hyvää uutta vuotta!<33

100 11 12
                                    

Okei ensinnäkin anteeks, et tää on vähän myöhässä.
(Sovitaan etten unohtanu tehä tätä😘)

Mut hei kiitos kaikille mun lukijoille vuodesta 2022. Oon niin kiitollinen, et jaksatte lukea mun kirjaa / kirjoja! En olis ikinä voinu arvata, et mun kirjottamista tarinoista vois joku tykätäkkin. Mut kiitos niin paljon ihanat!♡♡

(Tää seuraava on nyt semmmonen "tsemppi puhe" kaikille niille, jotka on joutunu vuonna 2022 taistelemaan mielenterveyden tai muiden vaikeiden asioiden kanssa.)

Okei ihan ekaks haluun sanoo just sulle, et oon tosi ylpee susta! Ai miksi? No koska sä hitto selviydyit vuodesta 2022, vaikka kokoajan lensi paskaa niskaan. Oon niin ylpee ja ilonen, et oot vielä täällä! Elämä on täynnä kaikenlaisia kamalia ja hyviä asioita. Joskus saattaa tuntua, et niitä kamalia on enemmän... mut se vaan tarkottaa, et niitä hyviä on tulossa enemmän myöhemmin. Joskus siihen saattaa mennä aika kauan, mut usko mua, taisteleminen kannattaa. Meillä on vaan tasan yks elämä, joten älä heitä sitä hukkaan! Joskus tuntuu, et elämä ei vaan oo enää elämisen arvosta.. ymmärrän täysin sen tunteen. Itelläkin käyny se laittoman monta kertaa mielessä. Mut yritetään ydessä selvitä. Kaikki se paska EI kestä ikuisesti. Jokainen voi selvitä, jos yrittää. Välillä saattaa tuntua, ettei haluaisi enää yrittää, mutta aina kannattaa tehdä parhaansa! Sä oot just hyvä tommosena ja mä arvostan tosi suuresti sitä, et sä oot jaksanu yrittää. Ja vaikka et aina oliskaan, ni oon silti! Se on normaalia, et välillä täytyy vaan pysähtyy hetkeks. Välillä tarvii sen hetken, et otat taukoa suorittamisesta ja keskityt siihen, et sä voisit paremmin. Muista, että sä ET elä muita varten. Jos joku sanoo sulle, et sun pitäsi muuttaa itessäs jotain, et olisit enemmän ku muut. Tai siks, et muut tykkäis susta, ni älä välitä! Siinä vaiheessa asenne on toista kohtaan vaan "fuck of". Sä oot just täydellinen noin, eikä sun pidä muuttaa itestäs YHTÄÄN MITÄÄN miellyttääkses muita. Ja jos et kellekkään muulle, ni ainakin sä oot mulle aina täydellinen just noin. Ootte rakkaita, ja tsemppiä tähän vuoteen.

Love ya!🤍

Out Of My MindWhere stories live. Discover now