part 19 "sharks love blood"

205 13 19
                                    

Olli:

Olimme autossa matkalla seuraavaan kaupunkiin. Päätimme Aleksin kanssa tänään, että julkistaisimme suhteemme pian. Onhan se nyt hassua, ku suurinosa faneista ajattelee, että minä ja Aleksi molemmat ollaan sinkkuja, vaikka menimme naimisiin. Mutta toisaalta, miten he muka voisivat tietää?

Aleksi:

Aloitin juuri editoimaan Ollin ottamaa kuvaa meistä, sen jälkeen kun hän oli kosinut minua. Ajattelimme, että voisimme julkaista kyseisen kuvan ja kuvatekstissä kertoa olevamme naimisissa.

Yritin kyllä parhaani, mutta kuvasta ei tullut sellainen, miksi sen halusin. Joten poistin kaikki muutokset.

-Tarviitko apuu? Adele kysyi vierestäni.

-No vaikka. Vastasin ja ojensin koneen hänelle.

-Täs menee sit kyl hetki. Adele sanoi vielä ennen kun keskittyi editoimaan kuvaa.

Toivottavasti Adele sentään osaisi editoida, toisin kuin minä.

Olin ilmeisesti nukahtanut jossain vaiheessa, sillä heräsin siihen että Adele tökki kättäni.

-No? Kysyin unisena.

-Sitä vaan, et tää kuva on valmis. Adele vastasi.

-Toi on hyvä! Sanoin hymyillen nähdessäni kuvan.

Juttelin hetken Adelen kanssa, kunnes Tommi ilmoitti että olisimme pian seuraavalla keikkapaikalla. Toisinsanoen olisimme pian Kajaanissa.

(Huomautus! Mä en tiiä Kajaanista melkeen mitään, et anteeksi jos sanon /kerron jotain aivan potaskaa)

Time skip: 20min

Makasin Ollin kanssa hotellihuoneessamme.

-Pitäiskö julkaista meiän suhde vielä ennen keikkaa, niin ei tarvis ottaa sormuksia pois? Kysyin vieressäni makaavalta mieheltä.

-Voishan sitä, mut mietin, et käviskö jos otettaisiin vaan nytten joku kuva, eikä julkaistais sitä kuvaa jonka otin, koska se vois pysyy meiän tiedossa, koska en todellakaan haluis, et se kuva ois seuraavaks kaikissa uutissivuissa? Olli kysyi.

-Tottakai rakas. Mut otetaan se kuva sitten nyt. Vastasin ja pussasin Ollia päähän.

Otimme kuvan ja lisäsin siihen tekstin.

Kuva näytti tältä:

(Kuvatekstissä luki:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Kuvatekstissä luki:

I'm sorry we didin't even tell you we we're together, but now we're married, so we have no reason to hide it anymore. 🖤💍

-Oisko toi hyvä kuvateksti? Kysyin Ollilta ja näytin hänelle äsken kirjoittamani tekstinpätkän.

-Toi on täydellinen. Olli vastasi.

Julkaisin kuvan. Seuraavaksi minun ja Ollin puhelimet räjähti.(Olli siis julkaisi kanssa saman kuvan omaan ig:seensä)

Ensimmäiset kommentit olivat jätkiltä.

Out Of My MindOnde histórias criam vida. Descubra agora