaya devam edin." Anbular hai, diyip Mitsuki ile hızla uzaklaşmaya başladılar. Karin bir şey diyemeden Naruto ona dokundu ve beraber hastanenin önüne ışınlandılar. Karin kaşlarını çattı. "Hangisi?" Kuzenler hızla hastaneye girdi. "Menma." Sakura'nın odasına girdiklerinde Sasuke ve Kawaki'nin de orada olduklarını gördüler. Karin Sakura'nın karşısına geçti. "Nesi var?"
"Ateşi düşmüyor! İlaçlar yan etki yapıyor! Dahası uyanmıyor da! Elimden gelenleri yaptım ama o daha bir çocuk olunca daha fazla ilaç veremedim." Karin verilen ilaçların listesine baktı. "Hepsi de çok etkili ilaçlar..." Sakura ile göz göze geldiler. Eğer ateşi böyle artmaya devam ederse ölebilirdi. "Uyanmadığı için ona yardım edemem. Geriye tek bir şey kalıyor. Tehlikeli ama... Sakura siz başlayın. Ben Naruto ile konuşacağım ve Tsunade-sama'ya haber vereceğim." Sakura hemşirelere seslendi. Karin de diğerlerinin yanına gitti. Naruto Karin'in geldiğini görünce hızla ayağa kalktı. Sakura'nın bağırdığını duymuştu. "İyi olacak değil mi?"
"Naruto otur ve beni sakince dinle. Sözümü kesme... Yaşlı kadının ne dediğini hatırlıyor musun?" Naruto kaşlarını çattı. "Yoksa..." Naruto'nun gözleri dolmuştu. "Evet... Lânet etkisini göstermeye başladı. Şu andan itibaren daha sakin olmalısın. Duydun mu beni? Tamam yaşama ihtimali düşük ama düşükte olsa var." Sasuke ayağa kalktı ve Karin'i kenara çekti. "Lânet?" Karin onları kimsenin dinlemediğinden emin olduktan sonra anlatmaya başladı. "O olaydan bir ay sonra Naruto sık sık kusmaya başladı. Ayrıca günlük yaptığı antrenmanların hiç birini yapamaz oldu. Bir hafta geçmeden de aniden bayıldı. Ben de güvendiğim bir bilge kadını çağırdım. Bu kadının kehanetleri her zaman gerçekleşirdi...
... Kadına neler olduğunu anlattım. Kadın da Naruto'nun karnını açıp kontrol etmeye başladı. Hamile olduğunu söyledi. Tabi ben sevinçten ne yapacağımı şaşırdım. Sonradan fark ettim ki kadın kaşlarını çatmış Naruto'nun karnını kontrol etmeye devam ediyordu. Sonra bebeklerin babasının bir Uchiha olup olmadığını sordu. Ben ilk başta şaşırdım. Direkt böyle anlaması tuhafıma gitmişti. Onu onayladığım zaman bu hiç iyi değil, diye mırıldanmaya başladı. Nesi iyi değil, diye sordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I AM NOT - SASUNARU -
FanfictionEğer Naruto'nun hokage olabilmesi için evlenmesi gerekseydi? . . "Lânet olsun! Sana ve sana olan aşkıma! Lânet olsun!" . . Hokage olmak için evlilik kuralının açığını arayan Naruto; gelecekte 4 çocuğa sahip olacağını, sevdiğiyle de evleneceğini nası...