Öncelikle hoş geldiniz bebeklerim sjskdj
1K OLDUKKK destek veren herkese teşekkür ederim. Seviliyorsunuzzz
Uzatmadan bölüme geçelim...
Bölüm Şarkısı: Yunus Emre & Şekersiz İmkansız Bir Aşk Denir
Görmem sanmıştım seni, yanında o adamla
Gündüz bir şey hissetmedim
Gece bıçak karnıma
Benimde elimi bir başkası tutabilir
Beraber verdiğimiz sözleri kim ne bilir*****
Bizimkilere arkamı döndüm, onlardan iyice uzaklaşıp arayan kişinin konuşmasını bekledim."Direkt lafa gireceğim güzelim korkmana gerek yok anonim benim. Yıllar önce olmadı ama bu sefer kavuşacağız." Telefon suratıma kapansada ağzımdan o isim döküldü.
"Emir?" Hareket edemezken kolumdan bir kişi beni kendine çekti.
Burak'ın sinirli bir şekilde bana bakmasına ve olanlara anlam veremezken sadece boş gözlerle bakmaya devam ettim.
"Ne oluyor anlatacak mısın artık?" Burak'a hala ne diyeceğimi bilemez halde baktım.
"Ne? Anlamıyorum."
"Sabahtan beri garipsin. Annem arıyor diye gittin ama olaya bak ki annem sen gittikten hemen sonra beni aradı." İçimden siktiri çektim.
"Klinikle ilgili sorunlar var, o yüzden üzgünüm. Yine klinikten aradılar sizinde canınız sıkılmasın diye şey ettim."
"Yalan söylediğini anlamayacak kadar salak değilim Helin! Neyse ne bok yiyorsan ye nasıl olsa yakında öğreniriz." Arkasına bakmadan restoranın içine girdi. Sanırım İlknur ve Eray olayını daha hazmedememişti, gelip bana patlamıştı. Sonuçta ona ilk kez yalan söylemiyordum amk.
Burak'ın da bana çıkışmasıyla moralim sıfırlanmıştı. Aynı yerde bir kaç dakika sakinleşmek için bekledim.
"İyi misin güzelim?" Barlas'ın yumuşak sesini duyunca az da olsa rahatladım. Gelip sarılınca hüzünle gülümsedim.
"Burki canını sıkmış gibi ha?"
"Öyle gibi."
"Bizimle her şeyi konuşabileceğini zaten biliyorsun, canını sıkan her ne varsa paylaşmaktan çekinme tamam mı kanka?"
"Tamam zamanı gelince anlatacağım söz veriyorum." Niye söylemek istemediğimi bilmiyordum sonuçta Emir'i tanıyorlardı.
Çünkü biz malız amk.
"O zaman hadi gidelim bizim yemek işi de yattı, otelde yeriz artık."
"Lan bana yemek olsun gerisi beni ilgilendirmez."
E tabi aç ayı oynamazmış.
Şadiye'nin pek iç açıcı olan fikirleriyle arabalara dağıldık.
*****
Yemek yedikten sonra kızlar olarak bizim odada toplanmıştık.
"Bir şey soracağım ama anlam yüklemek ve kızmak gibi şeyler yok tamam mı?" Bakışlarımız Umay'a dönünce devam etmesi için bir bakış attım.
"Barlas'ın sevgilisi var mı? Şey için soruyorum Helin seninle baya yakın ya kanka ayağı göt ayağı olmaz değil mi?" Sorduklarıyla yüzüm düşse de belli etmedim.
"Evet Barlas'ın sevgilisi yok ama benimle Barlas arasında öyle bir şey de olamaz!" Sinirlendiğimin farkına varan Ekin sözü devraldı.
"Mal mısın kızım Efe var zaten."
"Haklısınız patavatsızlık ettim kusura bakmayın lan."
"Bu arada sen ne ayaksın lan yüzüne bakmadığın Barlas hakkında sorular sormaya başlamalar falan?" İlknur lafı iyi yerden vermişti, Umay bizi kıskanmış olabilirdi.
"Aklıma takıldı işte sorgulamayın amına koyayım ya!" Bağırarak kendini haklı çıkarmaya çalışmasıyla sırıttım. Olur bunlar demiştim ben...
"Tamam şimdi ciddiyetimizi toplayalım önemli bir şey söylemem gerek size." Ciddiliğimi görünce bana dikkat kesilmişlerdi.
"Sabah bana anonim olarak biri yazdı biraz küfür edip engelledim sonra gizli numaradan yazdı oradan da engelledim en son İlknur'ları bastığımızda beni aradı annem dediğim kişi annem değildi aslında."
"Oha kızım salak mısın sen sabahtan beri niye bize söylemiyorsun?"
"O yüzden mi moralin bozuktu bütün gün?"
"Bomba soruyu ben sorayım arayan kimmiş lan?"
Kızların tepkisini tek tek dinledikten sonra tedirgince söze tekrar girdim.
"Emir..."
"Hassiktir!"
"Şu psikoloji bölümünden atılan çocuk!"
"Sana takıntılı olan yavşak mı?"
"Evet o çocuk buluşacağız, kavuşacağız falan yazmıştı mesajlarda bir de abi."
"Kanka bana mesajları bi' gösterene eğer hukuki boyuta ulaşırsa bütün süreçte lazım olur bunlar." Umay'ın mantıklı düşüncesiyle telefonumu açtım.
"Siktir lan!"
"Noldu lan?"
"Ekin şizofreni olma olasılığım yok değil mi?"
"Abi düzgün göster şunu bi'."
"Mesajlar yok lan, son aramalarda da Emir diye birisi var... Ben gizli numarayla konuştum ayrıca Emir'in numarası yoktu bende."
"Ne yani şimdi biz ciddi ciddi Emir'in buraya gelip tatilimizi sikmesini mi beklemek zorundayız?" İlknur'a verecek cevabım bile yoktu...
"Bizden başka birine söyledin mi?" Ekin'in umutlu gözlerine bakıp kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Abimi şimdi bu işe karıştırmak istemiyorum Barlas desen Emir'i siker siker çoğaltır. Efe'yi aklınızdan bile geçirmeyin."
"Yani elimiz kolumuz bağlı beklemek zorundayız?" Ekin'in hala içine sinmemişti...
"Sanırım..."
Bölüm kısa oldu gibi ama olsun. Bölüm nasıldı?
Karakterler hakkında fikirleriniz neler?
Bol yıldızlı geceler minik yıldızlarım!
Instagram: eliyyyjennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN YAKINLARA
Literatura FemininaBir sahil kasabası, iki küçük çocuk ve yıllar geçse de harlanmaya devam eden aşk. Her şey aslında Helin ve arkadaşlarının kasabaya geri dönmesiyle şekillenmeye başlamıştı. Bilirsiniz kasabaya tatile gelen grup olayları da beraberinde getirir. Birbir...