Y/H/L- Długość twoich włosów
Y/H/C- Kolor twoich włosów
Y/E/C- Kolor twoich oczu
Y/F/C- Twój ulubiony kolor
Lab- Laboratorium
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oni tam gadają o jakiś nazistach i łupieżcy umysłów a ja nie wiem co to jest.
Nie wiedziałam co to jest więc poszłam do dużego pokoju i usiadłam na kanapie gdzie wcześniej siedziałam.
Po chwili Steve usiadł na kanapie obok mnie.
-Jesteś cicho- powiedział Steve.
-Bo nie mam nic do gadania- mówię.
-Co robiłaś w lesie?- spytał się mnie.
-Mówiłam ci. Uciekłam z lab jak miałam 6 lat, a mieszkałam w lesie przez 12 lat- powtarzam.
-Więc zgaduję że nie miałaś przyjaciół ani chłopaka?- spytał się Steve.
Że co? co to są przyjaciół?
-Przyjaciół? co to przyjaciół?- spytałam się.
-Przyjaciele...przyjaciele to np...oni- pokazał na chłopaków przy stole.
-Aa- zrozumiałam co to przyjaciele.
-A chcesz być moim przyjacielem?- spytał się.
-Jasne- odpowiedziałam.
Przez chwile była cisza.
Lubiłam rozmawiać ze Steve'em.
-Kim jest chłopak Steve? czy ty jesteś moim chłopakiem? - spytałam się patrząc na Steve'a.
-Co?! nie nie nie. Chłopak to... chłopak, którego lubisz i umawiasz się na randki. Osoba, która się tobą zaopiekuje i...- wyjaśnia.
-Tak jak ty. Opiekujesz się mną i jesteś chłopcem- mówię.
-Tak ale żeby mieć chłopaka musisz go kochać a ja jestem pewien że mnie nie kochasz bo dopiero co się poznaliśmy-
Siedzimy teraz na kanapie w milczeniu. Steve był moim pierwszym prawdziwym przyjacielem
-Jesteś głodna?- spytał się.
Kiwam głową.
-Poczekaj chwile zaraz ci coś przyniosę- powiedział i gdzieś uciekł.
Jak Steve gdzieś poszedł to postanowiłam że znowu przysłucham się rozmowie.
Do tej pory pojawiła się nowa pani. Miała na sobie niebieską suknię. I wygląda na smutną i jakby płakała od wieków.
-Musimy to zabić. Ja chcę to zabić- powiedziała kobieta.
-Ja też. Ja też chcę to zabić Joyce okej. Ale jak?- mówi Hopper.
Kobieta wzdycha patrząc na Hoppera.
-Nie wiemy, z czym mamy do czynienia- dokańcza Hopper.
-Nie ale on wie. Tylko Will, wie jak to zniszczyć. A także z pomocą Emilly. Will Jest z nim połączony i zna jego słabość- mówi Mike powoli podchodząc do Willa który nadal leży nie ruchomo przykryty na kanapie.
-Myślałam, że nie możemy już mu ufać bo jest szpiegiem łupieżcy- powiedziała Max.
-Tak ale...nie morze szpiegować jak nie wiem gdzie jest- powiedział Mike.
Nagle przez drzwi wbiegł Steve z małym pudełeczkiem.
-Czereśnie!!- z krzykiem wybełkotał.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już dzisiaj...
Boje się...
01/07/2022
CZYTASZ
Steve Harrington x Reader 005
Teen Fiction005. Czyli jedna dziewczyna z innych testowanych dzieli w Hawkins Lab. Eksperymentowanie na tobie dały ci trzy moce elektryczność, siła umysłów i telepatie. Możesz kontrolować elektryczność wokół siebie i możesz wyszczekiwać ją z rąk. Telepatie nie...