Aleksin pov: (Vähän aikaisemmin)
Kuulin Adelen sanovan, ettei Lunan pulssi tunnu. Laitoin käteni Oliverin korvien päälle. En halua että hän kuule kaiken.
Pian Adele alkoi ikuisesti elvyttämään lunaa. Olli tarjoutui auttamaan, mutta Adele ei vastannut.
Seuraavaksi alkoi kuulua voimakasta itkua ja tuskallista huutoa. Ei.... Luna ei enää hengitä. Huuto alkoi vaimentua kokoajan, kunnes loppui.
-Aleksi! Luna ei hengitä ja Adele pyörty!! Olli huusi olohuoneesta.
-Tuunko mä sinne Oliverin kanssa sinne? Huudan itkuisesti.
-Ei älä tuu! Tää on raakaa katsottavaa! Olli huudahti takaisin itkien.
Vihdoin aloin kuulla ambulanssin ääntä. Seuraavat tapahtumat kulkivat eteenpäin nopeasti.
Pian istuinkin autossa menossa sairaalalle Oliver sylissäni. Oliverin, Adelen ja Lunan tädille on ilmoitettu tapahtuneesta. Hän sanoi tulevansa mahdollisimman pian sairaalalle.
Yritin kaikkeni pitää kyyneleet sisälläni ja keskittyä rauhoittelemaan Oliveria. Pian onnistuinkin saamaan hänet nukkumaan syliini.
Pääsimme vihdoin sairaalalle ja astuin ulos autosta. Muuten olisin juossut henkeni edestä, mutta en voinut koska Oliver nukkui yhä sylissäni.
Time skip: 2pv
Ollin pov:
Aleksi on ollut viimeiset kaksi päivää hiljainen ja poissaoleva. Luna oli teholla ja Adele ei ole vieläkään herännyt. Lunalle todettiin jokin sairaus, joka oli johtanut silloin aikaisemmin sairaskohtaukseen. Adelesta taas ei tiedetä, mutta on epäilty liiasta järkyttymisestä johtunut pyörtyminen. Vielä ei kuitenkaan tiedetä, miksi hän ei herää.
Havahduin ajatuksistani kun Joonas heilutteli kättään silmieni edessä.
-Ollii!!! Joonas huhuili.
-No...?? Vastasin hämmentyneenä.
-Niin että ei varmaankaan äänitetään nytten bassoa? Joonas kysyy varmistaen.
-Joo no ei todellakaan! Onks nähny mis kunnos noi kaks oikeesti on? Joel vastasi katsoen minua ja Allua.
-Joo, sori. Varmistin vaan. Joonas vastasi.
____________
Okei nyt selitys sille t lukuja ei oo paljookaan tullu:
Mulla on liikaa kirjoja nyt kesken, että pakko laittaa joitakin tauolle, jotta voin jatkaa edes joitakin(ei hätää tätä en laita tauolle!)~Hebe
YOU ARE READING
Out Of My Mind
Fanfiction16-vuotias tyttö nimeltä Adele asuu Helsingissä, ja haaveilee urasta musiikin parissa. Adele myös fanittaa yhtä bändiä. Kyseinen bändi on 'Blind Channel' . Adele tapaa nuo bändiläidet kenties merkeissä, missä ei olisi halunnut. Enne sitä kuitenkin...