Y/H/L- Długość twoich włosów
Y/H/C- Kolor twoich włosów
Y/E/C- Kolor twoich oczu
Y/F/C- Twój ulubiony kolor
Lab- Laboratorium
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
POV EMILYKolejny dzień pracy. Jestem już zmęczona, chciała bym odpocząć ale trzeba pracować od tego się nie wywinie. Myśląc o wolnym od pracy odpłynęłam od rzeczywistości.
-Halo, słuchasz mnie- mówi Erica który jakiś setny raz jest u nas z swoją bandą i testują próbki.
Otrząsnęłam się i wróciłam do rzeczywistości -Przepraszam- przepraszam.
-Hm, poproszę do spróbowania lodów orzechowo-czekoladowych- mówi z uśmiechem Erica.
-Nie. Starczy jak na dziś lub tydzień- mówię również z uśmiechem.
-Dlaczego?- pyta z zdziwieniem.
-Bo naruszasz politykę firmy- robię wielkie oczy.
-Jesteśmy w lodziarni i muszę spróbować smaku by zobaczyć jaki mam zamówić a jak mi nie dasz to nie kupię tych lodów bo nie będę wiedzieć które mi bardziej smakują- kontynuuje swój dialog Erica.
-Ale robisz to pięćset razy dziennie, koniec próbek na ten dzień rozumiesz?-
-Gdzie marynarz?- pyta.
-Jest zajęty- mówię.
-Czym?- znów pyta.
-Szpiegostwem- mówię.
~POV STEVE~
Ja wraz z Dustin'em chowamy się po krzakach by znaleźć "złych rosjan".
-Widzisz coś?- pyta.
-Nie. Nie do końca wiem kogo szukamy- przyznaję.
-Złych rosjan- odpowiada.
-A jak oni wyglądają?- dopytuję.
-Blondyni, wysocy- opisuje -szukaj słuchawek, moro i toreb podróżnych
Szukam tych złych rosjan ale dostrzegam na piętrze nad nami.
-No bez jaj- jestem w szoku.
-Masz coś- pyta.
-Anna Jacoby gady z tym durniem Lewinskim- mówię.
-skup się albo odaj lornetkę- gada Dustin.
-Trzeba się szanować. Lewinski nie schodził z ławki- nie mogłem oderwać oczu.
-Jesteś najgorszym szpiegiem w chistori. Dawaj to- mówi Dustin i bieże ode mnie lornetkę- nie wiem czemu oglondasz za innymi dziewczynami jak masz idealną dziewczynę koło siebię-.
-jeśli znów powiesz "Emily"-
-Emily-
-Emily-
-Emily-
CZYTASZ
Steve Harrington x Reader 005
Novela Juvenil005. Czyli jedna dziewczyna z innych testowanych dzieli w Hawkins Lab. Eksperymentowanie na tobie dały ci trzy moce elektryczność, siła umysłów i telepatie. Możesz kontrolować elektryczność wokół siebie i możesz wyszczekiwać ją z rąk. Telepatie nie...