Éjjel haza lopóztam ne, hogy keltsem fel anyámat. A szobámban levetkőztem és lezuhanyoztam és a mosdó előtt megállva megláttam az összehúzott amit Szilvi rá tette az orrnyergemre. Fájt de már egyáltalán nem éreztem. Vissza idéztem a szendergő barna lányt és kicsit azt éreztem hiba volt ott hagynom. Ahogy megemelte a fegyvert és kibiztosította. Elöntött a kíváncsiság vajon mi rejtőzhet még ebben az eleven nőstényben? Talán sosem tudom meg. Eltetteszem magam másnapra...
Reggelem keményen telet, korán keltem és máris üzenetekkel bombáztak. Végül a menekvést a reggeli gondolata ígérte kifelé a kertben megláttam anyámat egy hatalma lepedő szerű poncsóban és egy orbitális szalma kalapban.
-Anya nem túlzás ez egy kicsit? - kérdeztem és leültem vele szembe az asztalhoz. Éva már hozta is nekem a reggelit és a kávémat.
-Édesem tudod, hogy érzékeny a bőröm itt máshogy barnul az ember mint Olaszországban ott tudod a szél...
-Igen anya tudom a szél... - forgatom meg a szemem és bele iszok a jó erős fekete kávéba. Anya leveszi a napszemüvegét és kérdőn pillant rám. Mire meg szólalhatnák Kornél csatlakozik hozzánk. Kezet rázunk anyámhoz pedig oda sétál és kezet csókol, majd helyet foglal mellette. Rám néz és nevetni kezd.
-Csak nem szadomazó volt este és neked is kijutott egy kis verés? Klaudia mindig is egy vadállat volt. - anya lever egyet Kornél vállának. Most már nekem is jó kedvem van.
-Inkább édes keresztfiam mesélj nekem erről a szőke szukáról. - össze szűkülnek a szemeim és rácsapok az asztalra.
-Anya Zsófinak hívják és nem szuka. Nagyon jól dolgozik. - erélyesen beszélek anyám pedig egy flegma grimasszal visszafordul Kornélhoz. Ő próbál nagyon jókedvűnek látszani de lerí róla, hogy piszok fáradt. Amióta Ivánt eltűnt teljesen átvette a helyét és még igazodni kell az új felálláshoz.
-Fantasztikus, imádni való. Nem tudom mihez kezdenék ha most nem lenne itt. - Kornél totálisan bele szeretett Zsófiban de ezt már az elején is tudtam már amikor meglátta elvarázsolta Zsófi rátermettsége és ereje. A kis csajnak volt sütnivalója közénk tartozott. Hetek alatt olyan rendet tett a Szabóban amit még nem láttam. Rendben volt a könyvelés és fegyelem volt mindenki tudta a helyét és szót is fogadtak neki erőszak nélkül. A lányok pedig tisztelték és bármit meg tettek neki amit csak mondott.
-Kornél nem bízhatsz olyanban akinek pina van a lába között. Mind vérmes szuka aki csak is vesztedet hajtják. - anyám fintorgott. Tudtam mire céloz. Flórára. Az anyám már bőven a hatvanas éveiben járt és látott apám mellet egy két dolgot. Az, hogy a kitartottam volt Flóra majd Oszkár felesége lett nem vettet valami jó fényt rá. Anya kedves volt vele de a pokolra kívánta. Idézném " annak a cédának sohasem kellett volna beinnia magát a családba".
-Rózsa kérlek adj neki egy esélyt. Nagyon szerethető lány és sok rossz dolgon ment keresztül.Keményen dolgozik. - Kornél az örök optimista. Szerettem az unokatestvérem hihetetlenül jó ember volt talán ő volt az egyetlen akivel ténylegesen őszinte lehettem. A szülei halála után felkaroltam és látszott rajta, hogy élvez ezt az életet. Az elmélkedéseket Kornél ujj kopogása szakította meg. Értettem a célzást beszélnünk kell de nem anya előtt. Mindketten felálltunk bocsánatot kértünk anyától és a dolgozóba sétáltunk. Én rögtön rágyújtottam egy szivarra és megdörzsöltem az arcom. Kornél leült a fotelbe és hatalmasat sóhajtott.
-Kell valaki Győr élére ha már Jónást eltüntettük. Minél előbb nem hagyhatjuk, hogy bármilyen politikus rátegye a mancsát. Van egy két jelöltem... - még mielőtt folytatná meg állítom a kezemmel.
YOU ARE READING
Egy rossz ajánlat
RomanceSzereted a rosszfiúkat hát itt van akkor most neked egy igazán rossz szerzet. Szigeti Flórián mocskos kis titka most terítékre kerül és nem lesz aki megmentse a vihartól ami rá vár... A Buttrfly Trillogy harmadik része... Gyere velem Budapest igazá...