"Üzerindeki tişörtü çıkarmanı istiyorum."
Yüzündeki ifade yavaşça değişip yerini gülümsemeye bırakırken omuz silkerek kaşlarımı oynattım.
"Demek öyle..."
Üzerindeki tişörtü bir çırpıda çıkarıp arka koltuğa bırakmasıyla gördüğüm manzara karşısında heyecanla yutkundum. Sanki hiçbir şey olmamış gibi bakışlarımı kaçırıp telefonun ekranına odaklanmaya çalıştım. Maç stabil şekilde devam ediyor gol girişimi falan olmuyordu.
"Kızardın mı sen?"
Ellerimi hızla yanaklarımın üzerine koydum. Resmen kendi topuğuma sıkmıştım.
"Yoo ne alaka niye nolmuş da yani saçmalama önüne bak."
Ne?
Keremin kahkaha sesini duymamla bozuntuya vermeden maçı izlemeye devam ettim. Allahtan canım arda güler'im tekrar bir gol girişiminde bulunmuştu da ortamdaki havayı bir nebze de olsa dağıtmıştı. İlk yarı tek golle sonuçlanmış kazananı açık ara farkla ben olmuştum.
"Telefonunu verir misin güzelim."
Ikiletmeden çantamdaki telefonu çıkarıp uzattım. Ekrandaki fenerbahçe amblemine alıştığı için önemsemeden ekranı yana kaydırıp şifreyi söylemem için yüzüme baktı.
"Ben gireyim mi?"dedim kedi gibi fısıldayan sesimle.
"Şifre ne?"diye üstlemesi üzerine fısıldayarak söylemek zorunda kaldım.
"Prensesgokce12345"
Gülmemek için dudaklarını birbirlerine bastırmasıyla elimi omzuna doğru savurdum. Tan öyle ayarlamış ben ne yapayım ya. Düzeltmeye de üşendiğim için öyle kalmıştı.
"Ne yapacaksın ki telefonumla?"dedim konunun dağılması için.
"Halili arayacağım."dedi ciddi bir sesle.
"Niye?"
"Gol atması için."
Şaka yapıyorsun diye yüzüne baktım. Bana bakmak yerine çatık kaşları ardındaki gözleriyle ekranda birkaç tuşa basarak halile mesaj atmayı tercih etmişti.
"Hile yapmak denir buna."dedim. Bedenimi koltuktan geriye yaslarken instagram uygulamasına tıkladığını gördüm.
"Arkadaşımı arayıp taktik veriyorum. Buna hile denmez."dedi. Gözlerimi devirip ne yapmaya çalıştığını görmeye çalıştım. Marcao'nun hesabına girip şak diye engellemesiyle kendi kendime sırıttım. Bu sayede instagram hesabımı da aktif hale getirmiş olmuştu.
"Maç başlıyor!"
Halile mesajlaşan kereme göz ucuyla bir bakış atıp tekrar maçı izlemeye odaklandım. Halil, keremle mesajlaştığı için mecburen sahaya en son çıkan isim olmuştu. Gülerek ellerimi birbirine bastırdım. Şimdi sırada ikinci totemi yapıp maçı kazanmak kalmıştı.
"Halili izle şimdi."diye araya giren kereme sus bi bakışlarımı atarken gereken totemi de hızlıca yaptım.
"Gol kralı olacak benim kardeşim."
Dediği gibi halil başlama düdüğünü duymasıyla bizim kaleye doğru koşması bir olmuştu. Gözlerimi şokla aralarken keremin koluna sıkıca tutundum. Soyunma odasında kendini dedelere mi okutmuştu ne yapmıştı bu çocuk.
"Aslanım benim be!"
Elimi hızla keremin dudaklarına bastırırken dikkatle ekrana baktım. Halil ayağındaki topu hızla kaleye gönderirken altayın bir anlık dikkat dağınıklığı yüzünden topun kaleye girmesi bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMİN | Kerem Aktürkoğlu
FanficZıt kutuplar ne zamana kadar birbirlerini çekebilir... #1 futbol #1 fenerbahçe #1 spor #1 galatasaray #1 hafsanursancaktutan #1 halildervişoğlu #1 taylanantalyalı #1 anılberkbaki #1 keremaktürkoglu