Bölüm-12-

517 49 156
                                    

Merhaba okur-chanlar!!!

Bölüme geçebilirsiniz ama şunu söylemek istiyorum, ben Naruto'yu tam olarak bitirmedim ve kageler arasındaki iletişim biçimini bilmiyorum.

Bu sebeple kendim kişiliklerine göre belirleyeceğim. Bilen varsa beni uyarsın.

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Naruto dakikalar boyunca öyle kalırken kapının açılması ile hızla ayrıldı. İçeriye Karin girmişti. Karin Naruto'yu bu kadar üzen şeyin ne olduğunu merak ediyordu. İkizler de Naruto'nun sakinleşmesini fırsat bilerek yanına gelmiş, yatağa oturmuştu. Kimse konuşmazken Naruto donuk ifadesi ile yere bakıyordu. Seni seviyoruz Naruto... Seni seviyoruz... Ben de sizi... Naruto sağ eli ile yüzünü ovuşturdu. "Ne kadar oldu?"

"İki gündür uyuyorsun." Naruto şaşkınlıkla onlara baktı. "İki mi? Ama en fazla bir saat..." Sustu tekrar. "Yeni birini atamaya kalkıştılar mı?" Karin kafasını iki yana salladı. "Diğer kagelerden bir haber var mı?" Karin kaşlarını çatmış, Naruto'yu anlamaya çalışıyordu. "Naruto iyi olduğuna emin misin? Bu kadarda kendini küçümseyemezsin." Naruto tekrar onlarla konuşbilmenin etkisi ile gülümsedi. "Hiç olmadığım kadar iyiyim. Ben eminim, sizi bilemem."

"O zaman sarılabilir miyiz?" Naruto Menma'nın sorusu ile küçük bir kahkaha attı. "Sormanız bile hata!" Naruto onları kucağına çekip sıkıca sarıldı. "Fazla... Sıkı...! Ölüyorum!" Naruto onları rahat bırakınca ikizler kendilerini yatağa attı. Naruto bu hallerine gülerken üstündeki hastane önlüğünü fark etti. "Kıyafetlerim nerede? Hazırlanıp Shikamaru ile konuşmam lazım."

"Dolapta. O zaman sana ne kadar desem ki hastanede kal, dinlemeyeceksin. O yüzden bir şey demeden ikizleri alıp gidiyorum. Hadi!" İkizler oflayarak yataktan kalkarken üçlü odadan çıktı. Naruto üstündeki örtü ile Sasuke'yi bekliyordu. "Sasuke? Çıkacak mısın?" Siyah saçlı olan çıkmak yerine yatağa oturdu. Hatta Naruto'yu kucağına aldı. Naruto zaten bunu beklediği için fazla bir tepki vermedi. "Onları gördüm, demiştin. Kimleri?"

"Annemle, babamı... Neyse oralara girmeden benim gitmem gerekiyor. Shikamaru bu sefer bayaa kızacak. Benim yüzümden uzun süredir eve gitmiyor, tabi Temari de onu güzel bir dayaktan geçirecek. Bu arada Temari hamile sanırım. Shikamaru aşırı endişeli ve onunla konuştuğu zaman canının bir şey isteyip istemediğini soruyor. Sence de öy-" Naruto dudağında hissettiği baskı ile sözünü yarıda kesti. Şaşkınlıkla Sasuke'ye bakarken karşılık vermeye baskılayan gözleri ile karşılaştı. Sasuke Naruto'nun belindeki elini sıkılaştırırken Naruto kolunu omzuna koydu ve gözlerini kapatarak istediğini verdi.

Bir süre boyunca ateşli öpüşmeleri devam ederken Sasuke'nin elini Naruto'nun bacağına atması ile sarışın geri çekildi. "Daha fazlası yok. Yapmam gereken işlerim var." Sasuke bir şey demeden dudaklarını tekrar birleştirdi. Naruto gitmesi gerektiği halde Sasuke'nin kucağında oturmuş, dudaklarının sömürülmesine izin veriyordu. Bu sefer üstündeki hastane kıyafetinin yukarı doğru kıvrıldığını hissedince kafasını çevirdi. "Beni dinler misin? Birileri burayı toplamak için birazdan gelir. Ve benim işim var!"

"Yani? Hazır elimin altında olanı mı kaçırayım? Üstelik, üstünde sadece ince bir bez parçası varken." Sasuke açıkta kalan boynu ile dudaklarını oraya bastırdı. Şimdi değil, şimdi olamaz... Ama hoşuma gitmiyor değil... Ne saçmalıyorsun! Çakra biriktirmem lazım! Sasuke iz kaldığına emin olmak ister gibi aynı yeri hem emiyor hem dili ile darbeliyor hem de ısırıyordu. Naruto ağzından kaçan inleme ile Sasuke'nin ona bakmasını sağlamıştı. "Sen de zevk alıyorsun değil mi?"

I AM NOT - SASUNARU -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin