10.Részlet...(Dante)

71 2 0
                                    

...Órákkal később már újra a kaszinóban vagyok és végig azt figyelem ahogy a rendőrség apró darabokra szedi azt a bárt és helyet amit én fél év munkájával gondosan állítottam össze. Régi stílust képviselt sok bőrrel szaténnal és vörös méregzöld színekkel. Na meg persze rengeteg sötét fa felülettel. A Szabó is ilyen volt és ezért imádtam annyira. Viszont most, hogy a hely hemzsegett a rendőröktől kezdet egyre jobban lelombozni. A pultra támaszkodtam és bele kortyoltam az italomba mellettem egy barna méretes dioptriával rendelkező könyvelő hölgy rágta át a papírokat könyvelést szerződést és engedélyeket. Ezt mondjuk nem kérték az őrsről de én ragaszkodtam hozzá, hogy ezt az egész ramazúrit egy az egybe letudjam. Senkivel nem beszéltem azóta, hogy Pestről meglehetősen gyorsan távoztam. Anyám írt üzenetet arról, hogy pénteken vacsorát adna Szilvinek és az apjának bocsánat képen. Ezt rendkívül furcsának véltem de nem foglalkoztam vele jelen helyzetben. Más problémák voltak kibontakozóban és erre kellet koncentrálnom.  Botond és Kornél csatlakoztak hozzám majd együtt bementünk a már kész irodába. Mit az elmúlt egy órában vizsgáltak át. Az egész fel volt forgatva és éreztem a feszültséget magamban. Az üzletem romokban és rettenetes ezt így látni. Boton is lehet hasonló képen érzet ugyanis neki állt mindent a helyére rendezni. Hálát éreztem legbelül hiszen ez vehetem egy jelnek, hogy talán úgy kezeli a helyet mintha a sajátja lenne. Kopogásra lettünk figyelmesek majd az ajtó felé fordultam és közöltem, hogy szabad. Klaudia nyitott be és megkellet hagyni az öltözete nem takart semmit. Fekete feszülős ruha volt rajta a melle jóval többet mutatott mint kellett volna na és a szokna épp, hogy a lába köze nem látszott ki. Máskor már rég letepertem volna mert izgató volt a maga módján de most nem keltette fel bennem a vágyat inkább csak undort.

-Egy szőke vár kint azt mondta téged keres beengedjem vagy dobassam ki? - Klaudián látszott, hogy a hirtelen jött nő kifejezetten nincs ínyére. Undor volt az arcán és látszott a féltékenység tüze. Ez viszont egyáltalán nem érdekelt.

-Enged be! Te pedig menny vissza a szállodába! - utasítottam ugyanis most a hisztije nem segít azon, hogy a hely jelenleg hemzseg a rendőröktől ő pedig úgy néz ki mint aki szabadon árulja a testét. Klaudia felhúzta az orrát vágott egy grimaszt és eltűnt a nyitott ajtóból. Másodpercek alatt újra a szőke leányzó állt előttem. Viszont még mielőtt bármit mondhattam volna azonnal Kornél felé vette az irányt és oda adott neki egy papír köteteget majd megállt hátra tette a kezét és várt. Botond szinte azonnal abba hagyta a pakolást és alaposan végig mérte a lányt. Ugyan azt a ruhát viselte mit pár órával ezelőtt amikor találkoztunk. Még is láttam Botond ábrázatán, hogy teljesen elhomályosult. A lány rettenetesen hasonlított Zsófira meg kellet hagyni de még is valami teljesen más volt benne. Határozottabb volt és könyörtelenebb már csak testtartásából is sugárzott, hogy képes lenne bárkit elküldeni a sunyiba ha arról van szó szemrebbenés nélkül.  Kornél hosszasan olvasta a papírokat majd Kornéliához fordult és ő is kissé elidőzött a lányon.

-Megfelelnek Zsófi megint szép munkát végzett. Mondott még valamit? - kérdezi Kornél és rettenetesen lágy hangon beszél a lánnyal. Ha nem ismerném jól az unoka testvérem azt mondanám most lett épp szerelmes. Viszont tudom, hogy Zsófi az akit ő már kiválasztott. Kornélia csak azért keltette fel a figyelmét mert kiköpött Zsófi.

-Igen. De ezt nem tudom, hogy mondjam szépen. - fordul felém és látom az arcán, hogy töpreng. Végül vesz egy mély levegőt.

-Azt üzente Danténak. Hogy ha nem fogja vissza a nagypofájú kurváját akkor majd ő tesz róla, hogy beleegyen tömve a szája... - mondja Kornélia és kissé össze húzza az arcát. Védekezés képen. Viszont ismerjük be mért a postást bántanád azért mert a feladó hülye? Mély levegőt veszek és ha tippelnem kellene Szilvi zokon vette, hogy ott hagytam és vissza ment a Szabóba a zakómmal. Tudtam, hogy cetlit kellet volna írjak. Annyira kezdő vagyok az ilyesmiben. Viszont ez tetszik gyanítom Szilvi paprikásan ment oda, hogy jól beolvasson nekem. Imádom. Mosolygok amit mindenki értetlenül kezel.

Egy rossz ajánlatWhere stories live. Discover now