//important notice//

559 15 0
                                    

Hello readers!

Jangan risau! Author bukan nak drop cerita ni.

Pertama sekali, Author nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi baca cerita author yang amatur ni. Hopefully, korang sudi stay for this long ride.

Kedua, Author nak minta maaf sangat-sangat sebab tak update. Lately ni, Author tersangatlah busy tak menang tangan ke hulu ke hilir.

Ketiga, Author nak minta maaf sebab Author rasa, Author perlu adjust semula umur diorang. Their age-gap right now is quite disturbing. Author betul-betul lupa yang Form 1 agak kecil jugak untuk remaja. Masa awal-awal author tulis cerita ni, i just want to write a cute malay bl story. Jadi, Author tak aware sangat pasal umur and puberty diorang. Disebabkan author maybe akan write some mature scenes, umur diorang akan dianjakkan lebih sikit. Dan Author akan edit sikit the details dalam cerita ni supaya perbuatan diorang ni selaras dengan umur diorang.

I am really sorry for my readers yang tunggu cerita ni untuk update. I will try my best to finish this story up till the end.

Thank you so much for your patience and hopefully you guys will continue to read this story.

Umur Characters // latest

Akif and the geng (Laila, Aqil, Hariz) - Tingkatan 4

Faliq & Wan (kawan baik Faliq) - Tingkatan 5

Zaara (kekal Form 5)

Eh, Aku dan Dia?Where stories live. Discover now