Faliq menggenggam erat tangan Akif dan menariknya ke lorong gelap yang tertutup dari jalan besar. Lorong gelap tersebut tidak pernah ada sesiapa yang melaluinya kerana ia jauh agak terpencil. Hanya ada kucing-kucing jalanan.
Akif terkejut apabila Faliq merapatkan bibirnya ke leher Akif. Tiba-tiba, Akif merasakan gigi Faliq yang tajam menghinggap. Faliq sedang tekun mencipta lovebite di leher Akif, mahu menunjukkan kepada semua orang yang Akif miliknya.
Selepas Faliq sudah berpuas hati, dia mengucup dagu Akif, membuang kesan Aqil, lalu mencari bibirnya.
Tangan Faliq tidak pernah berdiam. Dia mengusap organ di antara kaki Akif yang bersembunyi di sebalik seluar sekolahnya dan sedang mengeras.
"Ah... Abang Faliq.." desah Akif.
"Shhh..." ujar Faliq sambil mengucup bibir Akif. "We don't want any passerby to notice, don't we?"
Entah mengapa apabila Faliq berkata begitu, Akif semakin bertambah gersang kerana keberadaan mereka di luar.
Akif teringat akan kata-kata Syakir... lalu memberanikan dirinya untuk menurunkan dirinya sehingga dia melutut di antara kaki Faliq.
Faliq mengusap kepala Akif.
"You don't have to do this if you don't want to."
Akif mengucup batang Faliq, membuatkan Faliq sedikit menggeletar kerana tidak sabar. Akif membuka zip seluar Faliq dan mengeluarkan organ tersebut perlahan-lahan.
Faliq dapat mengesan betapa gementarnya Akif lalu mengusap-usap kepala Akif.Akif mulakan dengan menjilat sedikit demi sedikit.
"Put it in your mouth."
Akif cuba memasukkannya tetapi mulut Akif agak kecil untuk memuatkan semuanya. Namun, Akif tidak berputus asa. Akif betul-betul ingin memuaskan Faliq, lebih bagus dari Syakir.
"Hisss..."
Gigi Akif terkena batang Faliq, membuatkan Faliq ngilu. Batang Faliq perlahan-lahan berkurang keras kerana ngilu.
"Sorry Abang..." Akif hampir menitiskan air matanya.
'Aku tak sebagus Abang Syakir.'
"It's okay, just use your hand is fine."
Akif cuba menghabiskan apa yang dia sudah mulakan, dengan menggunakan tangannya dan lidahnya, menjilat-jilat kecil lebih-lebih lagi di bahagian kepala.
'Takde rasa apa-apa pun.'
"Is this your first time?" Tanya Faliq dalam kegersangan.
Akif mendongakkan kepalanya untuk melihat Faliq, lalu mengangguk.
"Fuck." Ujar Faliq, mendesah. Batangnya kembali mengeras melihat kedua-dua mata besar Akif yang begitu naif.
Akif menghisap kepala batang Faliq untuk mengeluarkan air maninya. Lalu, Akif menggunakan air mazi Faliq untuk mengusap biji Faliq menggunakan kedua-dua tangannya. Akif cuba sedaya upaya untuk mengingati kembali apa yang Faliq lakukan kepadanya tempoh hari dan lakukannya terhadap Faliq.
Tidak lama kemudian, Faliq melepaskan air maninya.
Akif terkejut dan air mani Faliq terpancut ke muka Akif.
Faliq tersengih dan berkata sambil mengusap-usap pipi Akif, "You look prettier like this."
Faliq mengambil tisu di poketnya dan mengelap muka Akif. Akif memuncungkan mulutnya membuatkan Faliq mengucup bibirnya.
"Kenapa?" Tanya Faliq.
"Membazir."
"Tissue?"
"Bukan... ni," ujar Akif dengan muka naifnya sambil menjilat sisa air mani Faliq di mukanya. Akif benar-benar sedih kerasan dia tidak dapat menelan air Faliq.
"Fuck, where did you learn this?" Manakala Faliq terkejut bagaimana seseorang yang begitu naif kelihatan sangat nakal tanpa mencuba.
Faliq memegang batang Akif dan terkejut kerana batang Akif masih keras.
"You got hard while sucking me off?"
Akif malu lalu ingin melarikan diri.
"You're not going anywhere with this."
Tiba-tiba, mereka terdengar tapak kaki menghampiri lalu mereka menyorok dengan lebih dalam.
"Ingatkan ada orang...... fuck.. berhantu ke tempat ni?"
Faliq mencuri satu kucupan di pipi Akif manakala Akif takut keberadaan mereka kantoi dan meletakkan jari di bibir Faliq. Faliq hanya tersengih.
Tidak lama kemudian, setelah mereka yakin orang tersebut sudah tiada, mereka keluar dari tempat bersembunyi dan jalan bersama untuk pulang ke rumah dengan perasaan bahagia.
A calm before the storm.
/Author's note/
Extra treat untuk semua yang sudi menunggu cerita author 🥹🥹🥹 terima kasih kerana masih ada di sini 🫶🏻 author betul-betul appreciate every single one of you :')
YOU ARE READING
Eh, Aku dan Dia?
Romance"Aku pun tak sangka kau akan jadi sebahagian yang penting dalam hidup aku." "I hope you won't regret it." "How could I?" --------------------------------------------------- Akif, pelajar sekolah menengah, tak pernah terfikir yang buku-buku manga dan...