Evettt bir ayı geçti bölüm atmayalı ama ölmedim merak etmeyin sadece yazamadım bilmiyorum garip bir aydı dkqlswjs bölüm uzun en azından
Ha birde sınavlar başlayacak ama olsun sınavlardan sonra daha cok bölüm gelecek büyük ihtimalle şubat başına kadar final vermiş oluruz udyada...
Bu arada yeni nickname nasıl göt herifi özlüyorum ama artık sadece yorum yapıp kitap okuyan bir insan degilim aynı zamanda yazarım o yüzden daha nezih bir isim bulmamız gerektigini düşündük ben ve ekibim.
Göt herifi sevgi ve özlemle anıyoruz... LWJZLWJSSL
NEYSE BOLUME GECELİM OY VERMEYEN KABIZ OLSUN İNS AKQKZWJXLSK
*****
Bölüm Şarkısı: Yaşlı Amca Hep de Yorgun
Hep de yorgun argın olmasa
Az da bana zaman ayırsa
Klasik olsa şöyle bensizliğe alışmak sana zor gelse
Yani seni de bi' görsem*****
~EKİN'DEN (olaylardan öncesi)
Aras'a beraber bir şeyler yapmayı teklif edecekken sanki çıkma teklifi ediyormuş gibi hissediyordum. Mal gibi 5 dakikadır yüzüne bakmanın sonucu konuştum.
"Şey, Aras ben sana bir şey soracaktım." Sonunda konuşmuş olmanın rahatlığıyla Aras'ın yüzüne baktım, benim halimden keyif alır gibi bakıyordu.
"Yaklaşık bir saattir restoranın önünde dikiliyoruz artık söyleyecek misin?" Sitem dolu sesine karşılık kızgın bir şekilde konuşmaya başladım.
"Tamam ya! Diyorum ki bugün bera-"
Aras'ın telefonu çaldığı için sözüm yarıda kalırken ekrana bakan Aras ciddileşmişti. Eliyle 1 dakika işareti yapıp yanımdan hafif uzaklaşmıştı. Hareretli konuşmadan dolayı bir sıkıntı olduğunu sezmiştim, hemen gruba girip durum güncellemesi yaptım.
Ekin: Gençler şansımızı dicem şimdi. Aras'ı biri aradı baya ciddi bir şekilde konuşuyor, şimdi geliyor yazacağım gelişmeleri.
Kafamı telefondan kaldırırken mesajlar gelmeye başlamıştı. Ben tam konuşacakken aynı ciddilikte söze Aras girdi.
"Babamla konuştum... Ve acilen oteldeki işlere bakmam lazım. Eğer soracağın şey acil değilse gitmeliyim."
Bir anda beni terslemesiyle ya da ben öyle hissetmiştim. Biraz kırılsamda gözlerimi kaçırdım. Onunda moodu düşmüştü.
"Aslında seninle beraber vakit geçirebiliriz diye düşünmüştüm ama işin varsa geri dönebilirim." Cidden işi batırmak gibi bir şey yaparsam diye götüm tutuşuyordu.
Aman salla duygu sömürüsünden kim ölmüş
Ben ve Helin gibi Şaziye ve Şadiye'nin de kuzen olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Yüzümü incelediğini hissetsemde gözlerimi kaçırmaya devam ettim.
"İstersen benimle gelebilirsin ama sıkılırsan seni bırakmam ona göre." Sesini canlı tutmaya çalışmasıyla gözlerimi yüzüne çıkarttım.
"Sıkılmam ben merak etme hadi gidelim!"
Arabaya bindiğimizde hızla parlaklığı kısıp gruba girdim gelen mesajlara gülmemeye çalışırken araba ilerlemeye başladı.
Efe Eniştem: Babasıyla konuşuyordur, ciddiyse.
Eray Malı: Ekin yazsın bakın nasılda bilecek Efe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
Chick-LitBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...