Author POV
"වෝහ්...ඇය කාන්තාවක්...මේ තරමට දරුණු ප්රහාරයක්..."
බෙක්ජේ රාජධානියේ ප්රසිද්ධම පුවතක් වුනේ කුමරිය ජීහා තරුණයෝ දෙන්නෙක්ට පහර දුන්න සිද්ධිය...
ඒක කලේ කුමරිය කියලා නොදන්නවා උනත්...හැමෝම දන්නවා ඒ දේ කලේ කාන්තාවක් කියලා...
මේක ආරංචි වුනු කුමරු යුන්ගිත් පුදුම වුනේ රාජ්යයේ අපරාධවලට නැගී ඉන්න තව කෙනෙක් ඉන්නවා කියලා ඒකෙන්ම තේරුණු නිසා...
වැඩිපුරම පුදුම වුනේ ඒක කාන්තා නියෝජනයක් වීම!
සෝයෝන් කුමරු යුන්ගිට නොපෙනෙන්න කට කොනින් හිනාවුනේ ඒ සිද්ධිය මතක් වෙලා...
"වෛද්යවරුන් පවසන විදිහට නම්...ඔවුන්ට සයමසක් ගත වන තුරුත් තනිව වැඩක් කිරීමට අපහසු වේවිලු...සෝයෝන් ඔබ මොකද්ද ඒ ගැන හිතන්නේ..."
තමන්ගේ උඩු ඇදුම සකසන සෝයෝන්ගෙන් කුමරු යුන්ගි ඇහුවා...
"ම..මං නම් කියන්නේ කුමරුනි...පහර දෙන්න නෙමේ වටින්නේ මරණ දඩුවම දෙන්න...කාන්තාවකට පාරක යන්න නොහැකි තත්ත්වයක් තියෙන්නේ දැන්..."
සෝයෝන් එහෙම කියද්දී කුමරු යුන්ගි හිස සැලුවේ කතාව අනුමත කරන ගමන්...
සෝයෝන් නම් ඇත්තටම කතා කලාට ඉන්නේ කතා කරන්න පුලුවන් වාතාවරණයකින් නෙවේ...යුන්ගි කුමරු ගාව ඉද්දී තමන්ගේ හිතට දැනෙන අපහසු හැගීම ආයෙමත් දැනෙන්න ගන්නවා...
'ආශ්..!! මොන වදයක්ද මේ හදවත...'
සෝයෝන් තමන්ගේ හදවතටම බැන ගන්න ගමන් කුමරු යුන්ගිගේ පපුවේ තිබ්බ මාලය හරියාකාරයෙන් සැකසුවා...
"ඕහ්..!! සෝයෝන් ඔබට කුමක් හෝ අසනීපයක්ද?"
යුන්ගි කුමරු එසේ ඇහුවේ සෝයෝන් ඉන්නේ හුගක් අපහසුතාවෙන් කියලා තේරුණු නිසා...
"අනී...අනී...කුමරුනි...ඔබතුමා රාජ සභාවට යන්න...මං හොදින්..."
"හ්ම්ම්..."
යුන්ගි සෝයෝන් දිහා නැවතත් බැල්මක් දමා එතනින් ආරක්ෂකයන් සමගින් පිටත් වුනේ යුන්ගි කුමරුගේ කුටියේ ඇය පමණක් තනි කරමින්...
"ආශ්...! මෝඩ හදවත...ඇයි මේ වේගෙන් ගැහෙන්නේ...ඒකත් යුන්ගි ගාව ඉද්දිම...යුන්ගි ඔයා මොනාද මේ මට කරලා තියෙන්නේ...මං ඔහුට ආදරේ කරනවවත්ද?"
සෝයෝන් තමන්ගේ හදවතට අත තියාගෙන ඇස් දෙක වසාගෙන තමන්ටම කතා කරන්න ගත්තා...
ජීහා කුමරිය ඇත්තටම බය වුනා...එයාට දැනුනා යුන්ගි කුමරුව දැක්ක මොහොතෙම එයාගේ හිතේ අමුතුම හැගීමක් ඇති වුනා වගේ...
එයාටම පුදුම හිතුනා...එයා ගැන..
තමන් කරන්න ආපු දේ ගැන මතක් කරගත්තා ඇය...තමන් ආවේ ලොකු වගකීමක් ඉටු කරන්න...මුලින්ම ඒකට මුල් තැන දිය යුතු බව ඇය හදවතින්ම විශ්වාස කලා...
තමන් කවුද කියලා දැනගත්ත දාට වෙන දේ ජීහාටවත් හිතාගන්න බැරි වුනා...එදාට තමන්ගේ මරණය වුනත් සිද්ධ වෙන්න පුලුවන්...
වාසනාව තිබ්බොත් ජීවත් වේවි...නැති වුනොත් මියයාවි....
ඒ නිසා බැදීමක් ඇති නොකරගෙන ඉන්න එක වඩා හොදයි කියලා ජීහා කුමරියට හිතුනා...
ඒත් ඒක කරන්න පුලුවන්ද කියන එක නම් එයාටත් ප්රශ්නයක්...
YOU ARE READING
SPY LOVE ♥️✔️
Ficção Histórica"මාව මරන්නද ඕනි...ම්ම්ම්.." "අනී...අනී..කුමරුනි...චොම්මල් චොසම්නිදා...ඔබතුමා මේ වෙලාවේ රාජ සභාවට යන නිසා මං ටිකක් බය වුනා...ඔබතුමාගේ කාමරේ මේ වෙලාවට ඉන්න කෙනෙක් නැති නිසා..." "හ්ම්ම්ම්..." යුන්ගි කුමරු සෝයෝන්ගේ ඉහලට එසවිලා තියෙන අත තවමත් අල්ලගෙන...ද...