Herkese günaydınn. Bölüm sonlara doğru daha bir güzel oldu sanki. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
Bölüm Şarkısı: Sena Şener Porselen Kalbim
Sen hatırlamazsın, ben unutmam
Nasıl yandım
Yüreğim kandı sana
Bir umut avunmaya*****
Gözlerimi devirmiştim ama Efe Bey'in de imâlarıyla şuan sahilde Eray'ın şişe getirmesini bekliyorduk. Oyun kuralları aynıydı sadece eğer cevap veremeyeceğimiz bir şeyse shot atıyorduk bu da biraz riskliydi çünkü sadece İlknur'la arada bir bira içerdik. Kafayı bulmam kolay oluyordu.
"Eee hazırız gençler değil mi?"
Herkes Eray'ın bu kadar heyecanlı olmasına göz devirdi ve oyun başladı.
Eray şişeyi çevirdi. Döndü, döndü... Alina ve Efe'de durdu.
Bir kez daha göz devirdim. Bu gidişle şaşı olacağım bu düşündüğümle hafif kıkırdamıştım. Bakışlar anında bana döndü.
"Pardon aklıma bir şey geldi de o yüzden güldüm."
"Neye güldün söyle bizde gülelim bari."
Alina bilir misin ben küfür etmeyi çok severim ve hak edene de çok yakışır...
"Seni ilgilendiren bir şey olsaydı söylerdim ayrıca artık oyuna mı dönsek?"
Bakışlar dağılmıştı ve Efe soruyu soracak, tabi bulabilirse.
"D mi C mi?"
"D"
"Helin'i gerçekten hatırlamadın mı?"
Ben ne alakaydım lan şimdi İlknur'a baktım o da bana "noluyoruz lan" bakışı attı.
Alina'ya baktım. Gerilmişti sanki, yutkundu, biz hariç her yere baktı sonra
"İlk başta hatırlamadım ama şimdi anımsıyorum biraz." Dedi yalan söylediği bariz ortadaydı. Alina şişeyi çevirdi bunu da ortam dağılsın diye yaptı bence.Şişe ben ve İlknur arasında durdu sırıttım çünkü soruyu ben soracaktım. İlknur piç smile yaptığımı fark edince kaş göz yapmaya başlamıştı bile.
"Sormuyorum D diyeceksin çünkü."
"Evet nasıl da tanıyor beni canım kankam."
Canım kelimesini bastırmıştı bi' mallık yapma demek ister gibi.
"Buradan biriyle çıkmak istesen kimle çıkardın?"
İlk önce shot bardağını aldı sonra "Eray" dedi. Bardaktaki içkiyi de kafasına dikti. Aslında cevap verdiği için shot atmasına gerek yoktu ama rahatlamak için içmişti sanırım. Utanmıştı salak. Bana sen görürsün bakışları attı.
Şişe ben ve Eray'da durdu. İnşallah bu Eray İlknur'un öcünü benden almaz...
"Direkt söylüyorum D"
"Sen buradan biriyle çıkacak olsan kimle çıkardın?"
Hiç düşünmeden yanıtladım onu.
"Sen olmazsın çünkü İlknur'la sizin aranızı yapacağım Alina ve Efe'de olmaz çünkü onlar sevgili sanırım o yüzden İlknur'a kalırdım ben yine."
"Yok artık biz sevgili falan değiliz amına-"
Efe bunu söyleyince içim rahatlamıştı, büyük bir yük kalkmıştı eğer sevgilisi varsa da bu mal olmadığına şükrettim ta ki o cümleyi duyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
ChickLitBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...