Joonaksen pov:
Oltiin jätkien kanssa koristelemassa juhlapaikkaa. Olli ja Aleksi on jo erotettu toisistaan, sillä häät olisivat huomenna. Pakko sanoa, olen todella innoissani, mutta myös hermostunut, koska olen Ollin bestman. Aleksin best man on Niko. Ehdotin, että Joel ja Tommi voisivat olla ne tyypit jotka heittelee kukkasia lattialle, mutta heistäkin tehtiin bestmaneja, elikkä Aleksin bestmanin on Niko & Joel ja Ollin on minä & Tommi. Sekaavaa, eikö?? Mun idea olis ollu parempi, mut ei sitte.
-Mitäs porko miettii? Paikalle ilmestynyt Niko kysyy.
-Jännittäääääää... vastasin.
-Poosu rauhotu vähäsen, kaikki menee kyl hyvin. Niko vastaa taputtaen olkapäätäni.
-Niin kai sitte. Vastasin yhä hermona.
Niko vain naurahti jännitykselleni. Seuraavaksi hän alkoi auttamaan minua koristelemaan pöytiä. Häiden teemavärit on musta, valkoinen ja punainen.
Sain pöydät koristeltua. Musta pöytäliina, lautaset, aterimet, kynttilöitä ja jokaisessa pöydässä maljakko, jossa oli erilaisia valkoisia ja punaisia kukkasia. Olen oikeasti ylpeä itsestäni. Ja tietenkin olen ylpeä myös Nikosta, sillä hän auttoi minua.
-Joonaaassss! Kuului Aleksin lähenevä huudahdus.
Pian tuo juniori kipitti luokseni.
-Millon mä saan nähä olliiinnn? Tuo marisi kärsivänä kuuloisena.
-Huomenna. Vastasin päättäväisenä.
-Mut mä haluun Ollin luo nyt! Tuo vastasi epätoivoisena.
-Ei muttia, nyt me mennään laittamaan sulle kaikki valmiiks huomista varten. Sanoin ja aloin työntää Aleksia kohti pukeutumishuonetta.
Ja kyllä. Täällä on kaksi sellaistakin.
-Noniin Allu, missä sun puku on? Kysyi pukeutumishuoneeseen päästyämme.
-Tuolla. Aleksi vastasi osoittaen naulakkoon, jossa hänen pukunsa roikkui.
Aleksin puku:
-
-siis toi puku on oikeesti helvetin hieno! Totesin Aleksille hetken sitä katsottuani.
-No tottakai se on! Aleksi vastasi naurahtaen.
Pyöräytin silmiäni huvittuneena. Autoin Aleksia laittamaan kaikki tarvittava valmiiksi. Huomenna mitään ei saisi puuttua.
-noniin onhan ne sun kengät nyt jotain korjossa? Kysyin.
-On on. Aleksi vastasi.
-Noni hyvä, meen nyt kattoo et onko se matelia vielä hengissä. Totesin Aleksille ja lähdin kävelemään toiseen päähän rakennusta.
YOU ARE READING
Out Of My Mind
Fanfiction16-vuotias tyttö nimeltä Adele asuu Helsingissä, ja haaveilee urasta musiikin parissa. Adele myös fanittaa yhtä bändiä. Kyseinen bändi on 'Blind Channel' . Adele tapaa nuo bändiläidet kenties merkeissä, missä ei olisi halunnut. Enne sitä kuitenkin...