1.9

4.3K 158 72
                                    

İşte o hayatımı sürekli alt üst eden sihirli cümleyi söylemiştim sonunda.

"En fazla ne olabilir ki?"

Tan kucağındaki yastığı sakince karşısındaki tekli koltuğa fırlatırken ellerini yavaşça bana doğru kaldırıp salladı.

"En son bu cümleyi kurduğunda neler olduğunu hatırlıyorsun değil mi?"

Kendi kendime gülerek başımı salladım. O günü unutmam imkansızdı. Kısaca bahsetmek gerekirse fenerbahçe-trabzonspor karşılaşmasında kaleci uğurcan çakır'a yönelik bazı anlamsız (!) ama bir fenerbahçeli olarak gayette haklı olduğum tiwitler atmıştım. Ne şanstır ki yazdıklarım kısa bir süre içinde viral olmuş uğurcan'ın görmesine hatta ve hatta beni dava etmesine neden olmuştu...

"Aynı şeyler olmayacak merak etme. Hem daha ne dediğini bile bilmiyorum. Beni ilgilendirmez."dedim. Eski günler aklıma geldikçe içimde oluşan ürpermeye engel olamadım.

Bana gram inanmadığını belli eden bakışlarıyla bana bakmaya devam eden Tan'a gözlerimi devirirken reklamların bitip programın başladığını gördüm. Kumandaya uzanmaya çalışan tan'ın eline okkalı bir tokat geçirdim. Hızlıca kumandayı alıp magazinle karışık dedikodu programının sesini açtım.

"İçimden bir ses seni pencereden aşağıya atmam gerektiğini söylüyor."

"İçine yağmur girmiştir bi öksür kendine gelirsin."dedim.

Evet bugün stüdyomuzda çok özel bir konukla beraberiz. Gerek güzelliği olsun gerekse yaptığı işler yönünden başarıları olsun adından sıkça söz edilen Hande Bal konuğumuz!

Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp geveledim. Bu gevşek benim hakkımda ne demiş olabilirdi ki? Haber olacak kadar ne önemi vardı?

Hande Hanım hoşgeldiniz şeref verdiniz.

"Şeref vermiş."dedim kendi kendime gülerek. Tan resmi olarak delirdiğime emindi artık. "Arkadaşının evinde soyunup dolaşacak kadar ne şerefi varmış."

"Ne?"

"Şşş dikkatimi dağıtma."diye azarladım.

"Hoş buldum şekerim. Özlemişim buraları valla ne yalan söyleyeyim."

Ayaklarımı önümdeki sehpanın üzerine uzatırken tüm dikkatimi televizyon ekranına verdim.

Öncelikle nasılsın? Yeni işin tekrardan hayırlı olsun. Galatasaray kulübünün yeni reklam yüzü sen olmuşsun aldık haberlerini.

"İyiyim bomba gibiyim maşallah! Teşekkür ediyorum canım bu işe vesile olan çok değerli arkadaşım Kereme de buradan teşekkür etmek isterim."

Keremin adının geçmesiyle bahçe kapısına dayanmış köpek misali ayaklarımı toparlayıp hazır ol duruma geçiş yaptım.

Biz de tam o konuya gelmek istiyorduk. Kerem Aktürkoğlu hakkında çıkan tatsız haberleri biliyorsundur. Bu konu hakkında ne söylemek istersin?

Tatsız haberler mi? Keremin benden başka magazine düştüğü haber mi vardı? Tam da o sırada keremle ikimizin anneannem tarafından amatörce çekilmiş öpüşüyormuş gibi göründüğümüz fotoğraf ekrana düşmüştü. Hande cadısı önce bizim fotoğrafımıza uzunca bakmış daha sonra yüzünü buruşturarak başını çevirmişti. Oturduğum yerden aceleyle kalkıp televizyonun önüne oturdum. Dizlerimin üzerine yükselirken keremle benim fotoğrafımın olduğu tarafı öptüm.

"İmdat diye bağırmak istiyorum!" diye bağıran Tan'a tekrar orta parmağımı kaldırırken bacaklarımı kalçamın altına alarak oturdum.

"Amatör bir kamerayla çekildiği gayet belli oluyor. Buradan çıkartılabilecek tek bir sonuç var bana göre tabi. Fotoğrafta gördüğümüz kadın düpedüz para avcısı."

ZEMİN | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin