SPY LOVE 彡 18

181 46 0
                                    

Author POV

කුමරු යුන්ගි මහා රාත්‍රියේම සූදානම් වෙලා තමන්ගේ අශ්වයා වේගෙන් මෙහෙය වන්න ගත්තා...ලොකු හදිස්සියකින් තමා කුමරු යුන්ගී ඉන්නේ කියලා දකින ඕනිම කෙනෙක්ට තේරුම් යනවා...

අශ්වයත් එක්කම වනාන්තරයට පිය නැගුවේ තමන්ගේ කණ්ඩායම හම්බවෙන්න...

"හ්‍යුන්ග්...මොකද මේ...?"

පෙරමගටම එනකොට හිටියේ ජීමින් කුමරු...

"ජීමින්...අපි දැන්මම ලෑස්ති වෙලා සජා ගාවට යන්න ඕනි..."

"ම්වෝ..?? වේ හ්‍යුන්ග්? මොකද්ද ප්‍රශ්නේ..?"

නම්ජුන් එහෙම අහද්දී යුන්ගි කුමරු නම්ජුන් දිහා බැලුවා...

"අප්පා...සජාව කොටු කරගන්න සෙබලු යොදලා...සජාට අනතුරක් වෙන්න දෙන්න බෑ...අපි කොහොමහරි එයාවත් අපේ කණ්ඩායමට ගන්න ඕනි..."

යුන්ගි කුමරු එහෙම කියද්දී හැමෝම එය අනුමත කලා...
කුමරු කියපු විදිහට හැමදෙයක්ම සූදානම් කරගෙන කැලෑවෙන් පිටතට ආවා...ඒත් එක්කම වගේ තමා සජා ඔවුන්ව පසු කරගෙන ගියේ...

"හ්‍යුන්ග්...සජා ගියා..."

හෝසෝක් එහෙම කියද්දී යුන්ගි සජා ගිය පැත්ත දිහා බැලුවා...

"අපි යමු...තව ටික දුරක් යනකොට සෙබලු පාර හරස් කරලා ඇති..."

කුමරු යුන්ගි ප්‍රමුඛ කණ්ඩායම ඉස්සරහට ගිහින් සජාව හොයාගන්නකොටත් එතන සජා පහර දෙනවා සෙබලුන්ට...කණ්ඩායමට හිතාගන්නත් බෑ...මෙච්චර තියුණු ප්‍රහාරයන් දෙන විදිහ...

ටික වෙලාවකින් හැමෝටම තේරුණා සජාට එතන තනියම සටන් කරන්න අමාරුයි කියලා...ඒ ගමන්ම තමයි කුමරු යුන්ගි තමන්ගේ කණ්ඩායම සජා ඉන්න පැත්තට යොමු කලේ...

Present

සජා හැදුවේ අනිත් පැත්ත හැරිලා යන්න...ඒත් එක්කම දැක්කේ කුමරු යුන්ගි ප්‍රමුඛ කණ්ඩායම තමන් දිහා බලන් ඉන්න හැටි...

"කම්සාම්නිදා..."

ස්තුති කරලා සජා යන්න හැදුවත් කුමරු යුන්ගිගේ කටහඩ ඇහෙද්දිම සජා නැවතුණා...

"සජා..."

"දේ..."

සජා එහෙම කියන ගමන් කුමරු පැත්තට හැරුණා..

සජාව දකිද්දී කුමරුට ඇති වුනේ හරිම හුරුපුරුදු හැගීමක්...සජාගේ ඇස් තව කෙනෙක්ව මතක් කරලා දෙන්න උත්සහා කරනවා වගේ කුමරු යුන්ගිට දැනෙන්න ගත්තා...

"මං වටින් ගොඩින් නොකිය කෙලින්ම කතාවට එන්නම්...ඔයා කැමතිද අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න..."

කුමරු යුන්ගි එහෙම අහද්දී සජාගේ ඇස් පුදුමෙන් ලොකු උනා...තමන් හිතපු දේම වෙන්න යනවා...

ටික වෙලාවක් සජා කල්පනා කරන්න ගත්තා...
සජාට හිතුනා..තනියම වැඩ කරනවට වඩා මේ වගේ කණ්ඩායමක් එක්ක වැඩ කරන එක සුදුසුයි කියලා...

"හ්ම්ම්...දේ මං කැමති..."

SPY LOVE ♥️✔️Where stories live. Discover now