İyi geceler aşklar. Biz yine geldikk. Umarım bölümü beğenirsiniz. Ekin-Aras part da koymaya çalıştım. İyi okumalar.
Bölüm Şarkısı: No1 Böyle İyi
Beni uyandırın bu nasıl bir rüya
Kurumayan sulu boya gibi paranoya
Olmasa da olurmuş, atmasana Ziya
Sigarayı da seni de bırakırdım güya*****
"Hay ananı sikeyim!" Ekin'in küfretmesiyle ortam daha da saçma bir hal alırken Eray'da buna eklendi.
"Aras'ın babası duymasın Ekin." İlknur'un buna gülmesiyle Furkan amca da dahil oldu.
"Goygoyu bırakın şimdi çocuklar küçük Aras elden gidiyor." Ekin ve ben yerin dibine geçerken Umay ve İlknur'da bize eşlik etti.
"Ya deli misiniz yanıyorum ben burada." Aras'ın feryadıyla Selin teyze olaya daldı.
"Çocuklar biriniz hastaneye götürün, sakat yere denk gelmiş tam." Bunu demesiyle bende gülme isteği uyanmıştı. Zaten ciddi ortamlarda kahkahayı basan biriydim. En son dayanamayıp gülmemle Eray'da anırmaya başladı.
"Ben götürüm. Helin arabanın anahtarını versene." Ekin'e anahtarı attım ve hızlı bir şekilde gittiler.
*****
Aras'ın yanmasıyla Alina pek önemsenmemişti ama herkes sakinleşince ilgiyi üzerine çekebilmişti. Furkan babacım, Selin annecim diye ortada dolaşıp duruyordu. En sonunda önümdeki çay tepsinini alıp kafasına çarpacaktım.
Efe'nin bana baktığını hissediyordum zaten arada bir göz göze de geliyorduk. Bu saçma hale kendisi sokmuştu bizi. İlknur ve Eray'ın da araları tam olarak düzelmemişti.
*****
~EKİN'DEN
Salak gibi çayı dökmemle her şey iyice berbatlaşmıştı. Ya hadi dökersin de adamın kıymetlisine mi dökersin? Elimin ayarını...
"Kızım biraz daha hızlı sürsene ya!"
"Yeter sızlanma bi', sürüyorum işte!"
"Senin yüzünden çocuğum olmayacak hala sızlanma diyorsun!"
"Yardım ederim merak etme!"
"Ne?"
"Yani öyle bir şey olursa tedavin için gerekli ne varsa yaparım, o anlamda söyledim." Salaklığım bir kez daha tescillenmişti, az kalsın adama çocuk yapmanda yardım ederim gibi bir imâda bulunacaktım.
Yaklaşık 10 dakika kadar sessizce giderken yine sessizliği bozan o oldu.
"Sevgilin var mı?"
"Çok konuşuyorsun Aras." Gereksiz sorularla beynimi meşgul etmek istemezken yine onun sesini duydum.
"İyi be sohbet de edilmiyor seninle!"
"Sanki senin sohbetine çok ihtiyacım var da."
"Öyle olsun yeri gelince konuşmam için yalvarırsın bana." Söylediklerine güldüm.
"Ben... Sana... Yalvarmak... Çok komiksin Aras."
Yolculuğun geri kalan kısmı sessiz geçmişti. En azından kafa dinlemiştim. Acilden giriş yapmıştık, doktorun gelmesini bekliyorduk.
"Evet... Aras Dinçsoy?" Doktor genç ve yakışıklıydı. Yani çoğu kızın ideal tipi olabilecek kapasiteye sahipti.
"Benim, artık başlasak mı çünkü ben çok fena yanıyorum." Odada onları tek bıraktım. Bir kaç dakika sonra doktor odadan çıktı ve bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
Chick-LitBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...