2 gündür bölüm atmıyorum. Bunun nedeni hayatımda önemli şeyler oluyor ve ben mental olarak bitik durumdayım. Çevremdeki insanlara çok yansıtmasamda kötü bir dönemden geçiyorum. Bu dönemde bana destek olursanız çok mutlu olurum. Bu bölümü de güçlükle yazdım zaten. Bölüm yazmaya devam etmeye çalışacağım.
Bölüm Şarkısı: Yüksek Sadakat Haydi Gel İçelim
Bugün çok yorulmuşsan
Her yerde arayıp
Yine de bulamamışsan
O seni unutmuş
Sen unutamamışsan
Kalbinin kuşu uçmuş
Sen tutamamışsan*****
Barlas ve Umay'ın arası düzelmişti yani en azından artık kavga etseler bile nerede durmaları gerektiğini anlamışlardı. Eray ve Efe'nin restoranda işleri vardı Barlas'ta onlarla gitmişti. Bizde boş olan havuz başında şezlonglara kurulmuştuk. Mini bardan atıştırmalık ve bira almıştık anlayacağınız kızlar gecesi gibi bir şey yapacaktık.
Kızlar gecesi falan dediğime bakmayın. Filmlerde olan kızlar hazırlanıp partiye gidip dağıtırlar ya öyle değil bizimkisi. Zaten pijamalarımızla oturuyorduk. Pijama partisinin dışarıda yapılmış hali gibi bir şey.
"İfenim bu gece tüm dertlerimize, İlknur ve salaklıklarına, Umay'ın kariyerine, Helin'in aşk acısına benimde saplığıma içiyoruz!"
Ekin'in söyledikleriyle herkes birasını ortaya doğru götürdü ve teneke kutuların sesi yankılandı boş alanda.
"Cheerss!!"
"Tamam la yeter bu kadar, imana dönün putperest pezevenkler." İlknur yine formundaydı.
"Aynen neyse şimdi asıl konumuza gelelim. Eee Helin Hanım geldik buralara kadar anlat bakalım." Umay'ın imasıyla güldüm.
"Yani olay falan yok ben acımla baş başayım yine. Her zamanki olay artık üzülmüyorum bile. Artık bunun şerefine hep beraber bir şarkı söyleriz değil mi?"
"Tamam kuzum ama üzülme her şey olacağı yere varır." Ekin yine olgunluğunu belli etmişti. Grubun aklı başında olan nadir insanlarından.
"Bu gece üzülmek yok. Açıyorum şarkıyı."
Şarkıyı nakarat kısmına kadar sessizce dinledik... Sonra bizim sesimiz yankılandı.
Şarkı: Gripin Aşk nerden nereye
Bugün fal bakmayı öğrendim
Elini tutabilmek içinSon bir defa
Boynuna sarılıp, gitsem
Huzuru koklasam Ege'de
Aşk nerden nereye?
Soldan sağa dört harf ölüm
Yazılmamış beş harf hayat
Aşk nerden nereye?Son bir defa
Boynuna sarılıp, gitsem
Huzuru koklasam Ege'de
Aşk nerden nereye?
Soldan sağa dört harf ölüm
Yazılmamış beş harf hayat
Aşk nerden nereye?...Bu şarkıyı burada söylemek hayallerimden biriydi, Ege'de onun olduğu yerde huzuru koklarken bu şarkıyı gecenin karanlığına armağan etmek harika bir his.
"Helin iyi misin?" Umay telaş yapmıştı ama ben mutluydum hayallerimden birini daha gerçekleştirmiştim.
"Harikayım. Şarkı efsane değil mi ama?"
"Evet, böyle içten söylemek o duyguyu hissetmek belki aşık olmak bile isterdim lan."
"Ohoovv Ekin aptal aşık kekim sen büyüdün de sevgili mi yapacaksın?"
"Dalga geçme ya bana diyorsun ama sende saplığın dibini ekmekle sıyırıyorsun."
Herkes gülerken en çokta Umay kahkahalarla gülerken laf yememiz bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
ЧиклитBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...