Tek istediğim hedeflerime ulaşmak bunun için oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar. Seviliyorsunuz.
Bölüm Şarkısı: Dolu Kadehi Ters Tut Hiç İyi Değilim
Son içtiğin o kahve ve sönen sigaran
Tütse keşke, yaksan ardına bi' daha
Hatıralarla dolu dört bi' taraf
Unutamam ki nereye baksam orada var bi' parçan*****
İlknur'da benim baktığım yere baktı. Bir süre olanları anlamaya çalıştı. Sonra beni oturttu ve garson çağırıp su istedi.
Ben hala ona bakıyordum, şaşkınlık boş bakışlara dönmüştü gözlerinde.
Kalktı, arkada olan mutfak bölümüne doğru gitti ve gözden kayboldu. Önceden mutfağın arkadan çıkış kapısı vardı hala var mıydı acaba, çıkıp gider miydi oradan?
Sosyal medyada fotoğraflarını görüyordum ama çok daha tatlı ve yakışıklıydı. Sarı, hafif dalgalı saçları alnına dökülüyordu. Boyu da 1.80 vardır sanırım benden çok uzun, 1.62 olan ben küçücük kalırım yanında büyük ihtimalle.
"Senin ki o muydu kanka?"
"Evet... Gitti, gelmez heralde arka kapıdan çıkmıştır."
"Bence gelir Helinaşkım üzme kendi- Ohaa şu kim lan esmer bomba bildiğin?!"
Baktığı yere baktım bir kez daha şaşkınlıktan ölmek üzereyim.
"Eray lan bu önceden erkek kankamdı çok konuşurduk. Taşındıktan sonra konuşmadık tabii."
"Hıhı... Şuan masamıza mı geliyor ben mi yanlış görüyorum?"
"Beni tanımıştır belki dur bi kızım ya."
İlknur'un dediği gibi Eray'ın da gideri vardı şimdi. Bu ikisi olur mu ya. Yaparım heralde ben bunların arasını yakışırlarda valla.
"Helin? İnanamıyorum cidden çok değişmişsin. Neler yaptın bunca zaman, ya da dur siz yoldan geldiniz sanırım hemen yemek söyletelim size."
"İyi olur acıktık. Yanımda ki liseden kankam İlknur. En yakın arkadaşlarımdandır kendisi."
Eray biraz İlknuru süzdü yani baya baya öküz gibi baktı. Kankamı gözleriyle yedi pislik.
O sırada İlknur konuşmaya dahil oldu.
"Merhaba Eray, otursana sen de bizimle hem Helin'le konuşursunuz biraz."
"Olur sizde menüye bakın sipariş verelim."
Sipariş verdik konular asıl yere geldi ben şuanki yaşantımı anlattım şimdi Eray anlatacaktı.
"Ee sen neler yaptın Eray restoran sende mi şimdi?"
"Aslında Efe'ye kaldı biliyorsun akraba olaylarını işte bizde ortak olduk burayı işletiyoruz kışın kapatıyoruz önceleri gibi, sezon başladı iyi gidiyor işler."
Demek Efe ve Eray ortaktı vay be. Çok bir şey değişmemiş ortam aynı işletenler farklı ama güzel olmuş burası. Masa biraz sessizleşti İlknur ve Eray sürekli bakışıyorlar daraldım burda amina koyim.
"Efe de birazdan yemeklerle gelir."
Eray'ın dediği ile şok olup İlknur'a baktım. Bana sakin ol dercesine bir bakış yolladı.
Biraz daha bu ortama katlanamayıp kalktım.
"Müsadenizle lavaboya gideyim ben."
"Aynı yerde herşey Helin, hatırlıyorsundur zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
أدب نسائيBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...