Zehra Güneş"Kırıklarını aldırdım kalb-" ağız dolusu bir küfür ettim. "Çık aklımdan lanet şarkı!"
Davet için hazırlandığım tüm anlarda ve şimdi arabayla davete giderken aklımda sürekli aynı şarkı dönüp duruyor.
"Kızım ne kızıyorsun kendine? Baya güzel şarkı."
Ayça cümlesini bitirdikten sonra o şarkıyı açtı. Daha melodisi yeni duyulurken sinirle kapattım.
"Duymak istemiyorum Ayça."
"Sebep?"
"Çok dinledim."
"Hiç duymadım dinlediğini."
Ayça'ya baktım oflayarak. Arabayı boş gördüğüm bir yere park ettim ve dışarı çıktım.
Yordun beni gönülçelenmiş.
Acaba aklımdan başka bir şarkı geçirirsem unutur muyum ki?
"Güzel vücutlar boş suratlar."
Şarkıyı söyleyen Ayça'ya baktım sinirle. Bunun bir tık ilerisi hoparlörden açılması filandır.
"Ayça, kurban oluyum söyleme."
"Niye ya? Anısı mı var?"
Dediğine gülümsedim. "Anısı var kardeşim kapat şunu."
Gülerek belime sardı kolunu. "Tamam tamam sen nasıl istersen. Ama baya akla takılıyor yanlışlıkla söylersem karışmam."
"İçinden söyle ben duymayayım."
"Tamam da ne alaka yani? Ne oldu güzelim şarkıdan nefret etmene sebep olucak?"
Yine hazır bir bahanem.
"Evet diyor bende aldattım. Bir kez değil filan hiç hoş değil bunlar."
"Valla özür dilerim hiç aklıma gelmedi."
Hazır bahanelere bayılıyorum bu aralar. Berke ile ayrılığımız yüzünden olduğunu sandı.
"Sorun değil."
İleride Ebrar'la oturan Hande'yi gördüm.
"Ben var ya bu Hande'nin dolabını tamamen çalmak istiyorum. Kız hem bu kadar sade olup hem nasıl bu kadar güzel olabiliyor?"
Başımı salladım. "Öyle."
Ayça birisini görüp yanımdan ayrıldığında ben de Ebrar ve Hande'nin yanına yürümeye başladım. Beni baştan aşağı süzen Hande dudaklarının yukarı kıvrılmasıyla bana bakmaya son verdi.
Madem hoşuma gidiyor neden bakmaya devam etmiyorsun ki?
"Bu güzellik nedir be kardeşim?" Diyen Ebrar'a gülümsedim.
"Kolay oldu."
O kahkaha atarken Hande de gülüyordu ama hala baktığı başka yere bakarak.
"Siz de çok güzel olmuşsunuz."
"Aga ben bu iltifatların bir sonraki aşamasını biliyorum. Hadi fotoğraf çekinelim adı altında iki saat süren saf işkence." Diyen Ebrar'a gülümsedim tekrardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönülçelen / HanZeh
Fanfic"Korkunun olduğu yerde aşk yoktur. Cesarettir sevmek. Düzenlere, oyunlara, kötülüklere meydan okumaktır. Sevmek; uzaklaşmaktır yalandan, bencilliği hiçe saymaktır." Yüzünde yarım bir tebessüm. Dudağının kenarı hafifçe kıvrılmış. Bir anlığına da ols...