9.Részlet...(Szilvia)

87 3 1
                                    

Még az nap reggel...

Még félálomban ahogy fordultam a nap pont a szemebe sütött a sötétítő egy kis részéből. Dühösen megfordultam és akkor eszméltem fel, hogy túl könnyen ment. Felugrottam és azonnal körbe néztem. Sehol senki. Csendben maradtam, hogy nem-e hallok zörgést a konyhából de semmi. 

-Az isten verje meg... - ordítottam. Azonnal kikeltem az ágyból és hangos trappolással kirohantam a nappaliba. Sehol senki! Viszont most a szemem azonnal kiszúrta a nem oda illő dolgot, a zakót mai már megint a széken pihent. Megölöm ez az ember esküszöm. Oda mentem a székhez és ledobtam a zakót a földre és belerúgtam képletesen, hogy Flórián érezze a törődést. Reggel volt olyan nyolc kilenc magassága lehetett és én itt állok a nappalim közepén meztelenül felültetve. Mit is vártam? Persze én kivétel vagyok mert megmentette a seggem az nap este és számítok. A nagy szart számítottam én is csak egy voltam a sok üresfejű luvnya között akiket megdugott és pénzelt. Bár egy fillért nem láttam megkellet hagyni az esti teljesítmény minden fillért megért. Mindenre számítottam csak arra nem, hogy a családi kúriában történtek után még beállít hozzám. Bár a kérdés bőségesen ott motoszkált a fejemben, hogy ő kérte az ágy jogosultságot estére és még is megpattant? Vagy csak valami kamu duma volt? Nem érdekel, újra bele rúgok a zakóba és megdörzsölöm az arcom. Úgy viselkedek mit egy kamasz pedig már rég nem vagyok az. Eldöntöttem vissza viszem ezt a fránya zakót és Flóriánt egy életre elteszem a süllyesztőbe. Nincs nekem jelen helyzetben erre időm sem energiám, hogy egy taknyos után fussak. A gondolataimat és dührohamomat egy kellemetlen betolakodó szakítja félbe aki a telefonon keresztül próbálja meg felvenni velem a kapcsolatot. Megkeresem a készüléket amikor rá nézek és Balázs neve jeleni meg a képernyőn.

-Jó reggelt. - szólok bele kedélyesen ahhoz képest mennyire is paprikás hangulatomban vagyok jelenleg. 

-Jó reggelt! Remélem nem ébresztettelek fel de fontos lenne beszélnünk. Az exférjed ügyvédje perreléssel fenyeget és bíróságra akarják vinni az ügyet természetesen ellened. Próbáltam vele konzultálni telefonon de olyan amcsi angolja van, hogy a felét nem értettem. Valami házassági szerződésről hablatyolt meg hebegett, hogy te bele mennél a peren kívüli megegyezésbe. Te tudsz erről valamit? - két verzió cikázott a fejemben az egyik az, hogy sürgősen szükségem lesz másik ügyvédre mert Balázs most fogja leadni az ügyet. A másik pedig, hogy Dénes és az a szuka harcba lendültek ami csak idő kérdése volt, hogy megtörténjen.

-Balázs ezt személyesen kellene megbeszélnünk esetleg kettő óra körül a bálnában egy ebéd megfelelne neked és addigra mindent papírt össze szedek. - kérdezem és hallom ahogy a volna másik végen Balázs és egy női hang sugdolózik.

-Hát persze, hogy jó addig én is át rágom a többit amit ez az értelmiség át küldött! Addig is legyen szép napod! -  azzal bontja a vonalat én pedig rettentess gyorsasággal a hálóba sietek. Ahogy kifüggönyözök a szoba meg telik fénnyel és a tegnap este maradványai élesen virítanak a fényben. A kincsesládám a földön hever belőle minden kiszórva a padlóra. Összeszedem és visszateszem a komódom tetejére. Villám gyorsan elkezdem az ágyneműt lehúzni és a csupasz paplant és párnát csak simán vissza dobom az ágyra. A ágyneműt pedig egyesesen a mosógépig viszem. Bele pakolok rávágom az ajtót megetetem a kicsikét mosóporral és elindítom a programot. Egy pipa, Flórián illat mentesítve. Második lépés. Megengedem a zuhanyzóban a vizet és még hidegen de belépek alá és azonnal dörzsölni kezdem magam tusfürdővel. Mindent el akarok felejteni ami csak Szigeti Flóriánt illeti. Nagyából egy óra alatt sikerül minden nyomott eltüntetnem amikor felöltözve állok kávéval a kezemben a konyhában és a szemem újra megakad a fekete zakón. Leteszem a kávés csészét a pultra és felveszem a földről és akarva akaratlanul is az orromhoz emelem és mélyen bele szívok. Flórián illata van isteni. Lehunyom a szemem és eszembe jut ahogy elkapta a nyakam. Felsóhajtok az emlékre és a székre ejtem a zakót. Ennek itt és most vége. Összeszedem a maradék papírokat és a zakóval együtt távozok a lakásból...      

Egy rossz ajánlatWhere stories live. Discover now